Honda CRF 250 Rally

Ziet er gelikt uit, top!
Thanks, ben er heel blij mee. Zit mezelf alleen gek te maken met aftermarket onderdelen. Zo'n yoshimura uitlaat ziet er mooi uit, alleen moet je er dan weer een EJK module bij kopen. Dure hobby! (Helemaal wanneer je het moet laten invoeren ook)
 
Ook hier sinds 2 weken een trotse eigenaar van een CRF 250L Rally, bouwjaar 2018. Doel om zoveel mogelijk TET te gaan rijden en het avontuur op te zoeken.

Ik hoop hier ervaringen uit te wisselen over de motorfiets, maar ook accessoire mogelijkheden als tassen, crash bars etc.
 
Ook hier sinds 2 weken een trotse eigenaar van een CRF 250L Rally, bouwjaar 2018. Doel om zoveel mogelijk TET te gaan rijden en het avontuur op te zoeken.

Ik hoop hier ervaringen uit te wisselen over de motorfiets, maar ook accessoire mogelijkheden als tassen, crash bars etc.

Hopelijk veel leuke ervaringen en fotos!! kan niet wachten, Gefiliciteerd, heerlijke motor voor de Tet
 
Ook hier sinds 2 weken een trotse eigenaar van een CRF 250L Rally, bouwjaar 2018. Doel om zoveel mogelijk TET te gaan rijden en het avontuur op te zoeken.

Ik hoop hier ervaringen uit te wisselen over de motorfiets, maar ook accessoire mogelijkheden als tassen, crash bars etc.
Gefeliciteerd! Zojuist mn eerste onderdeel besteld, tail tidy achterlicht incl connectoren
 
was wel even wat anders denk ik??

Dat valt eigenlijk wel mee, de Husqvarna zit redelijk dicht bij de CRF, bij crosscountry offroad gebruik, moet eens nadenken hoe ik dat beschrijven moet, mijn laatste tweetakt enduro had bijvoorbeeld totaal gehakt gemaakt vd Huskie, terwijl de Huskie dat niet doet bij de CRF, los van crossbaan gebruik zit het dicht bij elkaar, over een lange offroad dag ben je op de CRF in het voordeel (minder vermoeiend) het verklaard waarom de CRF in sommige Rally's voor de KTM's enzo eindigen, ik zal het morgen nader uitleggen.
 
Je beseft dat een crf250L rally veel minder met dé crf rally te zien heeft dan die 501?
 
Gefeliciteerd! Zojuist mn eerste onderdeel besteld, tail tidy achterlicht incl connectoren

Mijn eerste aankopen zullen een rally skid plate (Kodoma) en misschien crash bars zijn. Motor is reeds voorzien van Acerbis handguards.

Iemand ervaring met een bepaald type crash bars?
 
Mijn eerste beurt (1000km) zit eraan te komen. Maakt het nog uit bij welke dealer/garage ik dit doe? Kan het beter bij de dealer waar die vandaan komt of een andere honda dealer?
 
Vandaag voor de aardigheid het verbruik eens gemeten, 1:37 is best wel zuinig geloof ik?
Dat is behoorlijk zuinig, ligt er natuurlijk wel aan hoe je met de motor rijdt. :9

Deed met de WR250R meestal rond de 1 op 28, NX250 1 op 30.
 
Gisteren op de Motorbeurs geweest. Georienteerd op het gebied van enduro tassen. Mosko Moto, Kriega, Enduristan... mooi spul allemaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan