honda nx 250

Mongoose

MF'er
18 apr 2006
61
0
Amersfoort
Honda nx 250 1989

Kilometerstand: 52000

Pluspunten

Nieuwe accu
Nieuwe luchtfilter
Nieuw stuur
olie/filter vervangen

Alles doet het naar behoren en start altijd heeft me nog nooit ergens laten staan.

is ook voorzien van originele bagagerekje en knipperlichten (niet zichtbaar op de afbeelding)

Minpunt

Achter een vierkante remtrommel waardoor de achterrem blijft kleven, nieuwe naaf of velg en het is verholpen.

ik doe de motor weg omdat ik een yamaha xt heb gekocht en geen plaats heb voor 2 motoren.

350,-

333343281.jpg


333343285.jpg


oni60@hotmail.com

06-46434863
 
hallo allemaal,

sorry was ik erbij vergeten te vermelden hij staat in amersfoort. helemaal poep origineel alleen beetje balen van de achter trommel ik moet em kwijt staat beetje in de weg heb net een super xt 600 2kf gekocht vandaar.

er komt woensdag iemand kijken die zou eigenlijk vandaag komen maar hij kon opeens niet meer vandaag.

mochten jullie intresse hebben: 06-46434863
 
mochten jullie eerder kunnen dan is het peg voor die persoon op woensdag mochten jullie intresse hebben
 
He shit....woon te ver weg om even langs te komen :(

Die motor ben je voor het einde van de week nog kwijt :9
 
Als je afspreekt wie het eerst komt wie het eerst maalt is die instelling niet eens zo verkeerd.
Hoe vaak komt het niet voor dat mensen "serieuze" interesse tonen en dan niet op komen dagen.
 
Ik heb je even toegevoegd!
ben wel geintereseerd in de motor en zou graag deze week even komen kijken als hij nog niet verkocht is.
Is hij 25 kw of hoe krijg ik hem daar op?
Ik zou evt vrijdag of zondag wel kunnen om te komen kijken.
gr geert
 
1990 Honda NX 250

19kw, dat lijkt me ruim onder de 25 :Y
die achterrem is volgens mij een kwaaltje van die dingen.
een collega van me had er een waar de remtrommel los van in de naaf lag.
 
Aha mooi.
@ts laat maar horen waneer je tijd heb en ik zou kunnen komen kijken.
Heb er zeker interessen in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan