Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Honda VFR/RVF 400 Topic - Jubileum nummer 10


Respect dat je dat allemaal zelf doet en het hier ook deelt
Kunnen anderen eventueel wat van leren
 
Weer wat carb onderdelen erbij. Met dank aan |Caspar.
NC 30 carb en NC 24 carb delen.




Verder nog wat naalden en naaldbuizen.

Alles ( ook veel HRC delen die ik al had) maar eens mooi gelabeld.





Verder ga ik vrijdag een NC 30 met schade halen.
Komt mooi uit, want laatst werd mij een supergave geheel complete kuipset inclusief tank aangeboden. De zeer fraaie kleur van type 2.
Die kuipset kon ik gewoon niet laten liggen.



Kan voor de schadefiets gebruikt worden, maar misschien zie ik ook wel kans om de schade te herstellen en de kuipset een andere bestemming te geven.

Moet, als de fiets straks hier is, eerst alles op een rijtje zetten en daarna beslissen wat ik met die fiets ga doen. Houden, weggeven of verkopen

Mooi klusje voor de komende maanden.

Ik ga weer een NC 30 redden van de ondergang.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je het kuipwerk en/of de tank kwijt willen... dan hou ik me aanbevolen. Ik heb dezelfde kleurstelling..
 
Concurrentie? Ik denk het niet

Ik blijf hier gewoon op mijn manier genieten.
En heel veel liefhebbers met mij.

















De remmen vaneen NC35 zijn ook enorm goed Het zijn trouwens dezelfde klauwen die ook op een RC 45 zitten. Hier met braking wave schijven en dunlopad race_remblokken.


 
Laatst bewerkt:
De meeste onderdelen liggen al geduldig te wachten.








De mijlenaanduiding gaat er uiteraard af. Plakcijfers.


Eventueel andere vorkpoten.



Eén remschijf is krom.



Zit erover te denken om al het huidige kuipwerk en tank te vervangen door deze grijz/zwart/rood combinatie.





De toekomstige koper ( wie wil er nou niet een prachtige NC 30) vind dat vast een mooie combinatie. Bovendien is die kuipset incl. tank bijna gewoon nieuw, zo mooi!!!
 
Laatst bewerkt:
Van heel veel NC 30-tigs en RVF-jes is er een stukje van de undertray afgezaagd. Het stukje met daarop de reflector is verdwenen.
Dat is nooit meer te herstellen.

Heel af en toe vind je nog een gave op ebay.. Ik heb er nog één gevonden. Is nu net binnen.





Heb er nu vier. Twee jaar geleden nog de allerlaatste OEM nieuwe via David Silver Spares. Incl. reflector, wat weer een apart onderdeelnummer is.

Bij vijf van mijn zeven NC 30-tigs is de achterzijde afgezaagd.
Kom er dus eigenlijk nog één te kort, maar bij de OKI racer is het niet erg.