Waarom zou je dat doen ? Een KR1(-s) rijd toch super ? Of had je nog een frame zonder blok over ?
ik rijd al meer dan 20 jaar met KR's, heb 1 "normale" (lees zonder kuip met gewoon stuur), en een massa onderdelen. ik vermoed dat ik er minstens 2 komplete mee kan bouwen.
heb er vroeger nog mee geraced in de Club MET en ook veel kapot gereden/gecrashed. dus ik kocht alle wrakken op die ik tegen kwam (toen waren ze nog lekker goedkoop
).
kleine 10 jaar geleden eindigden veel frames van afbraakmotoren gewoon bij het oud ijzer, zeker in engeland. heb er geloof ik 2 laten overkomen enkel aan verzendingskosten.
deze is dus gebouwd vertrekkende van een los frame. dik 10 jaar geleden dacht ik er over na om een andere moto te kopen die beter geschikt was voor duo-gebruik, maar kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk gewoon dezelfde wou, maar 1 die :
wel betrouwbaar is
evenveel vermogen maar met een pak
k meer koppel onderin
vermits zo'n moto niet bestaat moest ik hem maar zelf bouwen. (is trouwens ook nog eens veel plezanter dan gewoon kopen
een mono 4T was niet krachtig genoeg, en een getuned niet betrouwbaar genoeg, dus het moest een twin worden .
op heel de moto zitten trouwens maar 5 originele niet aangepaste onderdeeltjes. de aangepaste beperken zich tot frame/achterbrug en wat plastiek.
dus neen, er is geen KR1 opgeofferd geweest om deze te bouwen
KR1SV - KR-1S