Hotel the Mill in Consdorf onbereikbaar?

_O- ze doen in ieder geval hun best.......

Als er een paar Desert Rats (woestijnratten) achter je aan zitten, word het al gauw te heet onder je voeten. Zeker als ze op voorhand al vriendelijk de motor (die gare Chevy levert niets op) als onderpand vorderen
_O-

Verder schijnt het dat ze plannen hebben om ergens in Duitsland (bij Emmen de grens over) een nieuw motorhotel willen openen, zijn jullie vast gewaarschuwd :Y :N ;(
 
_O- ze doen in ieder geval hun best.......


Vind je?
Ik mag aannemen dat ze exact weten van wie ze een aanbetaling hebben ontvangen.
Die komen niet per anonieme enveloppe neem ik aan maar via een bankoverschrijving.
Kleine moeite die terug te storten.

Nu wordt er op een facebookpagina een aankondiging gedaan en iedereen die het niet toevallig leest en actie onderneemt is zijn geld klaarblijkelijk kwijt.
Had het dan minstens op je website gezet.

Blijft dus stinken.
 
Vind je?
Ik mag aannemen dat ze exact weten van wie ze een aanbetaling hebben ontvangen.
Die komen niet per anonieme enveloppe neem ik aan maar via een bankoverschrijving.
Kleine moeite die terug te storten.

Nu wordt er op een facebookpagina een aankondiging gedaan en iedereen die het niet toevallig leest en actie onderneemt is zijn geld klaarblijkelijk kwijt.
Had het dan minstens op je website gezet.

Blijft dus stinken.

Ik denk dat het een uitstel-actie is. Pappen en nathouden.

Ze weten immers idd wie of wat.

En naar hier verluidt, zijn er ook nog een hoop andere openstaande zaken.
 
Ja, iedereen heeft zijn poen plus 10% extra en een bloemetje, plus paginagrote excuusadvertentie.
 
Ik ben gewoon erg nieuwsgierig, of dit nu daadwerkelijk netjes afgerond gaat worden.
 
vol_verwachting_klopt.png
 
De topicstarter kreeg geloof ik zijn geld terug omdat ie het op internet heeft geploft.
De ex-marinier krijgt waarschijnlijk ook geld terug omdat ie de eigenaren anders op gaat jagen als woestijnratten.
De rest heeft dan waarschijnlijk pech :P
 
Laatst bewerkt:
Zo,
heb inmiddels meerdere e-mails gestuurd, geprobeerd telefonisch contact te krijgen, maar helaas zoals ik had kunnen voorspellen, no respons!
Ik zal dit motorseizoen maar gaan gebruiken om die twee op te jagen.
Hou jullie op de hoogte.
Oh ja, nog steeds fucked up!!
 
Ik snap dat alle vooruitbetalers, bouwvakkers enz boos zijn maar volgens mij kun je bij een faillissement meestal fluiten naar je geld? Heel normaal dus.

Of zijn ze gewoon gestopt met de bezigheden? Ik weet het niet meer en dan moet Ik het hele topic doorlezen.
 
ik heb vandaag het tweede en laatste deel van mijn aanbetaling op rekening gestort gekregen. dus ik heb het totale bedrag terug. dus bij mij alles netjes afgerond.
 
Laatst bewerkt:
Ben 2 weken terug nog even wezen kijken in Consdorf. Alles staat er nog precies zoals ze het achtergelaten hebben. Glazen nog op de bar, alles klaar om zo weer in te trekken. Gewoon doodzonde van zo'n mooie plek.
 
nou lieve mensen Carlo is niet ziek hij liegt de hele boel bij mekaar politie is opzoek naar hem hij heeft overal schulden in Luxemburg en is zo vertrokken zonder ooit 1 rekening te betalen hij kan heel goed liegen hij heeft onze goede naam high-chapparal gebruikt om nieuw hotel te beginnen en dat was hem dan ook gelukt in mullertal Luxemburg hij had gezegd dat hij onze camping had en wij hebben geen schulden zo kon hij met zijn goede leugens weer een hotel beginnen hij heeft geen cent betaald hij wordt gezocht door politie dikirich als jij ziek bent dan ga je niet stiekem er vandoor en al jou schulden achter laten dus mensen geloof hem nou niet want ze zijn zo aardig maggi laat ook maar gebeuren bij hun eerste hotel in Luxemburg hebben ze het ook geflikt dus zij wist overal van af dat ze nooit betaalde en liegen o zo goed zij ook :( :( :( :( :( :(

Jeetje dat is me toch een lange zin. Heeft ie ook de punten en de komma's gestolen ;)
 
nou lieve mensen Carlo is niet ziek hij liegt de hele boel bij mekaar politie is opzoek naar hem hij heeft overal schulden in Luxemburg en is zo vertrokken zonder ooit 1 rekening te betalen hij kan heel goed liegen hij heeft onze goede naam high-chapparal gebruikt om nieuw hotel te beginnen en dat was hem dan ook gelukt in mullertal Luxemburg hij had gezegd dat hij onze camping had en wij hebben geen schulden zo kon hij met zijn goede leugens weer een hotel beginnen hij heeft geen cent betaald hij wordt gezocht door politie dikirich als jij ziek bent dan ga je niet stiekem er vandoor en al jou schulden achter laten dus mensen geloof hem nou niet want ze zijn zo aardig maggi laat ook maar gebeuren bij hun eerste hotel in Luxemburg hebben ze het ook geflikt dus zij wist overal van af dat ze nooit betaalde en liegen o zo goed zij ook :( :( :( :( :( :(

Daar loopt iemand leeg.
 
Een giga-lange zin. Begint zonder hoofdletter, en gaat daarna verder ..... en verder ..... en verder...... en .........D'r komt geen eind meer aan! :N

De teneur is BOOS!! :( :( :(
Da's duidelijk, maar ze beseft niet dat deze zin na ca20 woorden voor een gewone sterveling niet meer leesbaar is.............. :? :? :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan