Honda CBX1000 zescilinder bj 1978

Status
Niet open voor verdere reacties.

silver cr750

Die hard MF'er
13 nov 2009
823
0
Twello
1 van de eerste serie Honda CBX1000, bj 1978.

Zeer mooie en goed lopende Honda zescilinder.
Motor is in prima staat en motorisch gewoon goed, starten = lopen.

Stuurt en rijdt heerlijk.
Voor de liefhebber en kenner.

Voor info over de prijs en overige vragen bel;

0571 271833

full
 
Mooi :} :} :}

De naked is toch net iets mooier dan zijn jongere broertje de prolink die ik heb.
hebbe hebbe ....... vrouwtje gaat dat nooit goedvinden '(

Succes met de verkoop
 
Wat een mooi ding zeg! Iedere dag als ik mijn motor parkeer in Amsterdam voor het beursgebouw staat er op het plein ook zoéén. Alleen dan in afgebeerde toestand. Dan denk als tijd, wát een cool stukje machinerie!

Niet dat ik echt interesse heb maar toch, wat doet zoiets nou qua prijs?
 
Wat een mooi ding zeg! Iedere dag als ik mijn motor parkeer in Amsterdam voor het beursgebouw staat er op het plein ook zoéén. Alleen dan in afgebeerde toestand. Dan denk als tijd, wát een cool stukje machinerie!

Niet dat ik echt interesse heb maar toch, wat doet zoiets nou qua prijs?

ik gok op €5.500 -€ 5.950,00 O-)


gratizzz schopje voor deze mooie bike,suc6 met verkoop
 
Laatst bewerkt:
Hoorde toevallig vandaag voor het eerst van deze motor door het Topic "mooiste motorgeluid ooit gehoord !". Klinkt die van jou ook zo ;)?:

Schopje
 
Laatst bewerkt:
Goeden avond hier,

Ik wist niet dat er zoveel reacties zouden komen in zo korte tijd.

Bedankt voor de aandacht.
Even een paar opmerkingen.
Ik heb deze motor er voor een kennis op gezet.
Hij heeft diverse motoren en gaat nu enkele motoren verkopen om meer ruimte te krijgen.

Deze "six" loopt inderdaad erg mooi.
Hij is van de eerste serie die uitgebracht is en heeft daarom een iets andere nokkenas (heb ik begrepen)
Hij reageert erg goed op het gas.

De roze kleur op de handels is van een bescherm hoesje dat er overheen zit zodat de hendels niet smerig worden als de motor verplaatst moet worden in de schuur.
Uit mijn hoofd heeft deze fiets 79 Dkm gereden maar als je echt geïnteresseerd bent kom dan eens kijken en luisteren.

De lak is ook erg mooi. Het frame is afgelopen winter opnieuw gepoedercoat.


gegroet
full
 
If i only had the money...erg mooie bike dit.En die 400 ook al..kan ik ook met pepernoten betalen? ;-)
Gein natuurlijk,maar dit is nogeens een echte motor!Ik benijd de nieuwe eigenaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan