Honda CRF 250 Rally

Oh ja?
En je huidige crf
(Momenteel) Geen CRF. Zit hier vooral voor jouw reisverhalen en af en toe wat info. Heb er toen 4 weken 1 gehad in Thailand en hier ook wel mee gereden.

Afgelopen jaar nog 2 jongens op een CRF-L tegen gekomen op de Franse TET. Toevallig vond 1 van hun hem wat futloos bult op. Mijn voorstel was 1 tandje kleiner voorop waarna er op het vastgelaste tandwiel op de glad wordende as werd gewezen.
 
Laatst bewerkt:
Op de africatwin750 bij mijn eerste blok zat-ie ook vastgelast, uitaard pas ca 6 maanden ontdekt na aankoop.... Ik dacht (naïef van mij) dat het wel verleden tijd was daarmee anno 2024. Nou ja, elk merk heeft wel iets denk ik dan. Uuuuuh, bmw?
Maar crf 250/300 lijkt me heel fijn rijden.
 
Ik heb ook heel wat jaartjes ktm gereden hoor,en in de tijd dat de meesten er nog nooit van gehoord hadden en het echte ktm,'s waren maar ik vindt men crf'je toch wel heel erg betrouwbaar, Maar iedereen zijn ding toch?

Wie Chinees wil rijden moet dat lekker doen😅
jij rijd toch ook Aziatisch ;)
 
(Momenteel) Geen CRF. Zit hier vooral voor jouw reisverhalen en af en toe wat info. Heb er toen 4 weken 1 gehad in Thailand en hier ook wel mee gereden.

Afgelopen jaar nog 2 jongens op een CRF-L tegen gekomen op de Franse TET. Toevallig vond 1 van hun hem wat futloos bult op. Mijn voorstel was 1 tandje kleiner voorop waarna er op het vastgelaste tandwiel op de glad wordende as werd gewezen.

Ik heb nog geen vastgelast voortandwiel gezien op een crf, na 50.000 km bepakt op de mijne en heel veel duo ritten bepakt en single track had ie al stuk moeten zijn als het een euvel geweest was, das 5 jaar lang offroad door bergen he....
 
Ik heb nog geen vastgelast voortandwiel gezien op een crf, na 50.000 km bepakt op de mijne en heel veel duo ritten bepakt en single track had ie al stuk moeten zijn als het een euvel geweest was, das 5 jaar lang offroad door bergen he....
Er zijn ook KTM's waarvan de koppeling slave cylinder nog werkt :9

Maar het is echt wel een issue. Inderdaad zodra er aftermarket tandwielen opkomen gaat het wel heel erg hard, maar op andere merken is dat zelden een probleem.
 
Er zijn ook KTM's waarvan de koppeling slave cylinder nog werkt :9

Maar het is echt wel een issue. Inderdaad zodra er aftermarket tandwielen opkomen gaat het wel heel erg hard, maar op andere merken is dat zelden een probleem.
Dank voor de waarschuwing.
 
Ik had een voortandwiel waarbij het niet lukte om de schroefdraad voor de gaatjes van het borgplaatje te krijgen.
12 , 13 en 14 van dezelfde leverancier vergeleken en die paste allemaal.

Dr kan natuurlijk een keer een kettingwiel in de verkeerde bak terecht komen bij leverancier of fabrikant.
Ook een keer gehad bij een achter ketting wiel maar die was voor een andere ketting dus die viel niet mooi tussen de tanden.

Andere leverancier en ruim 10 jaar ertussen, maar ik zal vast de enige niet zijn en zoveel deed ik niet.

En bij m'n xr400 moest die ook vastgelast worden maar toen waren alle kopbouten al vervangen, want verrot/ kapot getrokken door roest. Dus die had het sowieso al zwaar gehad.

( Uiteraard) Wel gewoon netjes vermeld in advertentie en bij verkoop en dat de all in revisie ongeveer 1100 euro zou zijn, inc krukas lagers. Volgens opgave.
 
Zo leuk rijden op een Crf 1 op 28 gemiddeld en rij 4 keer op mijn zero 150 km voor noppes en 1 keer met de Honda toch leuk net een opgevoerde Honda MT met 125 cc kit met de Zero ben je net een Haantje en met de Honda gewoon knallen heb ff gedacht de Honda in te ruilen voor de Ducati mono RVE maar ben echt wel tevreden nu.😇
 
@spike10 , ik krijg door sommige van jouw berichten het idee dat je van gekkigheid niet weet wat je met je geld moet doen 😉

Heb even die Ducati opgezocht, had alleen de naam gehoord. Tja 🤷🏼‍♂️ .

Ik durf hier wel zachtjes te fluisteren dat ik mezelf een held vind door de CRF.
Niet door de glorieuze dingen die ik er mee doe, want die kan ik niet.
Maar bijvoorbeeld het geld wat ik uitbespaar door geen KTM te kopen kan ik 3 maanden onafgebroken offroaden.
Nouja 3 uur, dan ben ik moe, maar je snapt wat ik bedoel 😉 .
Misschien dat Hook soms het gevoel heeft de plaatselijke variant van de VW golf te hebben, hier in Europa zie ik niet veel CRF 's rijden.

Ook heb ik sinds carnaval geen snelweg gereden en dat was met de auto.
Sowieso geen idee waarom mensen dat vrijwillig doen, maar met een CRF liever niet nee.

Volgens mij maakt geen enkel merk op dit moment iets vergelijkbaars, of zie ik iets over het hoofd? 🤔 .
Dus leverbaar in NL in dit jaar.
 
IMG_2414.jpeg
Vroeger moest ik sparen voor een motor en nu zijn de meeste onder ons financieel wat ruimer bij kas en ik heb ook geen auto ivm dat mijn werk 200 meter lopen is en ik gewoon met het fietsje boodschappen doe en ik altijd wel een auto een kan lenen als je maar zorgt dat er er altiet extra benzine inzit behalve bij mijn zoon lol die heeft een Tesla vandaar ook dat ik Zero rij .amen vroeger had ik wel snelle auto’s oa crx en Ford puma vtec en als je een keer in een Tesla rijdt is dat wel een andere wereld!
9ad3a2cc-c81d-418c-8169-bcc00217fb12.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Geen auto rijden in NL maakt je al bijna miljonair qua wat je uitspaart.
Zonder vrouw kan je echter weer een Ferrari rijden 😜 .
Zonder huis 😍 .
money chinaman.gif


*O* :] *O*
 
@spike10 , ik krijg door sommige van jouw berichten het idee dat je van gekkigheid niet weet wat je met je geld moet doen 😉

Heb even die Ducati opgezocht, had alleen de naam gehoord. Tja 🤷🏼‍♂️ .

Ik durf hier wel zachtjes te fluisteren dat ik mezelf een held vind door de CRF.
Niet door de glorieuze dingen die ik er mee doe, want die kan ik niet.
Maar bijvoorbeeld het geld wat ik uitbespaar door geen KTM te kopen kan ik 3 maanden onafgebroken offroaden.
Nouja 3 uur, dan ben ik moe, maar je snapt wat ik bedoel 😉 .
Misschien dat Hook soms het gevoel heeft de plaatselijke variant van de VW golf te hebben, hier in Europa zie ik niet veel CRF 's rijden.

Ook heb ik sinds carnaval geen snelweg gereden en dat was met de auto.
Sowieso geen idee waarom mensen dat vrijwillig doen, maar met een CRF liever niet nee.

Volgens mij maakt geen enkel merk op dit moment iets vergelijkbaars, of zie ik iets over het hoofd? 🤔 .
Dus leverbaar in NL in dit jaar.
De Kawasaki KLX 300 en de Voge Rally 300.
 
Geen auto rijden in NL maakt je al bijna miljonair qua wat je uitspaart.
Zonder vrouw kan je echter weer een Ferrari rijden 😜 .
Zonder huis 😍 .
Bekijk bijlage 1988829

*O* :] *O*Ben door nare omstandigheden vrijgezel maar heb wel weer een vriendin die wel op met haar kinderen op zich zelf woont en die niet op mij zitten te wachten (computer Nerds) en mijn zoon is het huis al uit ik ben al trouwens ook al opa .
En altijd zeurt waarom 2 motoren en geen auto mien muts dus .
 

Bijlagen

  • e8a31057-d2b6-46ec-ae52-d6f80bbe9209.jpeg
    e8a31057-d2b6-46ec-ae52-d6f80bbe9209.jpeg
    226,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
De Kawasaki KLX 300 en de Voge Rally 300.
Die voge is dan wel weer leuk.
Hier in Pt kost die 4500 tov de 5900 die de CRF300L hier nieuw kost.
Maar of het woord Rally inhoud dat die vergelijkbaar is met de CRF 300 rally heb ik niet bekeken.

Sowieso leuke betaalbare modellen.
Na jaren van ouwe zooi, met ook veel plezier hoor, hou ik het nu bij nieuw spul met injectie , dan maar geen topmodel met 200 pk.
 
Maatje heeft nu ook xl700.
Toch maar een verbreed voortandwiel gekocht as weg.
Vroeger had Honda ook vaak uitgefikte cdi toch?
Of is dat verleden tijd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan