Jaarlijkse 400 V4 dag
Gisteren was dus de V4 VFR400 RVF 400 dag.
We hadden schitterend weer. Met heerlijk eten en drinken. Mooi tochtje door Duitsland met een stop bij een ijssalon.
Redelijke opkomst. Zelfs twee RC 30's.Verder 1 RVF, 5 NC30's een NSR en twee niet nader te noemen motoren.
Iedereen die geweest is, nogmaals hartelijk dank voor de gezelligheid en de mooie dag.
Het was weer super V4.
Hier een kleine fotoreportage. Kunnen ook de niet-komers ( en de niet op de uitnodiging reageerders)zien wat ze gemist hebben
Nog even nagenieten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een van de RC's met de schitterende RC30 helm.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De befaamde groepsfoto. Witte wielen dit jaar in de meerderheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs een 2-takt NSR 250 SP. Kreeg meteen een klein servicebeurtje.
Deze bike heeft een HRC kaart als contactsleutel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze Monster NC30 was ook weer aanwezig.
[afbeelding]
Deze NC30 is inmiddels verkocht aan een V4 besmet geraakte vriend en gaat samen met de HRC op vakantie naar Frankrijk.
[afbeelding][afbeelding]
Ik hoor wel of jullie het leuk gevonden hebben.
Tot volgend jaar, of natuurlijk eerder.
Emiel, welkom hier.
Compressie 12 +/- 2kg/cm2 aldus mijn werkplaatshandboek.
Jaarlijkse 400 V4 dag
Gisteren was dus de V4 VFR400 RVF 400 dag.
We hadden schitterend weer. Met heerlijk eten en drinken. Mooi tochtje door Duitsland met een stop bij een ijssalon.
Redelijke opkomst. Zelfs twee RC 30's.Verder 1 RVF, 5 NC30's een NSR en twee niet nader te noemen motoren.
Iedereen die geweest is, nogmaals hartelijk dank voor de gezelligheid en de mooie dag.
Het was weer super V4.
Hier een kleine fotoreportage. Kunnen ook de niet-komers ( en de niet op de uitnodiging reageerders)zien wat ze gemist hebben
Nog even nagenieten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een van de RC's met de schitterende RC30 helm.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De befaamde groepsfoto. Witte wielen dit jaar in de meerderheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs een 2-takt NSR 250 SP. Kreeg meteen een klein servicebeurtje.
Deze bike heeft een HRC kaart als contactsleutel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze Monster NC30 was ook weer aanwezig.
[afbeelding]
Deze NC30 is inmiddels verkocht aan een V4 besmet geraakte vriend en gaat samen met de HRC op vakantie naar Frankrijk.
[afbeelding][afbeelding]
Ik hoor wel of jullie het leuk gevonden hebben.
Tot volgend jaar, of natuurlijk eerder.
Dat klinkt als een hele leuke dag!!
In het weekend is er niet stilgezeten.
Hier de kuip-vorderingen van de RVF NC35.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een filmpje na de afstelling.
Jij bent geen racekip, maar een trage kip.
Dit was ruim 14 dagen geleden.
Maar het was idd. erg gezellig.
vandaag eindelijk mijn motor weer opgehaald nadat Roel hem eerder dit jaar een heel grote beurt heeft gegeven.
zowel de vering als de beurt had ik beter eerder kunnen laten doen. geweldig werk roel.[afbeelding]
Zo dat ziet et mooi uit Roel! Maar waarom niet gewoon een balhoofdklem voor de RAMmount gekocht, die er verder al bij zit?
Iemand hier nog tips voor een goede bougie sleutel voor de vfr?
Alles wat ik hier heb liggen voor motoren is te groot (diameter) en komt niet of niet helemaal naar beneden t blok in......
Welke VFR 400? NC24 of NC30. ?
@edit: zie net je mailadres, nu weet ik het weer. NC24.
Zo uit mijn hoofd 16 mm. En die bougiesleutels zijn er genoeg.
De originele is nog gewoon te bestellen overigens.
WRENCH,PLUG 16
product number: 89216ML0000
Vandaag bij Ten Kate de RC 30-helm overhandigd gekregen.
In één van de grote lege hallen ( het vrachtwagenpark staat op diverse race tracks), is door een fotograaf een uitgebreide reportage van helm en motor gemaakt.
Ik krijg ze binnenkort doorgestuurd. Dan zal ik er hier een paar plaatsen,.
Nu alvast een paar via mijn telefoon.
Op de achtergrond de race-afdeling. De RC30 voelde zich hier echt thuis.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]