Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

ja helaas lukt niet alles tegelijk -O-
en was ook niet ff om de hoek voor me
anders had ik het meschien nog net gered
maar hoop op een volgende keer :Y

want zo tehoren was het super gezellig *D


ben benieuwd naar de foto,s :Y






p.s rijden jullie ook welles ritjes hier in de buurt :]
 
ja helaas lukt niet alles tegelijk -O-
en was ook niet ff om de hoek voor me
anders had ik het meschien nog net gered
maar hoop op een volgende keer :Y

want zo tehoren was het super gezellig *D


ben benieuwd naar de foto,s :Y






p.s rijden jullie ook welles ritjes hier in de buurt :]

Ja hoor als jij een route uitzet :~))
 
Zo, dat was een leuke rit! Henk nogmaals bedankt voor het organiseren. Het voorrijden ging je goed af, want we zijn niemand kwijt geraakt. :)

De enige foto die ik heb gemaakt, maar het is meteen een leuke:
zLJn9.jpg
 
En allemaal nog bedankt voor het komen, het was een gezellige dag. Ga nu een filmke kieken. :~))
 
Zo ben ook weer thuis, 575 km op klok en pijn in mijn reet.
Volgende keer neem ik mijn rugzak mee en blijf ik een nachtje in de eifel.
Henk bedankt voor het uit zetten van de rit.
En de andere bedankt voor de gezelligheid.
 
Laatst bewerkt:
Was weer gezellig mannen, toch wel veel regen gehad, op de terug tot dat ik thuis was was het de hele avond droog gebleven, op de snelweg een na NL dat laatste stukje een nieuwe top aan getikt 230.
Maar henk er leuke rit, en de currywurst smaakte ook lekker, goeie tussen stop die biker ranch.
 
Was weer gezellig mannen, toch wel veel regen gehad, op de terug tot dat ik thuis was was het de hele avond droog gebleven, op de snelweg een na NL dat laatste stukje een nieuwe top aan getikt 230.
Maar henk er leuke rit, en de currywurst smaakte ook lekker, goeie tussen stop die biker ranch.

Ja was alleen jammer, dat het zo druk was, onderweg, door die tractor meeting, had je trouwens ook de polizei controle gezien, recht bij de Ruhsee.
 
Ja was alleen jammer, dat het zo druk was, onderweg, door die tractor meeting, had je trouwens ook de polizei controle gezien, recht bij de Ruhsee.

:o waar :? niet gezien ook niemand over gehoord trouwens? was meer aan het rond kijken want was een mooie rit in een mooie omgeving.
 
:o waar :? niet gezien ook niemand over gehoord trouwens? was meer aan het rond kijken want was een mooie rit in een mooie omgeving.

Ja was me al eerder opgevallen dat die duitsers, heel erg langzaam reden, ze stonden aan de rechter kant net toen we zeg maar de rursee achter ons lieten op de terugweg.. Wij gingen daar ook op een rustige snelheid langs, helaas weet ik niet of ze op de heenweg daar ook al stonden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan