Honda transalp '94 78k 500 eu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuupertje

hampel
22 sep 2014
757
171
Op de aardgasbel
Beste MF'ers,

Voor een collega van me bied ik een transalp uit 1994 te koop aan met 78.000 op de klok. Hij had de intentie deze om te bouwen naar scrambler, maar hij heeft andere prioriteiten op het moment.
Motor staat er momenteel bij zoals op de foto's te zien, maar alle originele onderdelen zitten erbij. Is niet gelast aan het frame oid, dus kan weer naar origineel terug gebouwd.
Zit als extra een scrambler zadel bij en een Alixpress einddemper. Zal nog even vragen naar wat extra feauteaus.
Ik dacht; misschien aardig als winter klus project of voor een 500 euro challenge ofzo...
Ding moet 500 opleveren. Niet minder, meer mag altijd natuurlijk.
Bij interesse lees ik het wel via hier of pb.
IMG-20181215-WA0002.jpg
 
Ik zou die collega adviseren dat ding weer rijdend in elkaar te knutselen, dan is ie um zo kwijt voor 500.
 
Ik zou die collega adviseren dat ding weer rijdend in elkaar te knutselen, dan is ie um zo kwijt voor 500.

dan maak je het jezelf onnodig moeilijk.
En als hij er al niet aan toe komt er wat aan te doen als hij stilstaat...
dat herken ik ook wel hoor ;)
 
Er komt vrijdag een kijker langs, de alp staat dus gereserveerd. Mocht hij er na vrijdag nog zijn dan stuur ik degenen hierboven met interesse even een pb met contactgegevens van mijn collega. Motor start overigens niet op moment, carbs etc liggen eraf. Voor demontage liep de motor als een zonnetje, dus het is een bouwpakket min of meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan