Honda CRF 250 Rally

Kove 450 is gewoon een enduro blok met enduro onderhoud intervallen. Vergelijkbaar met een KTM/Beta/Yamaha enduro. Voor ADV en reizen weinig aan dus.
Hm das wel kak.
Wel goedkoper dan een wr450F met de rally spullen die je nuttig vind. Zoals voor mij die extra tankinhoud. Die toren zie ik het nut niet van.
 
Ik probeerde nog de onderhouds intervallen te vragen, maar toen ze bij de 2e en 3e poging over de uitlaat en de extra benzine tanks begonnen, heb ik maar vriendelijk geklikt.
Mocht je nog niks gevonden hebben: 450 Rally info
1713207039580.png
 
En geen bagage mogelijkheid 🤔
Als je bij 10k al 5 keer klepspeling hebt gecontroleerd en gereinigd 😉 en er is geen verloop, zou ik het bij elke olie wissel gaan doen, om de 4k .

Dan had ik het sinds december nu voor de 2e keer kunnen doen.
Overkomelijk maar ik heb binnenbanden plakken ook een maand uitgesteld 🤐 .

Zo wordt het toch nog ontopic waarom de CRF zo fijn is 😉 .
 
Laatst bewerkt:
Een passagier meenemen op een rally motor _O-
Het blijft me verbazen wat soort dingen jou opvallen.
Het viel mij een paar dagen na de aanschaf van de crf op , dat er passagiers steps op zaten.
Als die er op zitten is dat een indicatie dat je subframe wat meer gewicht aankan dan een tandenborstel en pinpas 😉 .
Maar als ik zie wat er uitgevoerd wordt met die enduro's denk ik dat rond hobbelen/ toeren op de TET met wat bagage onder ' inrijden ' valt 😉
 
Het viel mij een paar dagen na de aanschaf van de crf op , dat er passagiers steps op zaten.
Als die er op zitten is dat een indicatie dat je subframe wat meer gewicht aankan dan een tandenborstel en pinpas 😉 .
Maar als ik zie wat er uitgevoerd wordt met die enduro's denk ik dat rond hobbelen/ toeren op de TET met wat bagage onder ' inrijden ' valt 😉
True, maar ik heb nog nooit een subframe van een ADV doormidden zien breken. Bij een enduro regelmatig.
Nou maken die wat meer mee en heb je t voor 8 tientjes nieuw natuurlijk.
 
Het viel mij een paar dagen na de aanschaf van de crf op , dat er passagiers steps op zaten.
Als die er op zitten is dat een indicatie dat je subframe wat meer gewicht aankan dan een tandenborstel en pinpas 😉 .
Maar als ik zie wat er uitgevoerd wordt met die enduro's denk ik dat rond hobbelen/ toeren op de TET met wat bagage onder ' inrijden ' valt 😉

Ik ging voorheen regelmatig met m'n vrouw op pad op de crf, ook wel een beetje off road, dus het kan wel ja, gaat/ ging best goed eigenlijk.
We zijn beiden alleen wat zwaarder nu.
Dus nu ist wat minder😅
Tezamen nu 145 kg zonder bagage.
 
True, maar ik heb nog nooit een subframe van een ADV doormidden zien breken. Bij een enduro regelmatig.
Nou maken die wat meer mee en heb je t voor 8 tientjes nieuw natuurlijk.
Tja, bij m'n 20 jaar oude XR 400 was die origineel 600 euro.
Maar als het een soort van slijtage artikel wordt zullen er genoeg aanbieders van alternatieven zijn.
 
Bij de Beta RR was origineel iets van 8 tientjes. Geen imitatie voor.
Madame heeft toendertijd die van haar doormidden gereden.
Misschien is men erachter gekomen dat je beter wat meer kan verkopen met minder marge, krijg je de naam betaalbaar te zijn.

Ipv een klein aantal teveel produceren en tegen een idiote prijs verkopen voor die ene restauratie of All Risk schade geval.

Ik denk hardop omdat ik geen zin heb om verder te gaan, zit lekker in de schaduw met 24 graden 😝
 
Moest lichtgewicht zijn dus je maakt het van kunststof.
Ook kun je het niet zo sterk maken dat enduro rijders het heel houden, dus kan het maar beter goedkoop zijn.
 
In dat geval heb ik een plan
A: Africa Twin
B: CRF300l
C: Honda Dylan 150
D: AGM50
E: VW Golf
Z: Gazelle fiets (plan A bij alcohol consumptie)

Hopenlijk blijft het bij Z😅

En wat is een AGM 50?

Hier
A: CRF 250 Rally
B : VW T4 Westfalia
C : VW T4 Zuigdiesel - Unstoppable
D: Twee Super Tenere's (hebben plan a net aan overleefd)
E: Giant fiets - ook atmospeherish
 
Terug
Bovenaan Onderaan