Honda Fireblade sc28/sc33 blokdelen/carters etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat mag zo'n versnellingsbak kosten?
en zijn deze nog perfect goed?
ik heb pas een complete onderblok met krukas,drijfstanden, koppeling, starter,boite, alles dus tot de cilinder gekocht
ik moest een boite hebben ma die heeft ook heel lichtjes beschadiging.
 
Laatst bewerkt:
RunnerX, het is niet zo prettig/netjes om, als iemand spullen probeert te verkopen, er in zijn topic met prijzen te komen waarvoor jij deze onderdelen bij een ander hebt kunnen krijgen. De verkoper noemt geen prijzen, waardoor mag worden aangenomen, dat hij dit via de mail wil afhandelen...

En mocht ie dan schofterig veel vragen, volgen de "je bent hardstikke gek" posts vanzelf... ;)
 
RunnerX, het is niet zo prettig/netjes om, als iemand spullen probeert te verkopen, er in zijn topic met prijzen te komen waarvoor jij deze onderdelen bij een ander hebt kunnen krijgen. De verkoper noemt geen prijzen, waardoor mag worden aangenomen, dat hij dit via de mail wil afhandelen...

En mocht ie dan schofterig veel vragen, volgen de "je bent hardstikke gek" posts vanzelf... ;)
:X aangepast
 
Heb je bij de kop ook zuigers zitten ?

Mijn blade verbruikt olie nml.
ik verwacht dat dit langs de schraapveren lekt, het lijkt mij dus het beste gewoon de gehele kop+ zuigers te vervangen :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan