Honda CRF 250 Rally

Hij staat er eindelijk op.

Kwaliteit blijft hetzelfde. Volgende keer toch maar proberen om 4k te doen( zo groot mogelijk ) hopelijk is de uploadsnelheid dan ook beter en weet het software wel dat ik genoeg ruimte heb..xD
Ik weet niet of 4k gaat helpen, het draait toch veel om codecs en instellingen. Een 1080 filmpje met 60 fps of zelfs 30 fps moet ruim voldoende zijn om een beetje kwaliteit op youtube te tonen.
 
Hij staat er eindelijk op.

Kwaliteit blijft hetzelfde. Volgende keer toch maar proberen om 4k te doen( zo groot mogelijk ) hopelijk is de uploadsnelheid dan ook beter en weet het software wel dat ik genoeg ruimte heb..xD
Mooi filmpje! Leuk om die opnames te zien vlakbij mijn achtertuin :) volgende keer wel proberen op de weg te blijven, ipv door de bossen te rijden ;) Dit soort paadjes langs de blubber worden meestal door wandelaars 'gemaakt'
 
Mooi filmpje! Leuk om die opnames te zien vlakbij mijn achtertuin :) volgende keer wel proberen op de weg te blijven, ipv door de bossen te rijden ;) Dit soort paadjes langs de blubber worden meestal door wandelaars 'gemaakt'
Met de mountainbike probeer ik de bagger ook te omzeilen. Die glibberige stukken zijn niet mijn beste kwaliteit :$
 
Met de mountainbike probeer ik de bagger ook te omzeilen. Die glibberige stukken zijn niet mijn beste kwaliteit :$
snap het ook wel, dit stuk lag er nu volgens de video best goed bij :) met een beetje regen dan heeft dit stuk asdiepe modder, is nog wel terug te zien aan de opgedroogde diepe sporen. vandaar ook mijn ;)
 
snap het ook wel, dit stuk lag er nu volgens de video best goed bij :) met een beetje regen dan heeft dit stuk asdiepe modder, is nog wel terug te zien aan de opgedroogde diepe sporen. vandaar ook mijn ;)
Daarom vind ik het ook wel fijn om met droog weer te rijden. dan weet je dat als het nat is, hoe het erbij ligt onder al dat water.

Maar, ik hou ook niet van modder. Dit was voor mij mooi om goed in te kunnen schatten. Maar niemand houdt van geulen lijkt me. xD
 
Haha, ja wel mee gemaakt hoor, prachtig, vanmiddag nog, gaat wel goed met de crf, je moet daar ook een beetje van houden denk ik_O-
Ik heb nooit echt tijdens de moesson gereden, maar we kwamen soms bagger passages in de bossen tegen. Dat ging dan van factor 'makkelijk' naar factor 'erg lastig'. Het is altijd zo vreselijk glad in dat soort landen, en het kleeft als een gek. En dan nog hellingen erbij ook. Maar, goeie noppen hielpen wel. Ik heb van die mitas ef-07's/c19 er op liggen en dat scheelt wel.
 
Ik ga even een domme vraag stellen: Maar, hoe haal je de lucht uit de banden ? heb wel een klein pompje om de bar te checken en lucht erin te laten lopen, maar eruit ???
 
Ik heb nooit echt tijdens de moesson gereden, maar we kwamen soms bagger passages in de bossen tegen. Dat ging dan van factor 'makkelijk' naar factor 'erg lastig'. Het is altijd zo vreselijk glad in dat soort landen, en het kleeft als een gek. En dan nog hellingen erbij ook. Maar, goeie noppen hielpen wel. Ik heb van die mitas ef-07's/c19 er op liggen en dat scheelt wel.
Ja dat klopt, maar ik vindt dat de vering van de Rally daar wel goed op afgestemd is heel zacht, weinig uitgaande demping, en weinig ingaand, dus het achterwiel houdt altijd erg goed contact met de ondergrond, in combinatie met het soepele motortje met betrekkelijk weinig vermogen, tokkelt ie overal heel makkelijk door en overheen, ik heb redelijke noppen, de standaard irc's,. het rijdt allemaal wat gemoedelijker en gemakkelijker dan een enduro motor vindt ik, echte knippen houdt de Rally weer niet van, maar daar stem ik m'n snelheid op af, of ga gewoon staan als de vering door slaat, heb altijd wel het gevoel dat m'n motor me er doorheen sleurt.
 
Ik heb nooit echt tijdens de moesson gereden, maar we kwamen soms bagger passages in de bossen tegen. Dat ging dan van factor 'makkelijk' naar factor 'erg lastig'. Het is altijd zo vreselijk glad in dat soort landen, en het kleeft als een gek. En dan nog hellingen erbij ook. Maar, goeie noppen hielpen wel. Ik heb van die mitas ef-07's/c19 er op liggen en dat scheelt wel.
Maar is mooiste wat er is hoor tijdens de moesson, geweldig hoe de natuur totaal opbloeit, een overdaad aan geluiden en planten, alles leeft.
 
Goh wat gaat de tijd hard zeg, bekende plek dacht ik gisteren, toen was alles nog gewoon normaal, dat ik m'n eerste post hier maakte, klinkt misschien overdreven maar m'n crf heeft me echt door deze tijd gesleurd.
20210405_151027.jpg


En het mr crf 250 forum natuurlijk :W
 
Laatst bewerkt:
Motorrijden in het algemeen heeft mij ook sowieso wel door de tijd gesleurd en ook door vooral minder goede tijden. En dat doet het nog steeds :Y Zonder motor ( hoe deprimerent het ook klinkt ) was ik een nog negatievere/neerslachtiger persoon. Als ik geen motor had, zou ik eerlijk gezegt niet weten hoe ik mijn leven nog verder zou moeten opvullen dan mijn andere hobby '' gamen '' alhoewel, dat ook al fors verminderd is omdat ik nu dus vooral geld uitgeef aan alles wat een beetje met mijn motor te maken heeft. Want, de motor is leuker dan gamen.


Klink ik echt als een saai persoon, maar uitgaan en druk zijn is niet aan mij besteed. Avonturen en daar het wilds van opzoeken wel :+
 
Motorrijden in het algemeen heeft mij ook sowieso wel door de tijd gesleurd en ook door vooral minder goede tijden. En dat doet het nog steeds :Y Zonder motor ( hoe deprimerent het ook klinkt ) was ik een nog negatievere/neerslachtiger persoon. Als ik geen motor had, zou ik eerlijk gezegt niet weten hoe ik mijn leven nog verder zou moeten opvullen dan mijn andere hobby '' gamen '' alhoewel, dat ook al fors verminderd is omdat ik nu dus vooral geld uitgeef aan alles wat een beetje met mijn motor te maken heeft. Want, de motor is leuker dan gamen.


Klink ik echt als een saai persoon, maar uitgaan en druk zijn is niet aan mij besteed. Avonturen en daar het wilds van opzoeken wel :+
Ja, en lekker gezond buiten, ik heb een tijdje in Canada gewoont, en daar werd het motor, offroad rijden gesponsord en gepromoot door de overheid omdat het overgroote deel van de mensen daar tijdens de lange winter ook sterk gedeprimeerd raakte, een of andere universiteit van Boston had er een grootschalig onderzoek aan gericht, en zodoende geadviseerd aan de overheid, goed bezig meid :]
 
Vrijdag lijkt het niet echt bijzonder weer te worden, voor zover ik weet niet echt regen. Maar, wel een beetje guur met de wind. Ik ga wel mooi rijden.... Kan niet wachten namelijk. Kan altijd nog weer naar huis keren, als het echt niks is.
 
Nee, je vermaakt ons met leuke filmpjes, je bent in de buitenlucht, je levert fysieke inspanning, je rijdt motor en je komt in de mooiste stukken van Nederland. Een stuk interessanter en gezonder dan bier drinken en te laat naar bed gaan.
(en ik houd van bier 🍺)
Daar zit wat in ja :)
 
Motorrijden in het algemeen heeft mij ook sowieso wel door de tijd gesleurd en ook door vooral minder goede tijden. En dat doet het nog steeds :Y Zonder motor ( hoe deprimerent het ook klinkt ) was ik een nog negatievere/neerslachtiger persoon. Als ik geen motor had, zou ik eerlijk gezegt niet weten hoe ik mijn leven nog verder zou moeten opvullen dan mijn andere hobby '' gamen '' alhoewel, dat ook al fors verminderd is omdat ik nu dus vooral geld uitgeef aan alles wat een beetje met mijn motor te maken heeft. Want, de motor is leuker dan gamen.


Klink ik echt als een saai persoon, maar uitgaan en druk zijn is niet aan mij besteed. Avonturen en daar het wilds van opzoeken wel :+
Jij rijdt tenminste..
 
Terug
Bovenaan Onderaan