450 voor een abo (als in onbeperkt?!) circuitrijden!?
Dat mag in Nederland ook wel! Haal je denk ik al de helft van de gekken van de weg...
Zojuist de Karl NC30 wat verder afgebouwd. Het begint erop te lijken. Tank en Japanse knippers.
Moet ook wel, want morgen komt de chef zelf even kijken en dan kan er getest worden.Morgenvroeg even de kont erop, papieren in orde maken (staat nog in schorsing) en dan....gassen Onderkuip na de fijnafstelling.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
super Karl en nu maar hopen op goed weer de komende tijdCONTROLE
Ik heb 'm al eens "in het eggie" gezien, maar vandaag ook gehoord. De motor draait supernetjes en loopt als een kogel. De Laser auspuff maakt een mooie donkere brom. Wel aanwezig maar niet achterlijk luidruchtig. Da's een blijvertje
Van de week heb ik de motor verzekerd en vanmiddag is het kenteken overgeschreven. Zelf heb ik er nog niet opgereden; Roel wel. Even goed testrijden en afstellen. Motor start zowaar in 1x, de choke hoeft er maar héél kort op. Gasreactie is goed, motor stuurt ook goed. De remmen moeten nog ingeremd worden, Roel kwam terug met de mededeling dat "de remmen beginnen te werken". Mooi zo
Er zijn nog een paar kleine klusjes en ik denk dat Roel nog wel een testritje zal maken, maar de motor is bíjna klaar voor het seizoen
De chefkok staat nu in de keuken, straks de terugweg maar eens aanvaarden. Met de auto.
Gr. Karl
PS. Voortschrijdend inzicht: als je wil weten of het slotje van de duocover (hoe heet dat ding?) werkt, probeer het dan eerst zónder het erop te zetten. Ding erop gezet, in het slot geklikt, sleutel omgedraaid: niks. Shit! Hoe krijg je het dan weer los. Maar het is gelukt. En gefikst
CONTROLE
Ik heb 'm al eens "in het eggie" gezien, maar vandaag ook gehoord. De motor draait supernetjes en loopt als een kogel. De Laser auspuff maakt een mooie donkere brom. Wel aanwezig maar niet achterlijk luidruchtig. Da's een blijvertje
Van de week heb ik de motor verzekerd en vanmiddag is het kenteken overgeschreven. Zelf heb ik er nog niet opgereden; Roel wel. Even goed testrijden en afstellen. Motor start zowaar in 1x, de choke hoeft er maar héél kort op. Gasreactie is goed, motor stuurt ook goed. De remmen moeten nog ingeremd worden, Roel kwam terug met de mededeling dat "de remmen beginnen te werken". Mooi zo
Er zijn nog een paar kleine klusjes en ik denk dat Roel nog wel een testritje zal maken, maar de motor is bíjna klaar voor het seizoen
De chefkok staat nu in de keuken, straks de terugweg maar eens aanvaarden. Met de auto.
Gr. Karl
PS. Voortschrijdend inzicht: als je wil weten of het slotje van de duocover (hoe heet dat ding?) werkt, probeer het dan eerst zónder het erop te zetten. Ding erop gezet, in het slot geklikt, sleutel omgedraaid: niks. Shit! Hoe krijg je het dan weer los. Maar het is gelukt. En gefikst
nr 16 is voldoende.............tjek wel ff de geleidebussen of die niet versleten zijn, anders lekt de voorpoot zo weer!Hey iedereen,
Mijn rechtervork lekt behoorlijk wat olie langs boven. Wou op cmsnl even kijken voor onderdelen, maar weet niet wat precies ik moet vervangen (gewoon de dichting leek me? toch maar even vragen voor de zekerheid)
http/www.cmsnl.com/honda-vfr400r3-1990-england_model5550/partslist/F__0800.html
Welke nummers moet'k dus bestellen? Enkel nr16?
nr 16 is voldoende.............tjek wel ff de geleidebussen of die niet versleten zijn, anders lekt de voorpoot zo weer!
Ik heb de NSR weer klaar staan voor de eerste circuitdag
[afbeelding]
[afbeelding]
Zondag natuurlijk ook nog heerlijk op pad geweest met de RVFBeide knietjes weer aan de grond gehad
Ik heb de NSR weer klaar staan voor de eerste circuitdag
[afbeelding]
[afbeelding]
Zondag natuurlijk ook nog heerlijk op pad geweest met de RVFBeide knietjes weer aan de grond gehad
Gisteren voor het eerst weer een eind wezen rijden met mijn 3800. ALs ik flink gas gaf in een bocht dan zette het wiel wel een stapje opzij, maar desondanks toch een paar kneedowns weten te maken. Een kleine benzinelekkage mocht de pret niet drukken: het seizoen is nog jong, dat fiksen we wel weer
Komen jullie deze zomer nou eens rijden in Lezennes? 100 euro voor een dag (rijden van 10u-12u en en 14u-17u). Als je 't een beetje goed timed kan je zelfs zelf beslissen wanneer je er op of af wil!
Voldoende plaats hier voor tentjes en dergelijke voor slaping (mijn dubbelbed kan ook gebruikt worden).
Mijn RVF-racertje is bijna klaar voor de eerste circuitdag. 14 en 15 april op Assen
Alleen nog even de o-ring van de waterpomp vervangen. De pomp moet hiervoor uit het blok. Hier druppelt het al een paar jaar.
[afbeelding]
Komen jullie deze zomer nou eens rijden in Lezennes? 100 euro voor een dag (rijden van 10u-12u en en 14u-17u). Als je 't een beetje goed timed kan je zelfs zelf beslissen wanneer je er op of af wil!
Voldoende plaats hier voor tentjes en dergelijke voor slaping (mijn dubbelbed kan ook gebruikt worden).
Karweitje van niks, water eruit, 2 boutjes los, vervangen maar!
Maar weet je wel zeker dat het die o ring is, want ik dacht dat ook, maar het bleek de complete pomp te zijn..
nummer 2
Morgen even met de MC 22 aan de slag.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorkpootjes reviseren.
Maar daarna is er weer plekIs er plek ?
[afbeelding]
niet allemaal tegelijk
[afbeelding]
Is er plek ?Het is echt olie die aan de carterzijde af en toe een heelklein beetje naar buiten loopt. Dus ik ga uit van een nieuwe o-ring.Ook vervang ik meteen de grote o-ring van het deksel.
De pomp zelf lekt niet. (geen koelvloeistoflekkage).
En als het anders is: ik heb 2 complete waterpompen liggen.
En misschien laat ik het ook gewoon maar een beetje druppelen