Honda kan deze lopen zonder accu?

6 apr 2006
17
0
Zoetermeer
Zojuist geprobeert om lekker stukje te gaan touren met mijn gele trots(Honda CBR 600 F3).
Helaas viel dit beetje tegen omdat ik merkte dat de accu leeg was.

Maar nu hadden we een startkabel gepakt en hiermee de "trots" gestart.
dit ging in 1 keer! maar elke keer als ik hem beneden de 3500 toeren bracht, ging de motor sputteren en ging me kilometer teller omhoog:S.

Ik met me boere verstand zit vast :( ligt dit aan de motor? of aan de accu die compleet dood is? komt dit omdat de boordcomputer al heel lang niet aan de stroom heeft gezeten?

Kan iemand me in de goeie richting sturen?

vriendelijk bedankt!

Licensed2chill
 
De eerste was een orginele honda de 2de was een aftermarket en deze (3de dus) heeft koelribben, op de een of andere manier kan ie zijn warmte niet kwijt.
ok, heb vorig jaar die van mij (oude zonder koelribben) in F#@KING Andorra eruitgefikt..
Na een hoop gedoe (was gelukkig met de pickup) een originele van een CBR125 erin gezet en die heeft het tot nu toe prima volgehouden.. (maar ja, was ook maar 1 seizoen en niet eens al te warm)

Dacht echt dat die nieuwe met koelribben redelijk bulletproof waren.
 
ok, heb vorig jaar die van mij (oude zonder koelribben) in F#@KING Andorra eruitgefikt..
Na een hoop gedoe (was gelukkig met de pickup) een originele van een CBR125 erin gezet en die heeft het tot nu toe prima volgehouden.. (maar ja, was ook maar 1 seizoen en niet eens al te warm)

Dacht echt dat die nieuwe met koelribben redelijk bulletproof waren.

Misschien, zoals hier ook al vermeld volgens mij, is het een en ander ook afhankelijk van de staat van de accu. Ik geloof dat ik die toen ook heb moeten vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan