Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

GroteFoto-P7UA3QTD.jpg


Dit is pas een motor :~) Met hulpmotor :+
 
Laatst bewerkt:
Zolang je maar plezier hebt, daar is waar het om gaat, en ht hornetje geeft me heul veul plezier :~))
 
Het weerbericht van Heerlen is flink negatief bijgesteld. 75% kans op regen en 19mm. Wat een moesson :'(
Hopelijk wordt het beter dan wat ze nu voorspellen, anders hadden we beter vorige week kunnen rijden :X
 
zo lang die maar slingerd en het tempo niet al teveel richting toer is, word het zoiezo een geslaagde dag.

Er zit van alles bij dus jij komt ook wel aan je trekken (speedy) :~)) Jij kunt het best achteraan rijden, dan kun je je af en toe wat laten afzakken, en patatten.
 
Och dat weer wordt wel goed zondag, en deze x stel ik het ook niet meer uit.
Go Go Go, af en toe een klein buitje dat maakt niets uit, we zijn niet van suiker.
 
He mensen veel plezier zondag en een veilige toerrit.
Ik zie maandagavond wel de fotokes hierzo.

:] Groetjes Joeps *O*
 
Er zit van alles bij dus jij komt ook wel aan je trekken (speedy) :~)) Jij kunt het best achteraan rijden, dan kun je je af en toe wat laten afzakken, en patatten.

haha nou zo een racer ben ik nou ook weer niet! bike is gewassen, maar zal voordat ik aankom al smerig zijn door de vliegen!
weer word goed *O*
heb er zin in :] *O* :] *O* :] *O* :] *O*
 
Allemaal zin erin, zo moet ik het horen, Joehoe Joehoe :~))

Heb de brommer ook even gepoetst, en de bandjes weer even op spanning gebracht, 2 weken geleden op spanning gezet, achter was nu 2,85 Moest zijn 2.90, Voor 2,35 moet zijn 2.5 vind het toch een aardige verminderingin die korte tijd, nu begrijp ik waarom de motorrijders in duistland het zo vaak controleren, bijn a voor elke rit. Trouwens had laatst mijn banden opgepompt bij een tankstation, en ze thuis na de rit gecontroleerd, want ik vond al dat de motor raar dede vooral op rotondes, bleek er voor en achter 1 bar te weinig in te zitten. Heb nu zelf een elektrisch pompje gekocht voor 12 euro, en de spanning controleeer ik dan met een digitale goedgekeurde meter. Want een bar verschil is een afwijking van meer als 30%, eerder had ik wel vertrouwen in die dingen bij een tankstation, nu niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Hey henk, krijgen we de details nog per mail toegestuurd? Heb nog niets ontvangen namelijk.
 
Hey henk, krijgen we de details nog per mail toegestuurd? Heb nog niets ontvangen namelijk.
Ik heb dat iedereen verstuurd, heb ik jou dan vergeten ?? Ik stuur je ze nog eens toe, binnen
5 minuten oke. En toegezonden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan