Horneteers>>duin en bollenstreek meeting! part II 2007

Wanneer ???

  • 1 april 2007(op eigen risico)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 april 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 15 april 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 29 april 2007

    Stemmen: 11 55,0%
  • 6 mei 2007 (megameeting)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 mei 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 mei 2007

    Stemmen: 8 40,0%
  • 27 mei 2007

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Helaas moet ik me afmelden -O- Het leidseplein roept mij en ook al wil ik nog zo graag mee, ik moet ook d'r bij zijn als ons aller Ajax kampioen wordt *O* *O* *O*


ajax........das toch een schoonmaakmiddel. Heb nooit begrepen waarom een voetbal club zich naar een schoonmaakmiddel vernoemd. Wat ga je schoonmaken eigenlijk op het leidseplein. :? Hoe kan de schoonmaak nu belangrijker zijn dan een motorrit. :]
 
ajax........das toch een schoonmaakmiddel. Heb nooit begrepen waarom een voetbal club zich naar een schoonmaakmiddel vernoemd. Wat ga je schoonmaken eigenlijk op het leidseplein. :? Hoe kan de schoonmaak nu belangrijker zijn dan een motorrit. :]

Hier ga ik niet op happen :X :j

@ DoubleU (als je er nog bent): :j
 
Zo laat ik dan maar de eerste wezen. *O*

wie komt er over de a12 langs waddinxveen.

of wie komt er over de n11 langs oprit hazerswoude dorp.

wellicht kunnen we samen oprijden. richting haarlem.

:]
 
Laatst bewerkt:
O-)

En dan nu het weer met paulus pietsema :
Vandaag schijnt de zon geregeld, maar vooral in het noorden drijven ook wolkenvelden over. Het blijft nagenoeg droog en de middagtemperatuur ligt tussen 18 graden op de Waddeneilanden en 25 in het zuidoosten. Er staat weinig wind. Vanaf woensdag wordt het nog warmer en krijgt de zon meer ruimte.
Opgesteld dinsdag 24 april 2007 06:52


En een plaatje van zondag voor de visueel ingestelden *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Meeten bij Heineken??

dat is ook prima, dan word het dus via de N11 :W


Als er nog meer mensen zijn. vanaf Utrecht: a12 neemt men de n11 richting leiden. Halverwege heeft men hazerswoude dorp. Daar kom ik erop. Even verder heeft men zoeterwoude dorp. Daar gaat reece zich dus stationeren. *O*
 
dat is ook prima, dan word het dus via de N11 :W


Als er nog meer mensen zijn. vanaf Utrecht: a12 neemt men de n11 richting leiden. Halverwege heeft men hazerswoude dorp. Daar kom ik erop. Even verder heeft men zoeterwoude dorp. Daar gaat reece zich dus stationeren. *O*

denk dat ik ook langs kom,
rij vanuit brabant over utrecht.
Moet effe de route bekijken wat het makkelijkste is voor mij
 
dat is ook prima, dan word het dus via de N11 :W


Als er nog meer mensen zijn. vanaf Utrecht: a12 neemt men de n11 richting leiden. Halverwege heeft men hazerswoude dorp. Daar kom ik erop. Even verder heeft men zoeterwoude dorp. Daar gaat reece zich dus stationeren. *O*

Ik kom dan via Weipoort. Ik sta dan vanuit bodegraven gezien, links van de N11


[me="Reece"]moet WEER zijn velgen wassen B|[/me]
 
@ LoSBoL en Nessy: kan ik met mijn Smurf bij jullie aanhaken richting startpunt? :] Of moeten jullie dan te lang op mij wachten onderweg? O-) ;)
 
@ LoSBoL en Nessy: kan ik met mijn Smurf bij jullie aanhaken richting startpunt? :] Of moeten jullie dan te lang op mij wachten onderweg? O-) ;)

Ik zie in je ondertitel staan dat je nu ook een GSX hebt, als je nou heel hard gas geeft met dat ding kan je ons net aan bij houden _O- (weet ik uit ervaring :X )

Neejoh natuurlijk, heb alleen begrepen dat de coentunnel dicht is in het weekend, dus dat wordt denk ik het pontje pakken :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrek uit Veenendaal, A12 richting Utrecht en dan A2 richting Amsterdam.

Komt er ook nog iemand vanuit deze hoek, dan kunnen we afspreken bij het Shell station aan de A2 bij Breukelen :Y net na Maarssen. (of al eerder) kunnen we ook samen oprijden :]

En hoe laat bij de BP pomp :? :? :? (in Halfweg).
 
Ik vertrek uit Veenendaal, A12 richting Utrecht en dan A2 richting Amsterdam.

Komt er ook nog iemand vanuit deze hoek, dan kunnen we afspreken bij het Shell station aan de A2 bij Breukelen :Y net na Maarssen. (of al eerder) kunnen we ook samen oprijden :]

En hoe laat bij de BP pomp :? :? :? (in Halfweg).

Staat in de startpost ! Rond half 11 !
 
ik haak af jongens. heb afgelopen weekend al ontzettend kunnen genieten, en moet nu even mijn aandacht op andere zaken richten.

hoop een aantal van jullie wel te kunnen zien op de megameeting. :W
 
ik haak af jongens. heb afgelopen weekend al ontzettend kunnen genieten, en moet nu even mijn aandacht op andere zaken richten.

hoop een aantal van jullie wel te kunnen zien op de megameeting. :W

Daar hoop ik ook wel weer heen te gaan. wie weet tot dan. 12:00 uur op de rotonde ;) Of spreken we een plek af om een mooie rij te maken. :Y
 
Daar hoop ik ook wel weer heen te gaan. wie weet tot dan. 12:00 uur op de rotonde ;) Of spreken we een plek af om een mooie rij te maken. :Y

Dan moet je toch echt wat eerder vertrekken dan nu geopperd is in het MM de Andel topic. Ik denk dat ik wellicht al vroeger daar naartoe ga. Ik laat het even van de misses afhangen.

Vraag even aan de Blackbird jongens hoe laat zij verzamelen. Die staan altijd mooi in een rij.
 
Dan moet je toch echt wat eerder vertrekken dan nu geopperd is in het MM de Andel topic. Ik denk dat ik wellicht al vroeger daar naartoe ga. Ik laat het even van de misses afhangen.

Vraag even aan de Blackbird jongens hoe laat zij verzamelen. Die staan altijd mooi in een rij.

het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Ik vind 9:30 wegrijden ook prima. Maar als de meern dan om 11:00 vertrekt vind ik dat een beetje zonde. Ik zou zeggen geef je mening op het vertrek forum van de andel. De meeste stemmen gelden lijkt mij. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan