Hotelletje in Valkenburg

wij vertrekken aanstaande zaterdag naar valkenburg.
wel met de auto :(
moet dus de motor een week laten staan '(
o ja ik zit dus in FAMILIEcamping de bron.
zal de stickers in de gaten houden,dus als er iemand toetert in een zwarte ibiza cupra dan zal ik het wel zijn.
 
Ik heb uiteindelijk gereserveerd bij Hotel-pension La Chaussée in Sibbe. Een goedkoop motorhotelletje welke ik tegen kwam via het web. Ik zag dat ze de beschikking hebben over een garage en waakhonden. Na al jullie waarschuwingen leek me dit wel zo verstandig.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Iemand nog suggesties met bepaalde routes welke ik zeker moet rijden?
 
De mergellandroute is ook zeer aan te raden.
Deze staat overal met bordjes aangegeven dus is makkelijk te volgen.
 
De mergellandroute is ook zeer aan te raden.
Deze staat overal met bordjes aangegeven dus is makkelijk te volgen.

Deze is meer voor de fiets bedoeld. :+ Ik vind deze voor de motor wel erg kort,en zeker in de zomer te veel opstoppingen.
Is meer mijn avondroute als iedereen op het terras zit.
 
Ik woon in Sibbe en ik kan het motorpension inderdaad aanraden.
<knip>
Maar als je dan toch in Valkenburg bent, pas wel goed op met flitsers want de politie heeft geld geroken en ze staan reregeld te flitsen op de meest leuke wegen B|
en als je met de auto gaat, parkeer aub. op de juiste plek, want die vent van de tröötmösje schrijft zich de vingers blauw, geloof ik.
Maareh: motorpension in Sibbe? Daar tegenover de Bekkersjwei waar die etalagepop buiten staat of zo? (Sjüelder calling)
 
en als je met de auto gaat, parkeer aub. op de juiste plek, want die vent van de tröötmösje schrijft zich de vingers blauw, geloof ik.
Maareh: motorpension in Sibbe? Daar tegenover de Bekkersjwei waar die etalagepop buiten staat of zo? (Sjüelder calling)


Hey jeebee,wat zint tröötmösje? Ies dat scheulders plat?Doe bedoels dee witte krullekop.


Groete oet de wereldschtad Vallekeberg
 
Hey jeebee,wat zint tröötmösje? Ies dat scheulders plat?Doe bedoels dee witte krullekop.

Groete oet de wereldschtad Vallekeberg
Yep, datissem. Jarenlang kwam die met een groep dames en koperwerk bij ons langs op de receptie van de prinsebal. (de laatste twee jaar niet meer :? )

Die naam is daarmee ook voldoende uitgelegd, denk ik (of neet :+ )
 
Yep, datissem. Jarenlang kwam die met een groep dames en koperwerk bij ons langs op de receptie van de prinsebal. (de laatste twee jaar niet meer :? )

Die naam is daarmee ook voldoende uitgelegd, denk ik (of neet :+ )

Joa,mer dat maske hét her nog altied op :+ :+ (en auch nog ein blauw carnavals pekske)
 
Heej dan ben ik ook in valkenburg alleen niet met de motor! en sta toevallig ook op die camping welke datum ga je?


Ik ben je helaas misgelopen ben alweer thuis, Ik was er van 1 aug tot 7 aug.....
Lokatie was G7 tegenover het douche gebouw...Misschien treffen we elkaar volgendjaar in Valkenburg en dan MET DE BIKE......Was dit jaar helaas met koekblik :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan