Honda CRF 250 Rally

Weet niet wat die in Nedeland kost maar hier geloof ik € 2100 euro of zo.

20211202_124350.jpg


20211202_123958.jpg
 
Heel leuk,zal het goed doen als stadsfiets hier👍(ander kleurtje zou mijn voorkeur hebben)!
 
Bij stom toeval ontdekt, de achterste Rally heeft een hele stugge voorvork, zoals op een ktm, en de voorste superzacht, en ik zie verschil in hoogte....
Dus de zeer attente verkoopster legt me uit dat er nu een lage versie is van zowel de L als de Rally, een met wat hardere vering, voor de dames en heren met ervaring, en een lage met zachte vering voor wie graag met beide voetjes aan de grond komt, goed nieuws👍
20211202_123531.jpg
 
Dat lijkt mij zeker, die krijg je niet stuk, ze rijden er hier gewoon mee het kanaal in en uit, onvoorstelbaar.

Ja, met deze blokjes is Azie groot geworden, zeg maar. Die typerende 1 pitter 4 takt sound die je altijd overal hoort daar..
 
En zeker niet onbelangerijk, je mag hier zo'n ding mee nemen op de trein, dus ben je de full moon parties op Phuket zat dan rij je naar het dichtsbezijnste treinstation, propt 'm in de bagage coupe, en je rijdt en dagje later op je eigen brommert door de Metropool van Bangkok, of doe je de Mae Hong son loop van Chaing Rai naar Pai, zeker weten dat je vrienden maakt in de hostels, of je parkeert even op een verlaten strandje met zo'n ding, avontuur op rugzak formaat zeg maar, en hoeft zeker niet ongezellig te zijn:}
 
Ik kwam in Alkmaar een gast tegen op zo'n ding, geloof een ouder model, die was er echt mee van Azie, denk Thailand of Vietnam zonder problemen mee naar Nederland gereden, en twee weken na aankomst nog een rondje middelandse zee naar Turkije aan vast geplakt, lachen.
 
Ik kwam in Alkmaar een gast tegen op zo'n ding, geloof een ouder model, die was er echt mee van Azie, denk Thailand of Vietnam zonder problemen mee naar Nederland gereden, en twee weken na aankomst nog een rondje middelandse zee naar Turkije aan vast geplakt, lachen.

Honda Cub misschien.

In de filipijnen hebben ze een underbone crossklasse. Dat bestaat uit omgebouwde scooters op basis van honda cubs, en de opvolgers wave en xrm. Ik geloof dat ze dat daar in thailand ook hebben. Je zou 's voor de gein naar een crosswedstrijd moeten gaan daar, is echt heel leuk.

 
Laatst bewerkt:
Honda Cub misschien.

In de filipijnen hebben ze een underbone crossklasse. Dat bestaat uit omgebouwde scooters op basis van honda cubs, en de opvolgers wave en xrm. Ik geloof dat ze dat daar in thailand ook hebben. Je zou 's voor de gein naar een crosswedstrijd moeten gaan daar, is echt heel leuk.


Ja vet hoor, dat hebben ze hier ook, ze kunnen hier heeele mooie crossers maken van die dingen, vind't geweldig wat ze allemaal bouwen hier met een hoop passie en creativiteit.
 
Ik weet niet of hier volgers van Itchy Boots rondhangen, maar ik denk dat zij een crf300 rally gekocht heeft voor haar volgende trip..
Dank je voor de tip, ik volg haar niet echt, dat ze nu ook op een 300 rally gaat rijden is leuk natuurlijk, maar wat ik net lees op de Alaska higway niet handig vanwege het feit dat je erg zware 18 wheelers daar in de weg gaat rijden, beetje underpowered voor dat traject.
 
Omdat mijn CFR is gestolen en ik voorlopig geen andere ga kopen, alle verzekeringsgeld en meer is op gegaan aan een nieuwe KTM Adventure 890R, heb ik nog een stuk of 6 Africa Single stickers over. Passen mooi op de zijkappen.
Bij interesse even een pb sturen, ze kosten een euro per stuk plus portie, zelfde als wat ik ervoor heb betaald.
 
Bij stom toeval ontdekt, de achterste Rally heeft een hele stugge voorvork, zoals op een ktm, en de voorste superzacht, en ik zie verschil in hoogte....
Dus de zeer attente verkoopster legt me uit dat er nu een lage versie is van zowel de L als de Rally, een met wat hardere vering, voor de dames en heren met ervaring, en een lage met zachte vering voor wie graag met beide voetjes aan de grond komt, goed nieuws👍Bekijk bijlage 1700177
Dat is wel handig om te weten.
Mis ik iets en heb je nu de 300Rally gekocht daar?
 
Omdat mijn CFR is gestolen en ik voorlopig geen andere ga kopen, alle verzekeringsgeld en meer is op gegaan aan een nieuwe KTM Adventure 890R, heb ik nog een stuk of 6 Africa Single stickers over. Passen mooi op de zijkappen.
Bij interesse even een pb sturen, ze kosten een euro per stuk plus portie, zelfde als wat ik ervoor heb betaald.
Foto?
 
Morgen mijn eigen filter maken.👍
Ik verwijder het papier en plaats schuim terug. Zoals je ziet heb ik voldoende schuim dus als er nog liefhebbers zijn?
Evt. Mag je je oude filter op sturen en maak ik het voor je. (Prijsje in overleg)
Heb nog geen idee hoeveel ik er uit kan halen.
 

Bijlagen

  • IMG_20211202_164240.jpg
    IMG_20211202_164240.jpg
    153,8 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan