Thermostaat Honda VTR1000F?

StrykeZ99

Rookie
25 jun 2023
11
13
Na het uitbouwen van de Spyball ellende de motor lekker kunnen laten lopen. Maar nu komt de motor niet op temperatuur...
Nu heb ik de thermostaat verwijderd en blijkt deze inderdaad gewoon open te staan. Ik probeer nu dus een nieuwe te zoeken maar kan niks vinden (op oa NR1motor) die past. Wel heb ik het origineel gevonden maar ik vind 80 euro een beetje veel voor een thermostaat...
Heeft iemand hier ervaring mee en weet wellicht waar ik een thermostaat vandaan kan halen?
 
Een Firestorm word sowieso niet echt warm (volgens het metertje in ieder geval) bij normaal rijden komt het metertje net bij het eerste streepje en met deze buiten temperatuur komt de meter amper van zijn plek. Alleen in de zomer kwam die van mij bij langzaam rijden net voorbij de helft en dan gaat ook de ventilator aan.
Ik heb er 2 gehad en bij die van een kennis was dat ook zo.
 
Be
Een Firestorm word sowieso niet echt warm (volgens het metertje in ieder geval) bij normaal rijden komt het metertje net bij het eerste streepje en met deze buiten temperatuur komt de meter amper van zijn plek. Alleen in de zomer kwam die van mij bij langzaam rijden net voorbij de helft en dan gaat ook de ventilator aan.
Ik heb er 2 gehad en bij die van een kennis was dat ook zo.
Bedankt de suggesties, maar ook als ik de motor in stilstand laat draaien komt het metertje niet van zijn plek. Ik heb de thermostaat al verwijderd en deze staat gewoon open. Ook als ik m in heet water leg veranderd er niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan