Het kontje van rvf400 er maar weer eens afgehaald.
Het volgende deed zich voor:
1. motor op contact (niet gestart). Handrem gebruikt en poef weg zekering.
2. het laatste gedeelte met de fittingen van de achterlampen (ca. 30 cm met de stekker met drie draadje 2x groen en 1x bruin) eraf gehaald en geremd poef weg zekering. Dus het probleem zit daar nog weer voor.
3. het laatste stuk kabelboom gestript dus het stuk na de fuse box en voor het laatste stukje kabelboom met de fittingen van de achterlampen. En weer remmen en nu blijft de zekering heel.
Dat laatste stukje gestripte kabelboom minutieus gecontroleerd niks geks te zien. Ik remmen en remmen (voetrem en handrem). Knippers erbij aan maar die zekering blijft nu heel (de lampen zijn ook weer aangesloten). Dus ik heb werkelijk geen idee wat nou het probleem is.
Ik ben van plan om maar te gaan rijden met het stukje gestripte kabelboom zoals dat nu is (het zit weggestopt in het kontje, dus het kan weinig kwaad), kijken of dat verschil maakt.
De volgende vragen heb ik nog:
1. Kan het ook aan de remschakelaars liggen, kunnen die zo'n vaag probleem veroorzaken?
2. Nog andere suggesties, overgangsweerstand bij een stekker?
3. Of heb ik een verkeerde fuse box met verkeerd plaatje waarin ik dus de verkeerde zekeringen steek (zie plaatje)?
Ik ga maar weer eens wat 10A zekeringen kopen
Bij voorbaat dank