Hooikoorts en motorrijden

Hooikoorts

  • Nu onwijs veel last mei / juni (niet rijden)

    Stemmen: 9 3,9%
  • Redelijk last (wel rijden)

    Stemmen: 136 58,6%
  • Geen last (de mazzelaars)

    Stemmen: 87 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    232
Ik heb er gelukkig geen last meer van.
Als ik alles hierboven lees komen de slechte herinneringen weer boven drijven.

Als ik er last van had deed ik een zonnebril op. En ik ging windsurfen of mountainbiken om de boel eruit te spoelen/te zweten.

In ieder geval veel sterkte met deze irritante aandoening
 
Ik heb ook jaren lang last van hooikoorts. Het begon toen ik 13-14 was en het is alleen maar erger geworden. Ik gebruik Claritine en het helpt redelijk maar toch houd je symptonen over.

Ik heb ook aantal keer positieve verhalen over accupunctuur gehoord. Ik heb van aantal mensen gehoord dat accupunctuur hooikoorts kan genezen en het wordt toch door mijn verzekering gedekt dus ik ga binnenkort afspraak maken.

Iemand anders ervaring met accupunctuur?
 
DUCTAPE







kep dr ook last van... maar gelukkig alleen maar de laaste 3 jaar nu... "gelukkig" ben ik nog niet aan de beurt nu... dat komt over een maadje weer...
ik ben nog steeds zoekende naar de beste middeltjes..
 
Laatst bewerkt:
DUCTAPE







kep dr ook last van... maar gelukkig alleen maar de laaste 3 jaar nu... "gelukkig" ben ik nog niet aan de beurt nu... dat komt over een maadje weer...
ik ben nog steeds zoekende naar de beste middeltjes..

Mafkees ! :) Denk gooi even iets totaal nieuw..denk ik op het forum.

Heb geen last van hooikoorts maar heb hier goede resultaten over gehoord en niks noppes nada reactie vond ik beetje jammer.
EN nee denk niet dat DUCTAPE het doet :9
 
heb zelf al veel te lang last van hooikoorts
heb altijd neus spray gebruikt van de kruitvat en werkt super de eerste 4uur geen last meer
maar die gebruik ik pas als ik echt last krijg in het hoog seizoen
als ik nu ga rijden soms keer kriebel in de neus verder niet even keer neus snuiten en snel verder
natuurlijk nooit geen zakdoek bij de hand
 
Dag,

Hoe staat het nu met de hooikoorts-achtigen? Bij mij tot nu toe gaat het goed, op een beetje verkoudheid achtige kwaaltjes na met niezen.

Gebruikte jaren achter elkaar deze:

allerfre.jpg


Belangrijk bestandsdeel: Loratadine

Maar sinds 3 weken gebruik ik:
FFFFFF


Belangrijk bestandsdeel: fexofenadine

Het lijkt bij mij goed te werken, misschien nog te voorbarig en dat ik midden mei / juni alsnog de sjaak ben, maar alles bloeit op en top........hoop dat ik mn middeltje gevonden heb. Daarnaast zei de drogist dat ik voor b.v. loratadine nu 'immuun' voor geworden kon zijn en het geen effect meer zou hebben.......suc6 allen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan