Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

Heb jullie allemaal nog even mijn 06 gegeven, voor het gaval je pech hebt onderweg etc.

Gr. Henk (ga nu boodschappen doen)
 
Allemaal zin erin, zo moet ik het horen, Joehoe Joehoe :~))

Heb de brommer ook even gepoetst, en de bandjes weer even op spanning gebracht, 2 weken geleden op spanning gezet, achter was nu 2,85 Moest zijn 2.90, Voor 2,35 moet zijn 2.5 vind het toch een aardige verminderingin die korte tijd, nu begrijp ik waarom de motorrijders in duistland het zo vaak controleren, bijn a voor elke rit. Trouwens had laatst mijn banden opgepompt bij een tankstation, en ze thuis na de rit gecontroleerd, want ik vond al dat de motor raar dede vooral op rotondes, bleek er voor en achter 1 bar te weinig in te zitten. Heb nu zelf een elektrisch pompje gekocht voor 12 euro, en de spanning controleeer ik dan met een digitale goedgekeurde meter. Want een bar verschil is een afwijking van meer als 30%, eerder had ik wel vertrouwen in die dingen bij een tankstation, nu niet meer.


Cker zin morgen *O* *O* *O* *O*
 
Mensen allemaal nog een fijne avond. Ik ga nog even lekker op mijn balkonnetje zitten, want van dit weer moet je genieten. En voor niets vandaag op de post gewacht, dus geen nieuw jasje snik snik :~))
 
Laatst bewerkt:
Mensen allemaal nog een fijne avond. Ik ga nog even lekker op mijn balkonnetje zitten, want van dit weer moet je genieten. En voor niets vandaag op de post gewacht, dus geen nieuw jasje snik snik :~))

Fijne avond :) ................

Ben net klaar met poetsen/smeren enzo................. ;)

full

full
 
Allemaal zin erin, zo moet ik het horen, Joehoe Joehoe :~))

Heb de brommer ook even gepoetst, en de bandjes weer even op spanning gebracht, 2 weken geleden op spanning gezet, achter was nu 2,85 Moest zijn 2.90, Voor 2,35 moet zijn 2.5 vind het toch een aardige verminderingin die korte tijd, nu begrijp ik waarom de motorrijders in duistland het zo vaak controleren, bijn a voor elke rit. Trouwens had laatst mijn banden opgepompt bij een tankstation, en ze thuis na de rit gecontroleerd, want ik vond al dat de motor raar dede vooral op rotondes, bleek er voor en achter 1 bar te weinig in te zitten. Heb nu zelf een elektrisch pompje gekocht voor 12 euro, en de spanning controleeer ik dan met een digitale goedgekeurde meter. Want een bar verschil is een afwijking van meer als 30%, eerder had ik wel vertrouwen in die dingen bij een tankstation, nu niet meer.

en dat ook nog is voor 50 cent.
Is een keer een anwb test geweest over die pompen, en er kwamen er maar weinig door!
 
Ik wordt niet zo heel vrolijk van buienradar. :X

Het is hier nu heel hard aan het spoken. :r :N
Ik verwacht dat ik pas tegen 10.30u op de ontmoetingsplek ben, want ik wacht nog even tot deze stormfront bij Eindhoven voorbij is:
mtQws.png



Ik weet niet waar de route ons naartoe gaat brengen, maar dit is de projectie van 11 uur:
RtW9X.png
 
We zien wel waar het schip strand, hier is ook nt een buitje gevallen, maar als de zon sterker wordt, zal het weer een stuk opklaren. Komt wel goed. Hoe het ook is ik ga er een leuke dag van maken, achter de geraniums zitten, kan later nog haha. En er heeft zich nog niemand afgemeld :~))

na 9:30 ben ik alleen nog telefonisch te bereiken
 
Laatst bewerkt:
Na een grotendeels zonnige zaterdag trekken nu wolken over Nederland. De temperaturen zijn aangenaam met 20 tot 25 graden. Vooral in het zuiden is het onafgebroken zonnig.

Morgen begint de dag bewolkt. In het zuidoosten kan een spat regen vallen. In de loop van de ochtend klaart het op en wordt het heet. De maxima lopen uiteen van 23 tot lokaal 30 graden.

Later op de dag in het zuidoosten kans op verspreide onweersbuien die lokaal hevig kunnen zijn. Elders valt het met de buien vermoedelijk wel mee.

Ook de komende week verloopt zomers. Het is van maandag tot en met vrijdag zomers met temperaturen tussen 21 en 26 graden met iedere dag wel kans op buien maar ook zonnige perioden

Carpe Diem
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen ik word nu pas wakker
had gister nog een geslaagd feest
Wat Beetje uit gelopen is was pas half 3 thuis
Dus ben er helaas niet bij sorry
Half 7 kon ik echt niet wakker worden
maar jullie heel veel plezier

Gr. Tijgertje
 
Goedemorgen ik word nu pas wakker
had gister nog een geslaagd feest
Wat Beetje uit gelopen is was pas half 3 thuis
Dus ben er helaas niet bij sorry
Half 7 kon ik echt niet wakker worden
maar jullie heel veel plezier

Gr. Tijgertje

Je hebt groot gelijk,alles tegelijk gaat niet :~))
 
Was gezellig Henk..............

Leuke rit gehad :] .............

En geluk met het weer,ben bijna thuis en het begint te regen :+
 
Was gezellig Henk..............

Leuke rit gehad :] .............

En geluk met het weer,ben bijna thuis en het begint te regen :+

Ik ben nog even naar mijn vader geweest, maar hier was het nog droog. Ga even douchen, en dan een paar kouwe rakkers drinken. Hoppa. Het was (is) een gezellige kliek.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan