Doordat het niet met klep stel plaatjes werkt vind ik het prima te doen. Op het plastic verwijderen na dan
Zeker een verademing. Als ik steeds die nokkenassen eruit had moeten halen en shims had moeten halen...
De eerste keer was ik onder de indruk van al dat plastic en al die schroefjes... na 3 a 4 keer freubel je alles uit elkaar. Klepstelbeurtje in een middagje gedaan (ik doe ze om de 8000 samen met de olie. 4000 km volgens manual vind ik onzin)
Zit er nog veel verloop in de klepspeling?
Welke olie mik je daarin? staat 10w30.
GRTz
Iemand ooit al eens voorgehad dat het abs lampje bleef branden? Wiel is er niet uitgeweest,kabel is goed. Abs zelf werkt niet.
Wat zegt het boekje? Je hebt de nieuwe pcx en oude heeft niet zo'n lampje geloof ik
Môgge,
Ik denk dat het na 15.000 km eens tijd wordt om de transmissie olie te vervangenNu lees ik van 'Bulldozer' BP 80W90 hypo GL te gebruiken ? Weet iemand zo 123 hoeveel en waar dat in te mikken ? Heb gezocht naar YT filmke voor een how to maar zie enkel iets over de vario en snaar..
Ok, in jouw optiek mag je op een forum dan geen vraag stellen... apart. Wat is dan de definitie van een forum? om middels platgeslagen oubollige grapjes de clown uit te hangen en een link met spam te plaatsen ?
Geweldig, je zal de ster van het café zijn die zijn nickname eer aan doet
Mwah, lange tenen valt wel mee, maatje 41 en dan houdt 't op.
Het heeft initieel dan ook niets met ergernis of bloedruk te maken, meer secundair als je als goedgelovig groentje (ik dus) gewoon op die link klikt en je onbewust een hoop zooi binnenhaald middels zo'n deeplinkscript. Jij heb er kennelijk geen last van en dat maakt het idd makkelijker.
Kan me niet voorstellen dat dit de achterliggende gedachte van Lompje is geweest maar goed, on topic.
@lompje. merci! voor het 'toch nog geholpen' deze zocht ik dus en is duidelijk
'Transmission + Final gear oil' is de key, en zo kom je idd een stuk verder met zoeken.
Zo ook op deze page uitgekomen waarbij met foto's alles wordt uitgelegd:
Gelukkig geen trojans of Justin Bieber & aanverwanten maar wel steeds van die niet weg te klikken pop-up sites... kweenie hoeveel i-phones en gratis casino runs 4 life time ik heb gewonnen, enige remedie was de fakker (lees tablet) volledig een hard reset cursus te voorzien en opnieuw opstarten alsmede 90 graden kookwas te gevenHeb idd Chrome als browser incl. de goodies maar op de een of andere manier flipte alles over naar de origin Samsung browser.
Ennieweejs, ik tokkel er nu op dus no sweat en geen Holleeder rancune.
'kheb als troost 2 flesjes van onderstaande spul gehaald en het zaakje loopt weer gesmeerd
Bekijk bijlage 1422967
Iig very muchas merci voor je geste mbt het WH, heb je die in PDF ?
Nee dat geluid is mij niet bekendIk dacht eigenlijk dat met het vervangen van de koppeling lagers ook dit rot geluid verholpen zou zijn, maar helaas.
Ik heb het proberen te filmen, vanaf 20 sec hoor je het goed. Is dit herkenbaar voor andere pcx rijders?
Het klinkt in ieder geval niet best. Heel goed mogelijk dat er in de eindaandrijving 4 lagers vervangen moeten worden. Ik heb het met mijn sh150 gehad nadat ik te lang met 10w40 heb gereden. Na vervanging en 75w90 olie geen gedonder meer gehad.Ik dacht eigenlijk dat met het vervangen van de koppeling lagers ook dit rot geluid verholpen zou zijn, maar helaas.
Ik heb het proberen te filmen, vanaf 20 sec hoor je het goed. Is dit herkenbaar voor andere pcx rijders?
Het klinkt in ieder geval niet best. Heel goed mogelijk dat er in de eindaandrijving 4 lagers vervangen moeten worden. Ik heb het met mijn sh150 gehad nadat ik te lang met 10w40 heb gereden. Na vervanging en 75w90 olie geen gedonder meer gehad.
Het verschil zit hem niet zozeer in dikker of dunner, 80w90 is ongeveer even dik als 10w40 namelijk.Hoe ga je dit bij je xmax 300 doen, want daar zit nog dunnere olie in. 10w30. En die gebruiken ze al jaar en dag.