Honda CBR954RR Fireblade 2002 Rood/Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muskito

MF veteraan
20 mei 2007
6.336
201
Zwolle
Hallo mensen,

Na lang wikken en wegen wil ik is kijken wat de animo is voor mijn CBR900RR (954).
Dit om privé en werk redenen. Ik kan het me niet veroorloven om mijn rbw nu kwijt te raken. :( Misschien dat als ie verkocht wordt dat ik is ga kijken naar een toer of naked.

De motor hoeft niet perse weg want hij bevalt verder super. Maandje terug nog een nieuwe Mivv demper besteld waardoor het 954 geweld nu helemaal tot zijn recht komt. *O*

Honda CBR900RR Fireblade (954RR) bouwjaar 2002. Originele NL’se motor gekocht bij Ten Kate in Nieuw-Leusen.

KM-stand is 48xxx, wordt nog mee gereden!

Motor heeft begin dit jaar een beurtje gehad.
Daarbij ook nieuwe Goldchain ketting + tandwielen van RK geplaatst.
Banden zijn prima, achter 75% en voor 60%.

Motor heeft nog nooit pekel gezien want ik rij er alleen bij een mooie zomerdag op. O-) Verder staat ie altijd binnen onder een kleed. Motor ziet er echt nog 100% uit. Geen krassen oid. Krijg ook vaak complimenten hoe netjes hij er nog uit ziet voor zijn leeftijd. Technisch ook een supermotor die me nog nooit in de steek heeft gelaten. Het gewicht van een 600cc en het vermogen van een 900cc+. Motor heeft af-fabriek 152 pk en dat is meer dan genoeg. :W

Motor is voorzien van:
- Rimstriping
- Dark db-ruitje
- Gearindicator van ProGear
- Taartschep verwijderd
- Kentekenplaathouder van MDI
- Alle originele boekjes erbij
- Mivv Titanium demper (supergeluid!) :}
- Bridgestone BT016 banden
- Kabelaansluiting voor Garmin
- Originele budyseat achter
- Bobbins in de achterbrug
- * evt. dus Originele Honda Seatcowl
- * evt. dus Sebring Carbon demper (e-keur) + db-killer


Vraagprijs 5250 euro voor dit mooisssss!
Bij serieuze interesse valt er te praten. Hopelijk kunnen jullie wat met deze informatie en mocht je nog iets willen weten dan hoor ik het graag, mail of PM me en ik probeer z.s.m. te reageren. Anders kom een keertje kijken en een ritje maken, let wel: geen testpiloten! :N

Mail: roy.m [ apestaartje] ziggo.nl
Tel: nul zes 52 362 017

Verder geen aanvullingen, dus tijd voor foto’s!! :9~

DSC00344.jpg


DSC00343.jpg


Nieuwe RK ketting+tandwielen
DSC00341.jpg


DSC00354.jpg


Nieuwe Mivv demper
DSC00540.jpg


Hier nog wat nieuwe foto's van vanmiddag! :)

DSC00650.jpg


DSC00651.jpg


DSC00652.jpg


DSC00653.jpg


DSC00654.jpg


DSC00655.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi ding..alleen met de nakeds van tegenwoordig raak je net zo makkelijk je rijbewijs kwijt hoor ;):P
 
Ja mij anders ook wel.... Anders ruil ik hem tzt gewoon ergens in. Maar heb liever dat ie naar een liefhebber gaat.

Wat ik al zei, de Blade is echt superstrak. Geen krassen, deuken. Denk wel een van de mooiste wat er van dit type te koop staat. En met de mods die hij heeft is het geen straf om erop te rijden :]

Wat ik misschien vergeten ben te zeggen is dat ketting/tandwielen begin april dit jaar zijn vervangen. Dus gloedjenieuw. Heb er 800 km nu mee gedraaid sinds de set erop zit.

Mijn vriendin gaat steeds meer mee dus wil ik ook dat ze het naar der zin heeft achterop. En dat is nu niet altijd zo.

En ja het klopt dat tegenwoordig met de nakeds je ook snel je rbw kwijt kunt, maar je hebt meer beleving met de wind e.d. Dus dat maakt het al iets minder voor mij om het
gas is open te draaien...

Ohwja, (in)ruil naked is dus bespreekbaar!! ;)
 
Laatst bewerkt:
'[IP] Honda CBR954RR Fireblade 2002 Rood/Zwart' > '[TK] Honda CBR954RR Fireblade 2002 Rood/Zwart'
 
man vet ding, mooiste kleuren combo ook, ruilen tegen mijn mooie 929 zie je niet zitten zeker :D

haha, heb zelf ook nog de 929 gehad dus weet hoe het is ;)
En nee, zal een motor zijn waar mijn vriendin en ik goed op kunnen zitten.
En vooral met jouw seatpipes gaat dat het niet worden ben ik bang!

Hier nog een mooie foto net voor de winterstop die ik tegenkwam *O*

DSCF0078.jpg
 
wel samen met de 1000rr de vetste blade die er is!!
succes met de verkoop iig!!
(ook geen interesse in een goedkope zxr750? of een zx9r? of een cx500?) :D
heb teveel staan.
nou ja.... KICK voor deze mooie fiets!!
 
Als je nou zei een Z750 dan zei ik oke :P Maar nee, voor de rest geen interesse ;)
Jij ook succes met verkoop!

En thanx voor de kick ;)
 
Hey Rooie ;)

Vraagprijs is 5500 euro inclusief de extra Sebring demper (E-keur en db-killer en boekjes)
en de Honda Seatcowl.

Thanx voor het schupke :)
 
Hey Rooie ;)

Vraagprijs is 5500 euro inclusief de extra Sebring demper (E-keur en db-killer en boekjes)
en de Honda Seatcowl.

Thanx voor het schupke :)


Dwaal een btje rond :')
Hoop binnenkort weer werk te hebben en toch eens wat serieuser te kunnen gaan kijken :')

Hoe zit 't btw met blades qua km stand en onderhoud (kleppen ed) ?
( mss niet allemaal geschikt voor in dit topic :') ) Dat 't beesten zijn heb ik al begrepen.
 
Kleppen zijn nog gecontroleerd bij aankoop (juli 2009).
Verder heeft de Blade een beurt eind 2009 gehad. Hij heeft dit jaar nog een klein beurtje gehad (start van het seizoen :) )en is er een nieuwe kettingset + tandwielen op gekomen. Verder loopt ie als een trein. :)
 
Laatst bewerkt:
Niemand interesse in zo'n gave snelle strakke Blade? Prijs valt altijd over te praten.
Na dit weekend issie ook op marktplaats.nl te zien!
 
Niemand interesse in zo'n gave snelle strakke Blade? Prijs valt altijd over te praten.
Na dit weekend issie ook op marktplaats.nl te zien!


Vroege vogel korting zal 't voor mij wel niet worden :')
Waarom haalt je vriendin niet zelf d'r rbw, kun je lekker op 't ding blijven rijden en zij op een andere fiets :') Is toch een stuk lekkerder :+

:W
 
Omdat wij daar de ruimte niet voor hebben en ze niet zelf wil rijden, ze vindt het wel goed zo!
Ene kant ook wel leuk, heb ik haar altijd dicht tegen me aan op de bike :P *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan