Honda XR 250 t/m 650cc Topic Part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij doet ook vanalles he :P
Je kan roestzooi van chrome afkrijgen met van die sponsjes voor pannen! Soort staalwol met een goedje er in is dat! Als het té erg is dan. Succes!

Net even de gaten van mn zwevende remschijf uitgekotterd (gedremelt:P) En overmaat floaters er in gezet. Toen het hele zooitje weer uit elkaar gehaalt en nu ben ik de binnenring aan het polijsten. Polijsten is best leuk om te doen, had niet verwacht dat ik er zo veel geduld voor zou hebben :P Alleen zometeen moeten mn onderpoten van de vorvork nog. Dat word nog een heel karwei volgens mij...


Dat word dus niks, want het is aardig in geka&*%rd!
Dus dat word maar even opnieuw verchromen!

Ja ik heb veel hobby's..

Hier onder nog zo'n hobby :)
Adly Strand buggy! 125cc 4 takt
580550228_5_otc8.jpeg


en nog even voor de show!

619293794_5_rzAf.jpeg



Sjors
 
Kan iemand me vertellen of de wielen, buddy en de tank van een XR600 op een XR650 passen? En zijn de onderdelen van de XR650r en XR650l onderling uitwisselbaar?

Bedankt!
 
ik denk het niet omdat het frame van een xr650 breder is onder de tank dan een buizenframe, maar waarom zou je ook?
 
zon acerbis setje bedoel je?

vallen die op ebay niet te regelen voor een prikkie? :)
 
Arg %$^$#&$^*#%^*@&

Ik krijg de voorvork niet uit elkaar. K heb de dop bovenaan de vork los, onderaan ook. De hele binnenzooi (demper plus veer enzo) is er uit. Maar ik krijg mn binnenpoot niet uit mn buitenpoot. Als ik hem helemaal uit schuif dan is er een tik en stopt ie... Iemand die weet hoe dit werkt?
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
velgen gevonden enkel komen ze uit een afrika twin. iemand die problemen voorziet? :|
 
Laatst bewerkt:
Arg %$^$#&$^*#%^*@&

Ik krijg de voorvork niet uit elkaar. K heb de dop bovenaan de vork los, onderaan ook. De hele binnenzooi (demper plus veer enzo) is er uit. Maar ik krijg mn binnenpoot niet uit mn buitenpoot. Als ik hem helemaal uit schuif dan is er een tik en stopt ie... Iemand die weet hoe dit werkt?


Stofkap er af, borgring er uit, ijzeren plaatje er uit, en veerpoot in de bankschroef(wel met een doek!), en dan paar goede rukken geven.
 
Stofkap er af, borgring er uit, ijzeren plaatje er uit, en veerpoot in de bankschroef(wel met een doek!), en dan paar goede rukken geven.
Thnx, had m er inmiddels al af! K dacht dat de stofkap de keerring al was. Die is nu dus kapot :') Ook nog maar even nieuw halen dus...
 
Iemand nog interesse in pakkingen? Middencarter + rechtse deksel + linkse deksel + een zakje met rubber oringen van het blok.
 
Ik heb hier nog een oude kreidler staan, heeft me pa geerft van z'n vader, alleen het chroom zit een beetje roest pikje's op, nu wil ik dit polijsten maar met wat voor korrel..?

Volgens mij weet look dat? :)

Sorry, ik lees het nu pas. Volgens mij zij de meeste opties al voorbij gekomen. Voor een goed advies zou ik het eigenlijk even moeten zien (de kappen dan he) In principe moet je ze weer aardig goed kunnen krijgen.
Plaats eens een foto van de brommert.

gr, Look.
 
velgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgenvelgen :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan