Horneteers>>duin en bollenstreek meeting! part II 2007

Wanneer ???

  • 1 april 2007(op eigen risico)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 april 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 15 april 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 29 april 2007

    Stemmen: 11 55,0%
  • 6 mei 2007 (megameeting)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 mei 2007

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20 mei 2007

    Stemmen: 8 40,0%
  • 27 mei 2007

    Stemmen: 1 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Ik vertrek uit Veenendaal, A12 richting Utrecht en dan A2 richting Amsterdam.

Komt er ook nog iemand vanuit deze hoek, dan kunnen we afspreken bij het Shell station aan de A2 bij Breukelen :Y net na Maarssen. (of al eerder) kunnen we ook samen oprijden :]

En hoe laat bij de BP pomp :? :? :? (in Halfweg).

ik weet niet waar jij de a2 op rijd maar ik ga vanaf den bosch de a2 op.
Dus laat maar weten wat voor jou een makkelijk punt is.
De pomp bij breukelen is ook prima.
 
Ik zie in je ondertitel staan dat je nu ook een GSX hebt, als je nou heel hard gas geeft met dat ding kan je ons net aan bij houden _O- (weet ik uit ervaring :X )

Neejoh natuurlijk, heb alleen begrepen dat de coentunnel dicht is in het weekend, dus dat wordt denk ik het pontje pakken :Y


Owkay, any place any time of zullen we maar gewoon zeggen: BP tankstation Overwhere om ????? uur. Zeg maar hoelaat.
 
ik weet niet waar jij de a2 op rijd maar ik ga vanaf den bosch de a2 op.
Dus laat maar weten wat voor jou een makkelijk punt is.
De pomp bij breukelen is ook prima.

Ik ga vanaf de A12 (knooppunt Ouderijn) de A2 op en dan is de Shell bij Breukelen de eerste pomp, volgens de routeplanner is het dan nog een kleine 40 KM / 26 min.
9:00 uur - 09:15 uur Shell Breukelen :?
 
kreun.. :Z 10.30 op een zondagmorgen... ik lig pas om 01.00 in m'n nest.. :z
gelukkig wordt het een thuiswedstrijd voor horney 8-)
heb er wel zin in *O*

losbol, we rekenen wel op je hé, als flitspaalbezemrijder ;)
 
kreun.. :Z 10.30 op een zondagmorgen... ik lig pas om 01.00 in m'n nest.. :z
gelukkig wordt het een thuiswedstrijd voor horney 8-)
heb er wel zin in *O*

losbol, we rekenen wel op je hé, als flitspaalbezemrijder ;)

Het zijn toch altijd weer die blauwe die CJIB post krijgen, ik doe nog zo mijn best en het is me gewoon nog steeds niet gelukt _O-
 
Allemaal alvast veel plezier *O*

[me="Ted"]zit met wat "achterstallig onderhoud" en mag zich op een andere fiets gaan vermaken O-) [/me]

ivm veels te veel olie uit mijn kettingsmeersysteem (inmiddels goed ingesteld) de ketting etc eens grondig gereinigd .... te grondig :X , want nu kraakt/tikt de ketting het uit B| heb er maar de ouderwetse chainwax spuitbus bij gepakt ;(

en 9 mei mag mijn hornetje op visite bij ome ten kate ;) om eens wat dingen na te laten kijken (radiateur, voorband) en de "24.000 km" beurt (bij 27.000 km dan ong. , 3 weken wachttijd :N was niet ingecalculeerd, net als de hoeveel km van een hornet weekend :P)
 
Laatst bewerkt:
Het zijn toch altijd weer die blauwe die CJIB post krijgen, ik doe nog zo mijn best en het is me gewoon nog steeds niet gelukt _O-


Ik zou het nog harder roepen, dan hoort ome koos spee je in Den Haag !

[me="the blue one"]gaat morgen nog even een deel van de route rijden op zoek naar afzettingen *O*[/me]
 
Laatst bewerkt:
Heb je weleens een krat bier vervoerd op de hornet ?

full

full


Moet kunnen :Y
 
Ik ga vanaf de A12 (knooppunt Ouderijn) de A2 op en dan is de Shell bij Breukelen de eerste pomp, volgens de routeplanner is het dan nog een kleine 40 KM / 26 min.
9:00 uur - 09:15 uur Shell Breukelen :?

9.15 moet denk wel lukke, hebbe we nog tijd genoeg :Y .

kut dat word vroeg opstaan, 8 uur weg rijden ofzo -O-

maarja, komt goed
 
Zondag afspreken bij de witte bergen is prima. Wie komen er daar allemaal heen en wat is een goeie tijd. Ik weet niet hoe lang het daarna nog rijden is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan