jowie57
Die hard MF'er
Martin vd V daar ben ik het helemaal mee eens !!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga sowieso de winter doorrijden. Nu wil het geval ik heb een jaar of wat ook winters doorgereden toen had ik verwarmde handschoenen van Gerbing, deze zijn op de accu aangesloten maar zou de accu en dynamo van de pcx dat ook aankunnen? Het gaat om 12volt en 2,2 ampère dus niet heel spannend! Maar wel uitermate vervelend wanneer hij hier door niet meer voldoende zou opladen. Het start-stop systeem kan ik dan zeker beter uithouden lijkt mij.
Jaja Bert, allemaal goed.. Maar ondertussen sta jij al maanden aan de kant Bevalt de Aygo nog een beetje?
Ik gebruik 's winters ook Gerbing verwarmde handschoenen.
Geen enkel probleem, ik gebruik gewoon de start/stop, de PCX125 start bij mij altijd perfect, ook als het flink vriest. Ik gebruik deze PCX dagelijk als bijna 3 jaar en 30000km door weer in wind.
Ik heb op dit moment mijn 3de set Gerbing handschoenen. De eerste 2 sets werden na zo'n 2 jaar gebruik niet meer warm (defect kabel en/of verwarmingselement) in de handschoen. Ik heb 2 sets gratis retour ontvangen van Gerbing Nederland (levenslange garantie!). Top service, trouwens. De regelbare verwarmings module van de Gerbing van de 3de set ging al na een paar maanden stuk. Ik heb de handschoenen nu weer aangesloten op een standaard Gerbing kabel zonder regelaar.
Ja zo'n thermoscud is wel wat,
heb er vorige winter seizoen voor het eerst eentje gebruikt op mijn Downtown, heb hem er toen
in April afgehaald omdat het iets knapper weer werd.... maar miste hem in het begin best wel!
Je kunt er gewoon vol gas mee rijden, ik reed er dus ook gewoon 140 mee niks aan het handje,
had alleen wel die flap aan het uiteinde met die bretels naar binnen geslagen, want dat vindt ik niks haha je lijkt dan wel zo'n garnalen vissertje aan de kust met eb!
gelukkig had en vondt ik het ook niet echt nodig en zodoende kan je vervolgens opstappen
en gelijk weg sjeezen.
Combinatie van thermoscud met motorbroek is echt super behaaglijk, gewoon een aanrader als je niet van kou houd maar wel door wil gaan.
Succes gewenst met je keuze.
ps.
zit ook een zakje aan binnenkant om die bretels in op te bergen, aan de binnenkant
zit ook van dat lekkere warme pluche.
Aan beide zijde moet je voor gebruik ter versteviging eenmalig een luchtkamer opblazen
Vraagje over vario ..
Adri check je Brievenbus
@ Tazz2
Ik heb op een vroegere motorfiets ook jaren lang met gerbing's gereden nooit een probleem! 't zijn heerlijke handschoenen kosten een hoop maar krijg er ook een hoop voor terug! en een hele goede klantenservice! geen gezeur en geen gezeik gewoon repareren of nieuwe!
Klinkt prachtig maar ik krijg de indruk dat het ze niet zo betrouwbaar zijn ondanks de levens lange garantie als dit al je 3e paar is en je de regelaar er tussen uit laat of heb ik het mis?
misschien is het wel een idee om thuis te tanken met een grote 20/30 liter jerrycan en een hevelpomp.
Evt. de bagage ruimte onder de buddyzit modden naar benzine tank, hoef je ook niet te hevelen. Dan heb je een goede actieradius
@dirkdewild1984
Ja voor tanken wel de thermoscud even naar voren rollen (tenminste als bij jou brommert de tankdop ook in de tunnel zit.
Je kunt met de thermoscud ook opgerold rijden, er zitten aan beide zijde 2 riempjes om dat
te bewerkstelligen.... heb dat een paar keer geprobeerd maar dat vond ik niet echt geweldig.
En nu de ham vraag:
Ben je er ook zo onder gekropen met het zadel flapje naar binnen geslagen of heb je de "garnalen vissertje aan de kust met eb" act opgevoerd?
p.s.
Je kan er ook zonder dat een ander het in de gaten heeft
zo'n klein Thai's vrouwtje onder kwijt