honda x4

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
he luitjes

ik heb sinds april een x4 en wilde even weten of er meer mensen met een x4 zijn of nederlandse sites of clubs weten.ik merk het wel als iemand wat weet.
 
Laatst bewerkt:
ik ben blij dat jullie het een mooie motor vinden maar is er dan echt niemand die wat meer ervan afweet. '(
 
Deze is te koop in Japan, ik weet niet of het standaard is, maar hij ziet er in ieder geval niet naked uit (semi-naked dan).
202090301.jpg

Hij is wel erg :9~

Edit: hier nog een filmpje ervan.
 
Laatst bewerkt:
Hij is wel :} en het was ook wel een leuk filmpje maar hij is niet meer standaard.Zo ziet hij er normaal uit:
full

full

full

full
 
En dit is dan de mijne:

full


full


full


Maar zijn er nog meer x4 rijders op dit forum of ben ik de enige???
;)
 
Laatst bewerkt:
cb1300 super four heet dit ding toch? Een cb big-one met een teveel aan testosteron :} Mooie fiets!

Ziet ze weinig in het wild hier. In duitsland kom je ze wel vaker tegen.
 
Die zijn toch alleen te importeren??
Ben er ooit naar opzoek geweest en kreeg dat toen als antwoord van een dealer (welke weet ik niet meer)

Mooie motor !! Dat zeker.
Hoe rijdt het eigenlijk? Ook goed in de bochten?
 
Die zijn toch alleen te importeren??
Ben er ooit naar opzoek geweest en kreeg dat toen als antwoord van een dealer (welke weet ik niet meer)

Mooie motor !! Dat zeker.
Hoe rijdt het eigenlijk? Ook goed in de bochten?
Ik geloof dat Bruggeman ze importeerd, heb ik een keer in een advertentie van ze gelezen. Ik weet wel dat ze er nu eentje tweedehands te koop hebben staan.
 
Die zijn toch alleen te importeren??
Ben er ooit naar opzoek geweest en kreeg dat toen als antwoord van een dealer (welke weet ik niet meer)

Mooie motor !! Dat zeker.
Hoe rijdt het eigenlijk? Ook goed in de bochten?

vanaf ongeveer 1500 rpm blijft het trekken(max rpm is maar 7500),bochten ook erg goed te doen.ik heb fotos uit motorrijder en daar gaan ze met de knietjes aan de grond en volgens het artikel is een wheely ook geen probleem.Ik ben alleen nog niet zover ik heb hem nog niet zo lang en ik kom van een virago 750 uit het jaar 0 af dus dit is wel ff wat anders.
als je er een uit duitsland haalt zijn ze begrensd op 185 kmh maar schijnt een kwestie van twee draadjes doorverbinden te zijn en je wijzer loopt zo weer naar de 0kmh toe dus dat is 185 + kmh :?
 
Toevallig zat ik daar ook naar te kijken. Er staat al een tijdje een zwarte bij Bruggeman die die keek me van de zomer al verliefd aan. Alleen die dikke stompe pijpen moets ik aan wennen. Vorige week nog eens langs geweest en nu staat er ook een zilveren bij. Ze vertelden me dat dit US-import was en redelijk uniek in NL. Ik vond wel veel duitse sites maar weinig in de US.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, wat heb je hiervoor gereden? Het max toerental vind ik wat laag voor een 4-pitter, maar dat zl wel heel speciaal Honda wezen.

Blijft dat het een lekker ding is!!!! Succes ermee.
 
ze zijn zeker uniek in nederland maar die pijpen zijn juist gaaf,lekker dik
full

ik ben trouwens wel op zoek naar andere uitlaten er moet meer geluid uitkomen
 
Hallo hoffer,

Vorig jaar heb ik mijn X4 uit Duitsland geinporteerd. Ben zeer tevreden.
Voor een ander uitlaatsysteem moet je naar Duitsland, hier is niets te krijgen. Bij een goede uitlaat stijgen het vermogen (ca 18pk) en het koppel.

ps Is bij je fiets de snelheidsbegrenzer al overbrugt?

Xvier
 
ik zag bij motorpartner in neukirchen -vluyn verschillende systemen ik ga binnenkort ff kijken bij ze.
De begrenzer die werkt niet meer loopt dik de teller uit dus dat is goed :)

heb jij zelf wel al andere uitlaten eronder zo ja wat voor en waarvandaan en heb je mischien een piccie ervan?
 
Laatst bewerkt:
dat stuurtje is gaaf :) als ik geld heb dan weet ik het wel... dan wil ik ook zo'n stuurtje 8-) :] jah en motor.. maargoed moet niet teveel willen in een keer he ;) :)
 
wat een dikke pijpen ....ongekend! lekker hoor...maar geven ze ook een beetje sound? want dat is vaak het probleem zeg maar...

voor de rest vind ik het wel een mooie naked om te zien...have fun..iig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan