Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

Als het weer zo slecht blijft kunnen we de rit beter een week uitstellen. Morgen eens kijken hoe dan de voorspellingen zijn. is het weer bar en boos , dan is er niemand mee gebaat om dan te rijden.
Morgen rond 14.00 neem ik de beslissing.
 
Henk,
Zoals het nu lijkt, ben ik ook van de partij.
Alleen het weer zou nog roet in het eten kunnen gooien.
Ik ben niet bang voor een beetje water, maar als het de grootste deel van de rit regent, blijf ik toch thuis.
Hoe laat start de rit, aangezien ik eerst 4 uur moet rijden? (toch maar niet overnachten)
Ik ga dan niet via Duitsland (A31) maar via:
Winschoten
Assen
Hoogeveen
Zwolle
ijmegen
Venlo
Heerlen

Meer kans dat ik dan nog met iemand kan meerijden?
 
Henk,
Zoals het nu lijkt, ben ik ook van de partij.
Alleen het weer zou nog roet in het eten kunnen gooien.
Ik ben niet bang voor een beetje water, maar als het de grootste deel van de rit regent, blijf ik toch thuis.
Hoe laat start de rit, aangezien ik eerst 4 uur moet rijden? (toch maar niet overnachten)
Ik ga dan niet via Duitsland (A31) maar via:
Winschoten
Assen
Hoogeveen
Zwolle
ijmegen
Venlo
Heerlen

Meer kans dat ik dan nog met iemand kan meerijden?

We zouden om een uur of 10 verzamelen, maar het aanbod, dat je bij mij wel een nachtje kunt slapen dat aan bod geld nog steeds, daar doe ik niet moeilijk over, Aangezien je van ver komt.
Maar zo als het er nu uitziet, ben ik bang dat ik de beslissing morgen neem dat het niet doorgaat. Dus het een weekje uitstel.Maar dat ligt ook een beetje hoe de voorspelling van morgen en de reacties van de andere.
 
Laatst bewerkt:
We hebben volgend weekend geen garantie dat het dan wel droog is. Mij is opgevallen dat de afgelopen 6 wegen er steeds voorspeld werd dat het over 1 week droog zou worden. En zoals je weet is dat nooit uitgekomen... Dus heb er weinig vertrouwen in dat het vlgd weekend wel droog is.

Maar aan de andere kant, ze voorspellen zondag wel 5mm regen en dat is erg veel...
 
Laatst bewerkt:
We hebben volgend weekend geen garantie dat het dan wel droog is. Mij is opgevallen dat de afgelopen 6 wegen er steeds voorspeld werd dat het over 1 week droog zou worden. En zoals je weet is dat nooit uitgekomen... Dus heb er weinig vertrouwen in dat het vlgd weekend wel droog is.

Maar aan de andere kant, ze voorspellen zondag wel 5mm regen en dat is erg veel...

Denk dat het beter is de rit een week te verschuiven, want de hoogte van 78% kans op regen is wel erg veel, al ben ik van huis uit een optimist :~)
 
We hebben volgend weekend geen garantie dat het dan wel droog is. Mij is opgevallen dat de afgelopen 6 wegen er steeds voorspeld werd dat het over 1 week droog zou worden. En zoals je weet is dat nooit uitgekomen... Dus heb er weinig vertrouwen in dat het vlgd weekend wel droog is. statistisch gezien wordt de kans dat de voorspelling uitkomt nu wel steeds groter :~))

Maar aan de andere kant, ze voorspellen zondag wel 5mm regen en dat is erg veel...
 
Heb besloten de rit te verplaatsen naar de 21 lijkt me de verstandigste beslissing, denk dat iedereen dan ook meer kan genieten van de rit.

Hoop dat iedereen hier begrip voor heeft
 
Laatst bewerkt:
Henk, verstandige beslissing. 9mm regen betekent gewoon een nieuwe zondevloed.
Grote kans alleen dat ik de 21te een kater heb en wat minder zuiver stuur - maar ik ben er bij!
 
Laatst bewerkt:
Henk, verstandige beslissing. 9mm regen betekent gewoon een nieuwe zondevloed.
Grote kans alleen dat ik de 21te een kater heb en wat minder zuiver stuur...


hahahaha, dan zuip je toch wat minder, is ook nog eens goed voor je innig geliefde lever :~))
 
Heb besloten de rit te verplaatsen naar de 21 lijkt me de verstandigste beslissing, denk dat iedereen dan ook meer kan genieten van de rit.

Hoop dat iedereen hier begrip voor heeft

Is inderdaad een verstandige beslissing, weet alleen nu nog niet of ik dan ook kan...
 
Heb besloten de rit te verplaatsen naar de 21 lijkt me de verstandigste beslissing, denk dat iedereen dan ook meer kan genieten van de rit.

Hoop dat iedereen hier begrip voor heeft
 
Hier valt het met de bakken uit de lucht, zoals verwacht. Heerlen
 
Laatst bewerkt:
ja ind *D
nu alleen ff kijken of er dan iemand hier in de buurt woont
waarik gezellig achter aan kan rijden zodat ik niet verdwaal
want daar ben ik goed in -O-

Ja heb er even niet bij stil gestaan dat je een vrouw bent :+ :+ :+ (sorry kon het even niet laten)

psst, zonder navigatiesyteem kom ik ook bijna nergens, wel niet doorvertellen he :~))
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan