Gisteren overigens een poging tot wheelien gedaan, was best leuk! Maar in zn 2 lukt het al niet meer
Ik heb het gevoel dat het komt omdat mijn motor op het gas is begrensd... Als ik met de koppeling een wheelie wil doen, knijp ik koppeling deels in, geef gas (duurt dus ff...) en dan laat ik koppeling opkomen, maar het gaat moeizaam, want als de motor voor in zn vering zakt moet ik eigenlijk koppeling al op laten komen, maarja, die toeren gaan niet zo heel snel omdat ik maar 1/6de gas kan geven ofzo () dus dan komt de motor voorkant alweer omhoog en DAARNA laat ik koppeling pas opkomen.
Klinkt dit bekend voor 25 kwers?
Goodmeuning!
Nieuw deeltje!
@ Foto's:......volgende week toch 's stiekem wat tips proberen te ontfutselen van meneer Fred!
Beest uitgehangen ?
omdat ie moest en jij hebt 'm niet horen piepen
Als je moet pissen moet je pissen
Goed bezig hoorBedankt voor de tip viel mij ook op, maar zie ook volgend plaatje. De onderste 2 zijn voor dit verhaal even van toepassing
[afbeelding]
Ben ook bezig met sportriding techniques van Nick Ienatsch, maar ben nog bij het leren optimaliseren van remmen. Op de openbare weg breng je ook niet echt veel van de theorie in werking, maar voor 12 oktober is het wellicht handig. Als het dan niet handig is, dan is het leuk om te lezen
Goed bezig hoorMisschien dat ik dat ook maar eens moet gaan bekijken/lezen... kan nooit kwaad wat goede tips
Zonder hier meteen een discussie over te starten, maare over de 12e; het is jou eerste keer op het circuit maar misschien is groep 2 wel wat uitdagender voor jou. De eerste drie sessies zijn onder verplichte begeleiding in groep 2, de laatste 2 sessies mag je zelf beslissen. Des noods pak je een groepje achteraan in groep 2, maar denk dat het tempo in groep 1 voor jou (veel) te laag ligt... Maargoed, je moet niet gaan forceren, dus doe met deze info wat je wilt doen
Goede morgen btw, ikke heb me weer verslapen
nog wel jaen jij hebt nog steeds de zelfde werkgever???
Goed bezig hoorMisschien dat ik dat ook maar eens moet gaan bekijken/lezen... kan nooit kwaad wat goede tips
Zonder hier meteen een discussie over te starten, maare over de 12e; het is jou eerste keer op het circuit maar misschien is groep 2 wel wat uitdagender voor jou. De eerste drie sessies zijn onder verplichte begeleiding in groep 2, de laatste 2 sessies mag je zelf beslissen. Des noods pak je een groepje achteraan in groep 2, maar denk dat het tempo in groep 1 voor jou (veel) te laag ligt... Maargoed, je moet niet gaan forceren, dus doe met deze info wat je wilt doen
Edit:
Bovenstaande is gebaseerd op mijn indruk van jou rij-ervaring/prestaties tov die van mij... Jij rijdt beter dan toen ik de eerste keer het circuit op ging
Goede morgen btw, ikke heb me weer verslapen
iemand de zon gezien
wil nog wel ff rijden vanmiddag
Even een mooie zelfkwote...nog wel ja
KOFFFIEEE
iemand de zon gezien
wil nog wel ff rijden vanmiddag
ja... dat is ook helemaal waar. En bedenk me ook net, volgens mij is de begeleiding in groep 1 anders/beter/uitgebreider dan in groep 2.Ik denk dat je voor de eerst keer het beste "gewoon" in groep 1 kunt beginnen. Ook al zou je beter dan Rossi zijn zonder het te weten.
Het neemt de nodige druk weg en je kunt op je gemak het circuit ontdekken en aan de sensatie wennen. Rustig aan opbouwen en aan je kijktechniek/zithouding/lijntjes rijden werken.
Leuk man, die zullen inderdaad wel het nodige te vertellen hebben dan.Heb ook wel zin maar zit lastig in de tijd. Het spul is vandaag weer naar school en zitten nu in de hoogste klas. Zullen wel met de nodige verhalen thuis komen. En ik moet naar de tandarts vanmiddag...
Leuk man, die zullen inderdaad wel het nodige te vertellen hebben dan.
Ik wil ff de andere velg testen en de camara nog eens proberen.
Alles ff in orde maken voor Italie.
Miss kijk ik wel ff of je er bent vanmiddag.
Zo eerst nog ff houthakken en grasmaaien
weinig zon nog