Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thnx!Circa 1200
Thnx weer! Er was er toen idd 1 afgebroken en had deze gelijk vervangen. Die kartelmoer heb ik strak aangedraaid onder de choke blijft hij niet staan. Meer tips zijn altijd welkom uiteraard !Las in een ander topic van u dat je de carbs had schoongemaakt. De shoke heeft een wartelmoer welke is af te stellen door een plastieke gekartelde moer (onder het rubber bij de shoke zelf) ietwat aan te draaien. Mocht de VTR bij koude start op volledig uitgetrokken shoke toch uitvallen, dan zou ik die gekartelde moer ietwat strakker zetten. Hierdoor blijft de shoke staan in de gekozen positie. Tevens mag het stationair toerental ve VTR zeker richting de 1300rpm. Met afgedraaid vliegwiel mag deze naar bijna 1400rpm. Edit, de 2 plastieke wartelmoeren (VD choke zelf) op de carburateurs breken snel af , wees er zeker van dat deze niet zijn afgebroken, mocht je hier zelf aan hebben lopen hannessen. Ze zijn eventueel vervangbaar voor aluminium choke plunjers.
Ja klopt, die van mij rijdt nu top gelukkigIk heb even terug ook een vtr1000 f gehad.
Die draaide stationair 1200 toeren.
Alleen starte elke keer slecht.
En dronk erg veel benzine 1op 13 was gewoon.
Na carburateurs ultrasoon gereinigd te hebben .
En erna opnieuw goed te hebben laten afstellen op dynojet met aangepaste carbaratuer kit was het nog niet voorbij.
En elke keer de spanningsregeaar kapot en daarbij weer de dynamo.
Werd gek ervan.
Terwijl het best wel een mooie motor is om te zien.