Honda Shadow

boogeyman

Rookie
30 apr 2009
14
0
hallo
ik zit met een probleem vanmiddag de carburateurs schoon geblazen met een compresor
en olie en filter ververst nieuwe bougies er op gezet .....nu loopt 1 van cilinders niet meer goed wie kan mij helpen
Gerard uut Assen
 
wat heb je precies aan de carbs gedaan?
als je de bougies en de doppen goed hebt teruggeplaatst, ligt het aan de carbs.

vacuumslangetje niet vergeten?
 
Laatst bewerkt:
Misschien even de sproeiers eruit draaien, misschien heb je het vuil er juist in geblazen.
zit er benzine in de vlotterbak van de desbetreffende carburateur ?

Goed kijken of er nergens een loos pijpje zit of een knik ergens in een slang oid.

Vonken de bougies ? er zitten er 2 voor elke cilinder.
Zou als eerste de bougies 1 voor 1 eruit halen, in de dop drukken en het metalen gedeelte van de bougie tegen je blok houden(WEL DIKKE VETTE HANDSCHOENEN AAN) levensgevaarlijke hoogspanning)
en kijken of deze 2 bougies wel vonken en dan bedoel ik een vette vonk.
Misschien heb je bedrading per ongeluk losgetrokken van de bobine?
Verwissel de CDI units eens zijn namelijk identiek (eerst kijken welke cilinder het rot doet dan verwisselen en weer kijken )
CDI units zitten onder je zadel in ieder geval bij mijn VT700 wel.

(reden wijziging aanvulling)
 
Laatst bewerkt:
nou ik weet het niet meer.....we geven het maar op .. de achterste cilinder maakt af en toe en slag
er zitten nieuwe bougies op ze vonken allemaal .....de voorste cilinder werkt goed ...de achterste die knalt alleen maar we hebben de bobine om gedraaid ....er zit wel benzine in de vlotterbak
...wat ons wel opvalt dat de vacuüm unit er niet meer op zit de 2 slangetjes zijn op de carburateurs
afgesloten........we zouden nog de cdi units kunnen verwisselen??????

weet nog waar ik gegevens kunnen vinden op het net?????
Mvg:Gerard (uut Assen)
 
nou ik weet het niet meer.....we geven het maar op .. de achterste cilinder maakt af en toe en slag
er zitten nieuwe bougies op ze vonken allemaal .....de voorste cilinder werkt goed ...de achterste die knalt alleen maar we hebben de bobine om gedraaid ....er zit wel benzine in de vlotterbak
...wat ons wel opvalt dat de vacuüm unit er niet meer op zit de 2 slangetjes zijn op de carburateurs
afgesloten........we zouden nog de cdi units kunnen verwisselen??????

weet nog waar ik gegevens kunnen vinden op het net?????
Mvg:Gerard (uut Assen)

Leg je probleem nu eens even voor op het Shadowforum, daar zitten veel
techneuten. www.shadowmc.nl succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan