Honda Sp 1 onderdelen binnenkort te koop !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, is gereserveerd

:} dit is echt leuk, wat een geheugen, het potje is verf gebruikt door een helmenpainter om mijn helm in de SP1 kleuren te spuiten, dus die is op gegaan.
Daarna heb ik een verse laten aanmaken, die mag je gratis komen afhalen :Y
Het is dat je begint over de verf, want ik was het echt vergeten dat ik die had

kokkie,sp1ke wil de powercommander :Y
en je verf wil ik ook hebben ;) je vertelde me toen dat je een potje SP rood op voorraad had
 
Laatst bewerkt:
Uitlaatsteunen + alle andere onderdelen op die foto krijgt men bij de demper erbij

ziet mijn oog daar ook 2 zwarte uitlaatsteunen liggen???

dat zou zeer goed bij mijn zwarte VTR passen!!
wil je ze kwijt dan zijn ze bij deze weg!


quanta costa??
 
Ik ben van plan om een 2006 Aprilia Tuono te kopen, met een vol akrapovic titanium systeem eronder.

Het is echt een sjit idee om de SP weg tedoen, ik had al gekeken om hem om te bouwen met een superbikestuur, maar dat doet deze mooie motor geen goed.
En om toch het twin gevoel te houden ben ik op die ander motor uitgekomen, waar ik wat rechter op zit ivm met mijn slechte rug.

wat wil je eventueel terugkopen voor motor trouwens?
vind het heel naar voor je dat de SPeen moet gaan
 
Die slechte rug komt van al die wheelies van je..maar even klote natuurlijk..


shit man ;(


Dou nou een nierprotector aan helpt echt...doe ik ook altijd warm houden die handel
 
Okee, is gereserveerd

:} dit is echt leuk, wat een geheugen, het potje is verf gebruikt door een helmenpainter om mijn helm in de SP1 kleuren te spuiten, dus die is op gegaan.
Daarna heb ik een verse laten aanmaken, die mag je gratis komen afhalen :Y
Het is dat je begint over de verf, want ik was het echt vergeten dat ik die had
tuono is gaaf,mijn buurman heeft er ook ene,een vol carbon factory model met open akra,s eronder.

als je een mooie deal weet te sluiten met inruil van je SP,en je daadwerkelijk de spullen gaat verkopen kom ik de verf en de PC bij je ophalen.

we,ll keep in touch :)

greetz SP1KE
 
Zal wel niet meer nodig zijn gezien de scherpe SP bro's _O-
full

Kickje voor onze ;) knorr ;) kokkie
 
zonde van je mooie bike Renee '(
en wat Hawkeye zegt draag een niergordel geeft ook steun aan je rug
 
Stuurdemper is verkocht :Y


Dempers heb is afgezegd en zullen nog steeds te koop zijn. Voor exacte info even Kokkie contacten :}
 
kokkie,sp1ke wil de powercommander :Y
en je verf wil ik ook hebben ;) je vertelde me toen dat je een potje SP rood op voorraad had
SP1KE heeft de K N filters al klaarliggen,weet iemand een goed adres voor inbouwen en afstellen?
 
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Ruud fredriks uit Goes is echt goed :}
SP1KE woont in het oosten van noord brabant,maar een dagje goes is wel haalbaar,als het maar goed gebeurd

wat kost zoiets?inbouwen en afstellen incl runs?
 
Inbouwen kost niets, want het is inpluggen en klaar, voor de run heb ik in 2003 € 75, - betaald, dus dat is wel te doen.
Gr. Kokkie
SP1KE woont in het oosten van noord brabant,maar een dagje goes is wel haalbaar,als het maar goed gebeurd

wat kost zoiets?inbouwen en afstellen incl runs?
 
Inbouwen kost niets, want het is inpluggen en klaar, voor de run heb ik in 2003 € 75, - betaald, dus dat is wel te doen.
Gr. Kokkie
dan denk ik dat ik maar eens een babbel met ruud ga maken als ik de pc2 heb
bedankt kokkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan