honda sp-1 kietelen

jawel is wel belangrijk,de motor heeft natuurlijk al een geweldig koppel,
maar ik wil er alles uithalen wat er in zit,alleen de vraag rest mij nog of het wel veilig is.
 
Blueprinten is een term die gebruikt wordt om blokken(meestal 2 -takt) naar fabrieksspecificatie's te maken. Normaal gezien heb je altijd kleine randen tussen de verschillende blokdelen en worden bij blueprinten verwijderd. Als je geluk hebt brengt het je een pk of 2, al twijfel ik ernstig dat dit ook nodig is bij japanse fietsen.

Je hebt meer aan een volledig uitlaatsysteem en of een powercommander aangezien blueprinten heel veel arbeidsuren vergt dus veel ping,ping.

En ik meen dat ze het hetere nokkenassen noemen(zeer zeker de duurste oplossing. En met tandwielen veranderen krijg je niet meer pk's.
 
ok thnx,

nou hoorde ik ook mensen dat je de cdi ofzoiets kan veranderen?
 
neej vind haya niet mooi! het lijkt me juist gaaf om met een v-twin ver te komen qua vermogen.
 
neej vind haya niet mooi! het lijkt me juist gaaf om met een v-twin ver te komen qua vermogen.

Ik weet niet hoeveel vermogen je uit zo'n Sp blok kunt halen,volgens mij valt dat nog wel tegen.(heb ik me ooit is laten vertellen.)
Ik heb nog wel genoeg aan het standaard vermogen. :]
succes met je zoektocht.
 
hoi ,
ik heb een sp-1 uit 2000 en wil hem eigenlijk kietelen met snelle nokkenassen een powercommander en dikke uitlaten.
heeft iemand daar ervaring mee? of moet ik dat gewoon niet doen?


ooit meegekregen dat je blok HRC pre-tuned is?!?
er is voor een bepaald bedrag een HRC kit te koop wat alle elementen bevat om je blok sneller te maken...kost een berg centen, maar heb je ook wat bijzonders!
 
Hij komt genoeg vooruit om een Fireblade uit 2000 voor te blijven.

Tot ongenoegen van de Fireblade coureur :Y
B|

:? sinds wanneer...
owh ja, die ene keer dat je sneller was... met dat trucje qua schakelen...

Try to keep up...
want qua bochten benk nu toch al sneller _O-
:9
 
Laatst bewerkt:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan