Honda Hornet CB900F 2003 zwart met Hyperpro combikit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dilbert

MF veteraan
9 sep 2006
2.448
0
Veenendaal
TE KOOP:
Honda Hornet CB900F
bw.jr: april 2003
km.st:38.750 km
919cc, 110PK, 82KW
kleur: zwart NH-01
banden: Michelin Pilot Power
vraagprijs €4500.-

sept.2007: gemonteerd: Leovince Titanium uitlaatsysteem met y-stuk en cat vervanger + uitneembare DB killers.

mei 2009: gemonteerd: Hyperpro combi-kit, dus voor én achter de originele vering vervangen voor progressieve exemplaren van Hyperpro. De Hornet heeft nl. erg slappe originele veren.

zwart Aluminium superbikestuur (Bike Design)
andere spiegels (Booster)
kentekenplaathouder (MDI)
boekjes/handleiding aanwezig
LED knippers
Rizoma afdekplaatjes in kleur op de plek waar de duopassagier handgreep zat.
reserve sleutels origineel
rekeningen ter inzage
ketting/tandwielen 2000km oud!


Originele onderdelen:
stuur + stuurgewichten
spiegels chroom
uitlaatset incl. origineel Y-stuk
originele knippers
handgreep voor duopassagier

Op 30 januari 2010 nog een kleine beurt gehad, waarbij ook vervangen is: ketting/tandwielen, remblokken achter en olie + filter, dit bij de km.stand van 36440 km

Minpuntjes:
een paar (hele kleine ieniemienie) kleine krasjes op de achterbrug, niet echt in het zicht of irritant.
een hapje uit het linker spiegelglas van de "aftermarket" linkerspiegel
achterband is nagenoeg op.


De motor wilde ik in febr. 2007 zelf importeren uit Duitsland maar dat heeft een bedrijf toen voor me gedaan, de motor is dus nu bijna 4,5 jaar in mijn bezit.

Echt een (H)eerlijke motorfiets voor nog veel meer rijplezier!

Ik verkoop hem omdat ik een 2 cilinder wil gaan rijden en heel misschien een 3 cilinder ;o)

gr. Jeroen!

Advertentie staat ook op Motorshopper! :Y
full
 
Laatst bewerkt:
Hehe jij ook aan de verkoop! Mooie fiets wel (mijn rijleraar had ook zo'n ding) met een teruggetuned CBR900 blok toch?

Als je niet houdt van toerenjagen zal een 2 of 3 cil zeker een goede keus zijn (lekker koppelsurfen)!

(kickje ;) )
 
Hehe jij ook aan de verkoop! Mooie fiets wel (mijn rijleraar had ook zo'n ding) met een teruggetuned CBR900 blok toch?

Als je niet houdt van toerenjagen zal een 2 of 3 cil zeker een goede keus zijn (lekker koppelsurfen)!

(kickje ;) )

Yep, heb de stap nu toch maar gezet, heb echt wel trek in wat anders :Y het was geen gemakkelijke keuze om hem te koop te zetten :o
 
Mocht je de dempers nog los willen verkopen dan houd ik me aanbevolen! :+

Kickje voor deze mooie fiets!
 
Laatst bewerkt:
Heb wel eens filmpjes gezien op motormeuk...hou toch liever mn kleding aan tijdens het rijden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan