Honda xr 125 l

t.i.m.o.n

MF veteraan
13 mrt 2005
2.983
259
Rhenen
Hallo

Ik kan voor een mooie prijs een Honda xr 125 l overlopen. Ik twijfel nog tussen een cbf 2013 met 10000 op de teller of een Honda xlr 125 l van 2004 met ook 10000 op de teller. Welke van de 2 zou kwalitatief beter zijn? Weet wel dat de cbf 125 in India gemaakt wordt. Wil er ook af en toe wook werkverkeer mee rijden (20 km)
 
Dit gaat specifiek over de xr 125:)
Wat mij nog opviel is het volgende. de motor die ik op het oog had heeft een zwart blok. standaard hebben ze grijs.
Waarom zou dit gedaan zijn? Motor zag er wel netjes uit, reed super goed en geloof ook wel dat het echte kilometers zijn.
 
Dit gaat specifiek over de xr 125:)
Wat mij nog opviel is het volgende. de motor die ik op het oog had heeft een zwart blok. standaard hebben ze grijs.
Waarom zou dit gedaan zijn? Motor zag er wel netjes uit, reed super goed en geloof ook wel dat het echte kilometers zijn.
Geloven is goed, bewijs is beter.
Als dat ding nooit geleverd is een een zwart blok, dan heb je de eerste red flag gevonden dat de km stand niet klopt

Tip: als je gaat kijken neem dan ienand mee met verstand van motoren en zonder roze bril
 
Geloven is goed, bewijs is beter.
Als dat ding nooit geleverd is een een zwart blok, dan heb je de eerste red flag gevonden dat de km stand niet klopt

Tip: als je gaat kijken neem dan ienand mee met verstand van motoren en zonder roze bril
Ik heb nog even goed gekeken. Blok is overgespoten. Waarschijnlijk omdat de vorige eigenaar dat mooier vond. Zie grijze plek op de zwarte lak.
Van dit type blok zijn ook helemaal geen zwarte blokken. Blok is gebaseerd op cg 125. Die hadden ook grijze blokken.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240307-230238.png
    Screenshot_20240307-230238.png
    557,4 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan