Honda CRF 250 Rally

Nou, ik heb al sinds september niet meer gereden.
Zo herkenbaar. Ik hoop dat je het te druk hebt met goeie dingen waardoor je niet aan motorrijden toe komt.
Ik heb dit jaar al verbazingwekkend veel gereden (voor mijn doen). In februari en maart waren een paar mooie dagen en heb ik lekker getoerd :]
Ik rijd alleen voor de lol. Geen ww en geen boodschappen.
 
Dan is me er iets ontgaan denk ik. Hoe kan dat dan? Hopelijk kan je snel weer rijden.
Tja, niet zoveel tijd, gebrek aan sleutelruimte, en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet erg fanatiek meer ben. Ik mis de OTR's en de zandbaan in ijmuiden die niet meer bestaat. Crossbanen hier in de buurt zijn ook allemaal een beetje wat me minder aanspreekt.

De crf is een beetje een projectje en moest wat andere onderdelen. Het is een crossversie die ik een beetje enduro maak. Ik heb er extra vliegwielgewicht op, andere geometrie met andere kroonplaten, uitlaat en nog meer dingen. Ik heb er vorige week nog een andere koppeling in gezet die wat lichter is.

De ktm behoeft ook nog een andere koppeling en wat lagers.

Iets met Filipijnen?
Die jaarlijkse trip in januari en februari mis ik wel en het rijden daar ook. Al is het maar op een supergoedkope lokaal geproduceerde mickey mouse xr ter waarde van een snorscooter, ik heb er een hoop schik mee. Ik kon daar nu niet heen. Volgend jaar weer.
 
Laatst bewerkt:
Tja, niet zoveel tijd, gebrek aan sleutelruimte, en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet erg fanatiek meer ben. Ik mis de OTR's en de zandbaan in ijmuiden die niet meer bestaat. Crossbanen hier in de buurt zijn ook allemaal een beetje wat me minder aanspreekt.

De crf is een beetje een projectje en moest wat andere onderdelen. Het is een crossversie die ik een beetje enduro maak. Ik heb er extra vliegwielgewicht op, andere geometrie met andere kroonplaten, uitlaat en nog meer dingen. Ik heb er vorige week nog een andere koppeling in gezet die wat lichter is.

De ktm behoeft ook nog een andere koppeling en wat lagers.


Die jaarlijkse trip in januari en februari mis ik wel en het rijden daar ook. Al is het maar op een supergoedkope lokaal geproduceerde mickey mouse xr ter waarde van een snorscooter, ik heb er een hoop schik mee. Ik kon daar nu niet heen. Volgend jaar weer.
Stukje verderop aan het kanaal, word momenteel veel gecrost
 
Transilvania Adventure Trophy?

se-busca-copiloto-para-la-transilvania-trophy-2009.jpg

maxresdefault.jpg

RDP-oEmml1tkTkFfsLOFSyuCWGuzAuRZpGACKPjFoDFOXww82y40Ak27q3P2HWwIZxJ7mFf5s06fFO6XwlhV4J-ZomX98Y9EBnI4qGJuuvAsr2lAFr-K4Uvx9cQIWc4Fi8hf0wN6B5xo292Mwu5gxvV4WLugICJmq8r-SbQrPlOygvt3En1eifu4OptAMuZsVqhBo_KBbKZwYzU

3g.jpg
 
A06-G-CRAFT-1024x684-1.jpg

Dit stond vorige week op de motorbeurs in bangkok, de honda g-craft, een adventure scooter..lachen.
 
Laatst bewerkt:
Eh neen... Dat is een X ADV. Europees model, 700 cc, DCT, nadelen van motor en van scooter, reteduur.
 
Nee, de kwaliteit word niet beter dan dit.

Het is gewoon raar dat ik maar 15 mpbs upload snelheid had, want normaal is dat 30-35 mpbs. Dan gaat het een stuk sneller. Mijn vorige filmpje van 45 minuten was er ook binnen 2 uur en 45 minuten door. En deze duurder gewoon dik 8 uur ? zoiets iniedergeval.

Ik ga het nog wel proberen in 4k, moet alleen mijn software niet zeggen dat er niet genoeg ruimte is, als dat er wel is. :P
Als dat niet lukt, zitten in Het Grote Motovlog Topic Deel I ook mensen die je helpen kunnen.
 
Stukje verderop aan het kanaal, word momenteel veel gecrost
Duurt ook niet lang meer, politie is al een aantal x geweest omdat er debielen zijn die zonodig op de weg en de fietspaden moet rijden en dan het liefst zonder helm en op hun gympen....
 
Duurt ook niet lang meer, politie is al een aantal x geweest omdat er debielen zijn die zonodig op de weg en de fietspaden moet rijden en dan het liefst zonder helm en op hun gympen....

Helaas heb je zulke types er ook altijd tussen zitten. Aan de overkant in afrikahaven, naast de rietlanden terminal word weer veel met enduros gereden. Heb je mooi stukje grond liggen vol met bulten.
 
Weten jullie of een alphinestars of Leatt crosshelm voor een ovalen, ovalenrond hoofd is?. Ik weet dat ik moet gaan passen dan. Maar, door alle corona gebeuren is t toch geen bal aan om een tijd te reizen naar een zaak waar ze voldoende helmen hebben om 10 min te kunnen passen Xd
 
Weten jullie of een alphinestars of Leatt crosshelm voor een ovalen, ovalenrond hoofd is?. Ik weet dat ik moet gaan passen dan. Maar, door alle corona gebeuren is t toch geen bal aan om een tijd te reizen naar een zaak waar ze voldoende helmen hebben om 10 min te kunnen passen Xd
Je mag toch wel langer passen?
Ik dacht dat de regel was dat de winkel minimaal 10 minuten voor je moet reserveren.
 
Weten jullie of een alphinestars of Leatt crosshelm voor een ovalen, ovalenrond hoofd is?. Ik weet dat ik moet gaan passen dan. Maar, door alle corona gebeuren is t toch geen bal aan om een tijd te reizen naar een zaak waar ze voldoende helmen hebben om 10 min te kunnen passen Xd
Kan je niet vragen dat je wat meer tijd nodig hebt? snappen ze toch wel als je een helm koopt?

Ik heb ook een ovaal hoofd, vindt mijn Sinisalo het lekkerst, en Airoh, ik heb ook een Shoei, maar die drukt op mijn voorhoofd.
Heb de afgelopen maand al zo'n 8 keer bij een helmenzaak geweest, voor een goed ventilerende adv helm.
Ik geloof dat sommige zaken je helm ook een beetje op maat kunnen maken.
 
Kan je niet vragen dat je wat meer tijd nodig hebt? snappen ze toch wel als je een helm koopt?

Ik heb ook een ovaal hoofd, vindt mijn Sinisalo het lekkerst, en Airoh, ik heb ook een Shoei, maar die drukt op mijn voorhoofd.
Heb de afgelopen maand al zo'n 8 keer bij een helmenzaak geweest, voor een goed ventilerende adv helm.
Ik geloof dat sommige zaken je helm ook een beetje op maat kunnen maken.
Ja heb nu een bogotto adventure helm. Opzich redelijk. Maar loeizwaar en je drukt hem zo naar elkaar toe kapot. xD. Ik weet sowieso dat HJC mij goed zal zitten. Maar, andere helmen vast ook wel.
 
Maar, denk wel dat ik echt andere banden eronder wil laten zetten. En ik hoor soms verschillende meningen erover. Je kan dus zoals voor als achter een totaal andere band erop hebben.

Nu zat ik dus al te kijken naar de Michelin tracker voor de voorband en achterband, maar is dat goed in de modder en zand ? Want, daarvan hebben we echt teveel in nederland, dus daarop gebaseerd wil ik banden die daar beter in zijn, dan de michelin anakee wild.

Of de
Mitas XT-754, Kwam ik ook nog tegen net..

Maar als jullie nog andere suggesties hebben, kom dan maar door.

En ja, soms ligt het ook aan de rijder, en heb je niet banden die overal goed in zijn. Maar, wel banden die beter zijn in modder en zand, dan bijv op de weg?
 
Maar, denk wel dat ik echt andere banden eronder wil laten zetten. En ik hoor soms verschillende meningen erover. Je kan dus zoals voor als achter een totaal andere band erop hebben.

Nu zat ik dus al te kijken naar de Michelin tracker voor de voorband en achterband, maar is dat goed in de modder en zand ? Want, daarvan hebben we echt teveel in nederland, dus daarop gebaseerd wil ik banden die daar beter in zijn, dan de michelin anakee wild.

Of de
Mitas XT-754, Kwam ik ook nog tegen net..

Maar als jullie nog andere suggesties hebben, kom dan maar door.

En ja, soms ligt het ook aan de rijder, en heb je niet banden die overal goed in zijn. Maar, wel banden die beter zijn in modder en zand, dan bijv op de weg?
Pirelli MT21 / Kenda TrackMaster II / Motoz Tractionator Rallz
 
Terug
Bovenaan Onderaan