m_bruins
Rookie
- 23 okt 2017
- 24
- 31
Ja, dat is wat ik begrepen heb vanuit mensen in de VS die meerdere keren deze upgrade hebben gedaan. op de testbank, meten en dan eventueel iets als een EJK erbij zetten.Anders een EJK installeren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is wat ik begrepen heb vanuit mensen in de VS die meerdere keren deze upgrade hebben gedaan. op de testbank, meten en dan eventueel iets als een EJK erbij zetten.Anders een EJK installeren?
Buiten dat Chiang Mai zelf erg gaaf is, kun je vanaf daar de Mae hong son loop doen, die is idd fantastisch!Ik had gelezen dat als je een motorreis ( leuke routes ) het beste naar Chiang Mai kan vliegen ? En daar een motor huren. Aangezien je eigen motor daarheen laten vliegen behoorlijk wat tijd kost en veel geld ook.
Martin, we zitten in Chumpon province, we mogen op dit moment nog niet naar Pattaya, ze willen het aantal covid gevallen eerst weer terugbrengen naar de 0 , (momenteel 75) , we willen wel door naar Ranong en Trang, grens met Maleisie, alleen is het daar onrustig, weet ik van gasten die daar recentelijk geweest zijn..T is overal mooi, chiang mai is bergachtig, maar dat kan elders ook
Als je ron d ciang mai off road gaat, zul je vast wat meer moeten oeffenen
@hookeniggy jij zit nu zuid richting maleisie?
Familie zit in prachin buri, ons huis staat in bang saray, 25km onder pattaya
En dat eten hier thuis zit wel goed, we runnen samen een thais afhaal/bezorg restaurant
Zij wil met x jaar die kant weer op, en ik mag mee
Wil wel graav dat beide kinderen zelfstandig zijn, jongste is 14, dus duurt nog een paar jaar
Oh, dat valt nog wel mee. Vliegtickets waren ook zo'n +- retour 300-700 ligt eraan waar je land.Rico, Malissa, een motor huren kost (te) in Chaing Mai iets van een 1000 thb per dag, maar alles schijnt daar plat te liggen, was toeristish..
Ik ben er niet geweest omdat ik geen zin had om in elke eetschuur van bierdrinkende oosterburen wil moeten horen wat de beste motor is, en ze horen klagen over Thaise vrouwen, hoe snel ze de Mae Hong Son loop gedaan hebben, en waar ze hun Tattoo gehaald hebben.
Ohhh what to do what to do.. op zich ben ik hartstikke tevreden met mn 250. Zal het echt een wereld van verschil zijn?Gebruikers review van een Thaise 300L.
3 weken in bezit en 400 kilometers op de teller.
Hij heeft 'm niet lang in originele staat gereden
Wij zijn in die verre buitenlanden altijd van het gemak. Lekker een groepsreis met een volgauto voor bagage met daarin in ook nog een monteur voor ongemakken. Vooral in Madagaskar van pas gekomen, uiteindelijk door crashes zaten de auto's vol met reizigers en reden gidsen en monteur op de motor.@Malissa1993 niet georganiseerd gaan, veel te strak geregeld en geen vrijheid
Gewoon ticket kopen en gaan (wel thuis voorbereiden)
Misschien kun je ergens een proefrit maken en ons het verschil vertellenOhhh what to do what to do.. op zich ben ik hartstikke tevreden met mn 250. Zal het echt een wereld van verschil zijn?
Misschien moeten we deze zomer maar een grote crf meeting houden. Als 1 iemand dan op zijn/haar 300 komt, kunnen we even wat empirisch onderzoek doenMisschien kun je ergens een proefrit maken en ons het verschil vertellen
3pk meer, 2kg minder, lichtere versnelling 1t/m5. Ja, dat zou je moeten voelen. Maar of het een wereld van verschil is? De prijs is geen wereld van verschil.
De meeste upgrades kun je overzetten lijkt me.Misschien moeten we deze zomer maar een grote crf meeting houden. Als 1 iemand dan op zijn/haar 300 komt, kunnen we even wat empirisch onderzoek doen
Het geld en alle upgrades die ik nu al erin heb zitten maakt het lastig, aan de andere kant ben ik een klein kind die nieuw speelgoed ziet.
Ik doe het niet.Misschien moeten we deze zomer maar een grote crf meeting houden. Als 1 iemand dan op zijn/haar 300 komt, kunnen we even wat empirisch onderzoek doen
Het geld en alle upgrades die ik nu al erin heb zitten maakt het lastig, aan de andere kant ben ik een klein kind die nieuw speelgoed ziet.
Heeft trouwens de Rally dezelfde zadel als de L ?De meeste upgrades kun je overzetten lijkt me.
Maar ik denk dat we je niet meer kunnen overtuigen om 'm niet te kopen zo te lezen
Heb je er aan gedacht om ipv de L de 300Rally te kopen?
Die kun je dan inzetten voor je langere trips en de L hou je dan voor de offroad ritjes in Ned, dat ga ik doen.
Keuzes, keuzes...
Ja, in de USA wel.Heeft trouwens de Rally dezelfde zadel als de L ?
Denken aan meerdere motoren kopen doe ik de hele dagDe meeste upgrades kun je overzetten lijkt me.
Maar ik denk dat we je niet meer kunnen overtuigen om 'm niet te kopen zo te lezen
Heb je er aan gedacht om ipv de L de 300Rally te kopen?
Die kun je dan inzetten voor je langere trips en de L hou je dan voor de offroad ritjes in Ned, dat ga ik doen.
Keuzes, keuzes...
Want. stel dat ik de 300Rally neem, als ik geen enduro wil. ( rally is wel hoger geloof ik ? misschien ook wel helemaal geen goed idee hoor, maar ben gewoon beetje aan t denken )Ja, in de USA wel.
De CRF250L en de CRF250RL hebben beide als seat: 77200-KZZ-900ZD
Edit: In NL ook. Maar nu komt het trieste:
Bij Ron Ayers: 107,07 USD
Bij CMSNL: 420,50 EUR
Ja, dat klopt Martin, vertaald vanuit het Thai, betekend Thailand, vrij land, en dat merk je aan alles, maar dat wist je al.@Malissa1993 niet georganiseerd gaan, veel te strak geregeld en geen vrijheid
Gewoon ticket kopen en gaan (wel thuis voorbereiden)
@hookeniggy mooi gebied, idd niet te xuidelijk gaan, is al jaren onrustig, schijnt olie te zitten en het zuidelijk deel tegen maleisie is islamitisch ipv boeddhistisch, das een groot verschil, ook regelmatig bom aanslagen, zou er weg blijven
Ons restaurant zit in apeldoorn, we wonen in deventer
Oh je was hier al?Oh, dat valt nog wel mee. Vliegtickets waren ook zo'n +- retour 300-700 ligt eraan waar je land.
Maar, zoiets zou ik nooit alleen doen, liever dan met 2 of meer man en het is gezelliger en je kan elkaar helpen.
Een rustig plekje vind ik zelf ook wel lekker. Ik zou het ook niet prettig vinden om het continu over motoren te hebben of mensen die half aangeschoten zijn etc etc. Gewoon lekker chill half dagje rijden, daarna eten en savonds nog wat bij praten met een drankje en een hapje of zo.