Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel Relic, ja met die corona is alles anders gelopen, ik had dit in mijn stoutste dromen niet kunnen bedenken, nog steeds in Thailand zijn, en dan onder deze omstandigheden, eerst konden we nier terug, geen vliegtuigen, en krijg ik van steeds meer het advies om hier te blijven, we zien welZo te zien en te lezen heb je "dankzij Corona" een mooie tijd daar in Thailand
Ik zou daar gewoon nog een paar maanden blijven rijden als ik jouw was want in Europa is bijna alles dicht en dat blijft nog wel een paar maanden zo denk ik.
moet ik eens vragenEn, heb je al een thaise vriendin, hookeniggy?
Omdat de wielen veel meer weerstand ondervinden en niet mooi rechtuit kunnen sporen. Het kost de rijder veel meer energie om de motor in balans te houden wanneer hij of zij constant onverwachte correcties moet uitvoeren. Snelheid maakt veel verschil, te langzaam levert ploegen op, sneller levert minder weerstand, dan surf je als het ware over het zand, net zoals een speedboot die in plane gaat i.p.v. dat de romp het water moet opzij duwen bij lage snelheden.Ik vroeg me iets af. Misschien een hele domme vraag. Maar, hoe komt het toch dat rijden in mul zand een stuk zwaarder is dan rijden op hard zand. Ik snap wel dat de motor zich erdoor heen moet ploegen... maar, waarom reflecteert de motor zijn energie naar de bestuurder ?
Er is een soort minimumsnelheid waarbij de motor wat gaat surfen, die moet je even vinden, je hoeft niet keihard te gaan en je hoeft ook niet heel precies proberen te sturen, heeft niet zo veel zin en dat vermoeit nogal, al gaat sturen wel preciezer met hogere snelheden. Bandendruk scheelt ook veel in dat soort terrein. Ook wat timo hier zei, een paar posts geleden, als je dat ook even onthoudt. Als je rechtdoor gaat kun je ook naar achteren zitten, dat vermindert ook de druk op je voorwiel. Het is een luiere optie die ik zelf ook veel gebruik.Heb al gehad dat ik van redelijk onverhard naar net gestort nieuw geel zand ging. Het eerste wat ik dacht was : Wtf is dit dan. Het is echt ineens heel anders rijden.. en ik ging al niet zo snel. dus je klapt ineens tegen een soort muur. Maarja wist ik veel... xD beter om de snelheid er voor die tijd al in te hebben.
Kan mezelf moeilijk fotograveren in kleding. Maar, kan het wel voor je neerleggen en een foto maken. xDFoto?
Als aanvulling zou je nog nek brace kunnen overwegen.Heb ondertussen het een en ander verzamelt:
O' neal crosspak rood met grijs
O' neal sierra cross/enduro laars
Leatt bodyprotector adventure
Leatt 3DF 6.0 kniebeschermers
Leatt bescherm broek 3DF 6.0
En, een bogotto adventure pro enduro helm.
Mis alleen nog handschoentjes en voor later wil ik nog een crosshelm hebben met OTG bril.
Het één wat beter dan het andere. Maar, met een budget van €1.000,- moet je toch wat.
Klopt. Ga ik ook nog halen.. als ik echt wilde shit ga doen.Als aanvulling zou je nog nek brace kunnen overwegen.
Instagram staat vol met mensen die zichzelf fotograferenKan mezelf moeilijk fotograveren in kleding. Maar, kan het wel voor je neerleggen en een foto maken. xD
Nee, die foto komt ooit wel, als ik weer op de motor kan
Ja. maar ik kan niet heel mijn lichaam op de foto krijgen............................Instagram staat vol met mensen die zichzelf fotograferen
Hahahahahahahahaaa xD ik heb niet zulke lange armen joh. Is veel leuker om foto te maken als ik de motor bij me heb en iemand die kan fotograveren.Beetje verder staan helpt soms. Ik krijg heel de maan op een foto en die is echt wel groter dan jouw lijf.