Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Honda CRF 250 Rally

Vergelijkbaar met de Honda 300 Rally ja.
Ik moet m nog proefrijden. Over een maandje ofzo, dan gaat ie met het obstakel parkour + crossbaan in. Samen met de CFMoto 450MT. Die laatste is het wachten op. Als de dealer die heeft gaan we er mee raggen.
 
Compleet ander model.
Ja dat klopt ook wel vermoed minder veerweg.
Vindt het jammer dat ktm de 500 twin adventure niet heeft uitgebracht.
De crf250l en tegenwoordig de 300 is gewoon veel motor voor het geld en als je geen haast hebt kom je best ver.
Ktm 690 rijd ook 1:25 als je geen haast hebt.
Verbaasde me toen ook al.
Mijn monkey 125 rijd 1:33 maar dan rij je continue plankgas.
 

Mooi, hier nog eentje
 

Rij jij nog in Spanje ergens rondt momenteel dan?

Ik geloof dat ze hier weer een nieuwe produktie run van Rally's hebben want veel dealers adverteren ermee.
Waren een tijdje moeilijk te krijgen.
Heb mezelf ook best wel wat centen bespaard ja door de afgelopen jaren crf te rijden maar niet daarom hoor.
Dat was gewoon een extra cadeautje.
Vindt de fun/ vrijheids factor gewoon hoog wat ik op andere motoren niet heb, ik rij nog weleens op de Husqvarna 300 en de 450 maar die hebben die lekkere nonchalante balans niet wat de crf heeft.

Ik heb inderdaad het gevoel met de locale golf te rijden ja

Geen toeval want ik heb nog twee T4's in Nederland en ben een beetje opgegroeid rond Volkswagentjes, dus crf past misschien wel in dat burgerlijke plaatje hahaha
 

In de Tesla moet je zorgen dat er extra stroom inzit...
 
Geen auto rijden in NL maakt je al bijna miljonair qua wat je uitspaart.
Zonder vrouw kan je echter weer een Ferrari rijden .
Zonder huis .
Bekijk bijlage 1988829

Auto hoeft helemaal niet duur te zijn.
Ik heb nu al 10 jaar een A2 heb daar lpg ingebouwd die rijd dan ong 13.5 km op1 lpg wegenbelasting is erg weinig.

toen de gas prijzen op normaal niveau waren reed ik 400 km voor een tientje
 
Inmiddels Portugal.
Nieuwe crf300L bij de dealer hier is 5880 .
Met VW golf bedoelde ik meer het meest verkochte en gebruikte dagelijkse model wat je overal ziet.
Vroeger zei ik en de meeste anderen ' Opel Kadett ' , maar dat is tegenwoordig niet relevant meer.
Met de prijs in .... Thailand , iig jouw kant op aan is het helemaal een koopje , qua CRF.

De KTM 500 is uiteraard ook schitterend maar dat onderhoud vlgs het werkplaats handboek .
De 690 is beter maar of er nu 5000 of bijna 15.000 naast mijn bus geparkeerd staat doet gevoelsmatig ook iets.

Los van dat alles heb ik een tijdje over een cbr250r nagedacht en vraag me af of dat nou anders, minder leuk aanvoelt met hetzelfde blok in iets wat sportiever oogt en zit.

Hier nogal wat regen dus genoeg tijd om te typen en koffie drinken
 

Dit is wat je bedoeld?
Bij de supermarkt crf je parkeren naast de andere crf,jes...
Zoals vroeguh in Spanje de Bultaco naast de Montesa neerploffen
 
Auto hoeft helemaal niet duur te zijn.
Ik heb nu al 10 jaar een A2 heb daar lpg ingebouwd die rijd dan ong 13.5 km op1 lpg wegenbelasting is erg weinig.

toen de gas prijzen op normaal niveau waren reed ik 400 km voor een tientje

En nu eventueel een elektrische auto, Tesla of zo met een klein diesel of lpg aggregaatje op een aanhangertje om de accu's op te laden, zomaar een dom idee ?
Agregaat zou evt nog op landbouw diesel kunnen want je rijdt er niet mee..
 
Misschien zo een Geel opstaand plaatje zien te regelen en die op het voorspatbord monteren.
Zegt ze hier toch geen ene reet en al die ouwe Nederlanders maar verbaasd kijken
 
50.000 km met de 250 Rally, ik weet niet of het veel is maar ik ga 'm eventjes lekker verwennen.
Schokdemper olie verversen, en voorvorkolie effe nieuwe koelvloeistof, klepspeling checken, remolie verversen en nieuwe wiellagers, accu is ook nog origineel dus mag misschien ook een nieuwe in zo onderhand.

 
Laatst bewerkt: