VF = VFour, dus twee cilinders aan de voorzijde, en twee aan de achterzijde
VT = VTwin, dus beide zijden eentje minder.
Bij VFour wel groot koppel en relatief groot vermogen over de hele band,
Bij VTwin ook groot vermogen en koppel over de hele band, alleen wat zenuwachtiger / nerveuzer en wat meer trillingen. Wel veel sensationeler.
touren en sportief rijden met veel controle : VFour
Sportief rijden en enorm sensatiegevoel : VTwin
Let wel, dit zijn mijn indrukken, het gedrag van het motorblok zegt hier niets over het gedrag van de motorfiets zelf, dat is weer afhankelijk van weer veel meer factoren.
gr. Jos
De ene is een V-Twin, de ander een V-Four.
Da's dus nogal een verschil
De VF komt trouwens in verschillende gedaanten: Sabre, Magna, SuperMagna, interceptor, Bol d'or.......
Da ben ik dacht ik hier tegen gekomen: Het grote VF 500/750/1000 C/F/F2/R topic.Een VF Bol d'or??????????
Da ben ik dacht ik hier tegen gekomen: Het grote VF 500/750/1000 C/F/F2/R topic.
maar het fijne weet ik er niet van, 'So shoot me if i'm wrong'
ik heb geen id of hier al topic over is hoor,,
maarja, ik wil dus graag een honda magna 700cc
is het wel mogelijk om zoiets terugte voeren, en zo jah, is dat wel prettig rijden?
en
wat zijn de mooiste motoren (choppermodel) om terug te voeren, wil er als me rijbwijs omgezet word naar zwaar ook graag nog wat aan hebben
gegroet en hulde aan het bruidspaar
Gertjan
HAHAHA........en dan een plaatje plakken van een Shadow VT 750!!!!
HAHAHA........en dan een plaatje plakken van een Shadow VT 750!!!!