honda pcx 125 in europa in 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Honda PCX 150cc prijzen/kleuren bekend.
Kleur:
Zwart, Wit, Zilver en Rood

Prijs.
125cc = 2590euro
150cc = 2690euro

Eind Juni bij de Honda dealer



Waar heb je deze info vandaan?

Kon het beter? Honda PCX125 en PCX150

Ik vraag het me af of honda-nl de 150cc wel gaat voeren.
Ze hebben genoeg keus op zich en gezien de rijbewijs-eisen (A-1)= 150 cc niet handig.

Overigens denk ik dat het een zware misvatting is om te veronderstellen dat je er echt veel (120km)sneller mee bent het scheelt op papier 1.3 pk.
Daar is echt meer voor nodig, dus weinig meerwaarde.
 
Ik heb een 150 cc suzuki en die haalt de 120 echt niet op de teller, komt nog eens bij dat de km teller volgens mij enorm afwijkt naar boven ? Tenminste als die matrix borden kloppen.
 
Ik heb zonet mijn PCX binnengebracht voor onderhoud. Ik heb op minder dan een jaar 7500 km gereden en heb blijkbaar ook problemen met de lagers in het achterwiel.

De dealer zei dat dit normaal pas na 70000 km voorkomt.

Ik heb de PCX achtergelaten en de dealer wist niet of dat onder garantie is aangezien er een monoveer van TRP opstaat.

Nochtans is dit geïnstalleerd door de vorige HONDA-dealer . Deze laatste is immers ook de producent van deze veer en hij beweerde dat dit door HONDA zelf gehomologeerd is.
 
De dealer gaat Honda aanspreken dus ik weet het nog niet.
Het was al redelijk hevig dus denk dat er nog meer brokken zullen zijn.

Ik heb er eigenlijk nooit iets van gemerkt maar het achterwiel maakte bij nader inziens toch een zwaar slepend geluid.

Ik zal woensdag meer weten en post ik hier zeker het resultaat.
 
Laatst bewerkt:
Even een tip van mijn kant ....

Ik zag dat jullie topic boven de 2500 posts zat , normaal gesproken worden ze dan gesloten en kan je een deel 2 openen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan