Honda shadow 600..Beginnende rijder.

weet ik nog nie! andere koppelings kabel kost ong 39€ (gisteren dan voor de zephyr) dus verwacht net zoiets voor de ltd. Komt misschien nog wel wat haal kosten bij omdat een goedkope reparatie is.... maja BOEIE

Eng? hoor ik sandra nooit over!? O-) wat vond je eng dan?
 
weet ik nog nie! andere koppelings kabel kost ong 39€ (gisteren dan voor de zephyr) dus verwacht net zoiets voor de ltd. Komt misschien nog wel wat haal kosten bij omdat een goedkope reparatie is.... maja BOEIE

Eng? hoor ik sandra nooit over!? O-) wat vond je eng dan?


ow oke...Nou...ik zat best opgevouwe! :X en k gleed best heen en weer op zat kleine kussentje :P
 
oke ik heb hem gebeld hij heeft er nog 1 liggen voor 50 euro , hij is nog wel op vakantie tot volgende week zaterdag , ik denk inc verzenden zo 56 euro tot 60 euro kwijt ben
gr ab

Ik ga toch voor de kroonplaat...Ik weet niet precies welke hij heeft ligge? moet de bovenste zijn, orgineel...Als ik een mail adres van hem kan krijgen zou dat perfect zijn?..

iig bedankt! :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* De kroonplaat zit weer vast! *O* Samen met een kennis uitgeboord en getapt..daarna een m10 boutje erin gedaan!..Was eerst nog de vraag of wat voor draad hetw as, Amerikaans of niet..Was dus Amerikaans...Schroefdraad in de kroonplaat was helemaal dol :X (zoals elke bout op de motor :X )...dus uitboren en tappen was nodig! Nu kan ik weer veilig rond rijden! *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Jaa dank je!..nu word het geld sparen voor de verbouwing in de Winter *O* Kost wel wat ofcourse -O-
 
Whahaha idd...Net nog heeel even lelystad beetje wakker gemaakt O-) }) Nja, nu kunnen de verdere planne op papier worden gezet & informatie vinden etc....Zaterdag iig lekekr tourtochtje met me vader en aantal vrienden! :]
 
das toch mooi,,,ben zelf ook net thuis, heb je niet gezien :] ,,,,ben vandaag getrouwd,,op de
motor,,

nu lekker slapen,, ben doodop,,,latersss :W
 
He, ik las je topic even door en las dat je nog een ander spatbord wil. Ik heb deze zomer ook een vt600 gekocht en beetje veranderd. Hijs nog niet helemaal zoals ik hem wil, maar misschien is een plaatje goed voor inspiratie....

full

full


Ik ga in de winter ook weer aan de slag :P
 
*O* De kroonplaat zit weer vast! *O* Samen met een kennis uitgeboord en getapt..daarna een m10 boutje erin gedaan!..Was eerst nog de vraag of wat voor draad hetw as, Amerikaans of niet..Was dus Amerikaans...Schroefdraad in de kroonplaat was helemaal dol :X (zoals elke bout op de motor :X )...dus uitboren en tappen was nodig! Nu kan ik weer veilig rond rijden! *O* :]

Volgens mij reed jj anders gewoon nog rond hoor! dus dat boutje zal niet veel verschil maken!!!! ;) :+ En verbouwingen hoeven niet zo veel te kosten... licht er maar net aan of je een merk wil of gewoon iets moois :o
Hoelaat was die rit ook alweer, nie dat ik mee ga maar je weet maar nooit ;) Ene wie gaan er nog meer mee dan? dacht dat je alleen met wat ouwe geite :P ging?


das toch mooi,,,ben zelf ook net thuis, heb je niet gezien :] ,,,,ben vandaag getrouwd,,op de
motor,,

nu lekker slapen,, ben doodop,,,latersss :W

Woow vet! Ik wil later als ik ''volwassen'' :+ ben ook op de motor trouwen!! (eerst het vrouwtje overhalen, die wil vast met paard&wagen) Maare, GEFELICITEERD!!! gewoon in Lelystad getrouwd?


Enne BobberB, heb jij nou het zelfde strip over je tank als G-jo? Ga je die er ook af halen?[/
 
Laatst bewerkt:
jaa, we zijn gewoon in lelystad getrouwd,, was heel erg leuk, met motors en een paar zijspannen erbij,,,en allebei op de motor ook nog,,,, *O*
 
Volgens mij reed jj anders gewoon nog rond hoor! dus dat boutje zal niet veel verschil maken!!!! ;) :+ En verbouwingen hoeven niet zo veel te kosten... licht er maar net aan of je een merk wil of gewoon iets moois :o
Hoelaat was die rit ook alweer, nie dat ik mee ga maar je weet maar nooit ;) Ene wie gaan er nog meer mee dan? dacht dat je alleen met wat ouwe geite :P ging?

Ja, ik reed rond, maar niet zo veilig :+ Nu rij ik veel veiliger rond ;) Haha idd, maar je weet dat ik geen Home made paintjob wil gaan doen, daar ben ik niet zo heel goed in :P Al wil ik wel de voorbereiding doen, om koste te drukke...Haha, ja met een paar ouwe geite _O- enn met degene die mij heeft geholpe met het uitboren etc..Die gast met een h-d dyna...DIe rit is vroeg! uhmm geloof iets van 8 uur ofzo dat we hier uit lelystad weg gaan :z word lekker ritje daarna toe :z
 
Laatst bewerkt:
@ reib flip, ja ik wil me tank helemaal kaal en dan alleen blanke lak erover heen. Dus die gaat er wel af. Of het de zelfde is weet ik niet....
 
oow naja als het eraf gaat kan het alleen maar beter worden haha! :+ maare lijkt me wel vet die ''kleur'' heb er ook nog over na zitten denken voor mijn motor ;)
 
Heeeeeeeeeeeerlijk gereden vandaag! :] ongv 400 kilometer :] pff eerste grote tocht vor mij :P Was ffe afzien op een gegeven moment!, maar ben levend thuis gekomme :} ..dan wel zonder kenteken plaat -O- Waren aan het rijden, ineens hoor ik een knal... B| Is em kenteken plaat (het boutje waarmee hij vast zat) los geknalt -O-
 
Ik ben zelf ook op zoek naar een cruiser en het liefst een honda shadow denk ik. Ik lees wel weer dat je goed moet opletten bij het kopen van zo'n ding. Is echt iets voor mij om in een opwelling een motor te kopen om een paar weken later er achter te komen dat er is gigantisch mis is.


ps. Vette motor man! :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan