Hopelijk meer geluk met deze RT

het probleem lijkt me electronisch,je rt geeft na een regen bui de geest.
doorgesleten kabeltje,die door het spatwater massa maakt.
maar zoek het maar eens op,je moet de hele fiets strippen,en tegen de tijd dat je hem kaal hebt,is het water alweer verdampt,en de sluiting weer opgeheven.
tijdrovend karweitje om de hele kabelboom na te meten hoor.
kan me voorstellen dat je de rt in de sloot wou dumpen,je hebt een berg centen uitgegeven,voor een probleem geval.
gelukkig heb je een goeie keus gemaakt,en weer zo,n prachtfiets gekocht.
ziet er perfect uit.
veel veilige km,s toegewenst.
 
en de trieste terugweg/afgang van me zwarte RT uit Kroatie ;( ;( ;(


(Afbeelding)

Wel een mooie auto ervoor met een MF sticker zie ik? }) }) }) })

Succes met je nieuwe bike bro, en dat we dit hoofdstuk maar gauw vergeten, alhoewel ik je er dagelijks aan zal herinneren dat je weer bijna vrijgezel had kunnen zijn stupido :N
Snel een keer afsrpeken en samen toeren
:W
 
He Sva mocht je vrij zijn }) ik kan maandag wel ff toeren :]
Na 4 sept. kan ik elk weekend :] , jij ook dan :N :N
}) }) })
We faxen wel wanneer _O- _O- _O- _O-
 
Hoi oma,


Klein schopje.


Vandaag voor me 2de gesprek geweest en ben aangenomen *O* *O* *O*


Me RT gaat aanzienlijk minder kilometers maken -O- ipv dagelijks naar schiphol word t vanaf volgende maand dagelijks naar Wadinxveen, maar dat mag de pret niet drukken blijf vrolijk :] :] :]


8-)
 
Ks ks :? heeft ie eindelijk een goeie fiets, gaat ie veel dichterbij werken ipv verder weg :N
Maar waarom klinkt dat bekend _O- _O-
 
Ks ks :? heeft ie eindelijk een goeie fiets, gaat ie veel dichterbij werken ipv verder weg :N
Maar waarom klinkt dat bekend _O- _O-

LOL, ik weet het wel.
Dichterbij = eerder thuis, minder woon-werk, meer tijd voor fun-ritten.


O-)

Nhe de zwarte heb ik ingeruild voor deze mooie glazuur groene :Y

:9

Dat heet toch Glacier groen :?
Dan kom je eerder uit bij Gletsjer groen dan bij glazuur groen...

Mooie fiets man!
Veel plezier ermee.

Dat vochtprobleem is denk ik toch exemplarisch hoor.
Ken ondertussen aardig wat RT rijders, maar hoor vrijwel nooit
over vochtproblemen.
 
LOL, ik weet het wel.
Dichterbij = eerder thuis, minder woon-werk, meer tijd voor fun-ritten.Dat heet toch Glacier groen :?
Dan kom je eerder uit bij Gletsjer groen dan bij glazuur groen...

Mooie fiets man!
Veel plezier ermee.

Dat vochtprobleem is denk ik toch exemplarisch hoor.
Ken ondertussen aardig wat RT rijders, maar hoor vrijwel nooit
over vochtproblemen.

@ Balkie, tja Bro jij liet me in de steek omdat je dichterbij huis gaat werken, en zonder jou geen fun ;)

@ Motomarz, is idd Glaciergroen...

en wat die zwarte betrof denk t ook dat t er een was die op een maandag morgen in mekaar is gezet, deze rijdt en voelt vele malen beter :Y *O* *O* *O*

En ja nieuwe baan is idd dichterbij en sneller thuis om dan idd, lekker te kunnen tuffen :] :] :] is weer wat anders dan file rijden elke dag O-) O-) O-)

@ Balkie, we gaan weer lekker :] :] :] de 8ste ik zie je thuis wel :W



8-)
 
@ Balkie, tja Bro jij liet me in de steek omdat je dichterbij huis gaat werken, en zonder jou geen fun ;)

@ Motomarz, is idd Glaciergroen...

en wat die zwarte betrof denk t ook dat t er een was die op een maandag morgen in mekaar is gezet, deze rijdt en voelt vele malen beter :Y *O* *O* *O*

En ja nieuwe baan is idd dichterbij en sneller thuis om dan idd, lekker te kunnen tuffen :] :] :] is weer wat anders dan file rijden elke dag O-) O-) O-)

@ Balkie, we gaan weer lekker :] :] :] de 8ste ik zie je thuis wel :W



8-)
*O* *O* *O*
Komt helemaal goed sva, je bent op tijd om een parkeerplek te reserveren bij me die ochtend tegen woekerprijzen uiteraard }) })
We vertrekken vanaf mij al met 5 Bikers
Word een heerlijk dagje :] :]
 
Gij kunt ook de 7e naar mij komen. Dan kunnen we even een bakkie :? doen de avond ervoor van het type goudblond ;)
Laat me maar ff weten :Y :Y
 
Vanmorgen vroeg om half 5 onderweg naar mn werk de 100.000 op de teller gezet, was te donker om piccie te maken dus vanmiddag toen k klaar was de foto gemaakt met iets meer dan een ton O-)


full
 
hé éénoog, ik zag jouw kenteken en dacht ........ dát komt bekend voor !
Mijn RT heeft ook MX-..-LL, een blauwe 96-er met slechts 18.500 op de teller.
Ik hoop dat ik de mijne ook ooit op een ton kan krijgen.
Veel rijplezier gewenst !
PJ
 
Tnx PJ....

Gaat je vast wel lukken toch de 100dzd O-) O-) O-)

Tot nu toe 40.000 per jaar gereden, maar ga vanaf volgende maand dichter bij huis werken, worden er 30km op een dag ipv 160 B|

Maar dat betekend dat k dan meer vrije tijd heb om FUN :] :] :] km te maken


*O* *O* *O*
 
jejeje meer fun ritten? :] :]
Jou kennende op de bank dan toch wel hahaha _O- _O-
Laat ff op tijd weten of je zaterdag komt, dan haal ik ff een vaatje voor de Tap :Y :Y
*O* *O* *O* *O*
 
Was gezellie bro afgelopen zondag :] :]
Mooie bike heb je :Y :Y
Nog zekeringen gekocht de laatste tijd _O- _O- _O-
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
}) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) })
 
full


Een van de laatste dagen dat ie nog reed daar O-)

Moet weer van die mooie MF stickers bestellen voor de zij kant van me kuip, vond t wel mooi staan :Y
 
Je laatste bericht is van 19 augustus. Hoe is het nu. Ik bezit sinds kort een bijna gelijke machiene. Heb tot nu toe nog geen problemen gahd.
 
Herstel van 7 december. Effe blz 2 van de topic vergeten. Maar mijn nieuwsgierigheid blijft.


Sorry door de nw software geen mailnotificatie gehad hihihihi....

Maar deze groene rijdt als een tierelier :] echt een fijnere machine dan die zwarte *O* zelfs met dit weer en kerst rijdt het heerlijk.......

Grtzz Miros


:] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan