Houding M-F'ers op Motor-Forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bozzie

MF veteraan
5 jul 2005
2.668
1
NMGN
Hallo mensen,

Ik zal maar beginnen met het verhaaltje dat ik waarschijnlijk weer een bak stront over me heen krijg naar aanleiding van dit topic...

Hier komt ie... }) :')

Ik zit nu alweer een paar jaartjes actief op M-F en wat me opvalt is dat er vaak zo negatief/denigrerend/etc. word gereageerd op bepaalde vragen/topics/etc. Ik erger me er steeds meer aan en vraag me ook af waar dit toch altijd voor nodig is :?
Men zeurt over spelvouten, men zeurt over filmpjes, men zeurt werkelijk over alles!! Wat mankeerd deze mensen? Kan men op een "hecht" forum zoals M-F niet meer elkaar met respect behandelen? Altijd zit er wel ergens een lolbroek tussen die zonodig weer achterlijk commentaar moet geven... :r WAAROM???? Wanneer je kijkt bij bv. de MEGAmeeting dan hangt er wel altijd een gemoedelijk sfeertje... Zal dit dan echt aan het medium internet liggen?? Wees een echte vent en wanneer je iemand "onjuist" behandeld/bejegend spreek die persoon dan eens face-to-face aan.. ben benieuwd wat er dan gebeurt }) Maar dan gebeurd dit juist niet want dan zit men veilig achter zijn of haar toetsenbord, of zie ik dit verkeerd? :? ?
Verkoop topics worden vaak volbehangen met inrelevante zaken (vervuilen van andermans topic)
Iemand plaatst een filmpje en een persoon reageerd dan zo lomp als wat... breng het iets genuanceerder en het komt al heel anders over. Naar mijn mening triest/schofterig en een gebrek aan opvoeding of natuurlijk gewoon dommigheid... :r

Als je dit hierboven leest vraag je je misschien af wat doet Bozzie hier nog. Soms denk ik dat ook, maar buiten dat je onderdelen/motoren voor (meestal) een leuk prijsje op de kop kunt tikken zijn er ook nog leuke en gezellige topics waar je wel "normaal" kunt communiceren zonder aangevallen te worden op wat dan ook.

Waarom dit topic?? Want helpen doet het waarschijnlijk toch niet...
Ik moest het ff kwijt en "jullie" zullen (zeer waarschijnlijk) wel laten zien wat ik bedoel...

:W
 
Toevoeging hieraan...

Let eens op hoe aardig men allemaal voor mekaar is als je een keer een meeting hebt :+

Meerendeel hier zijn toetsenbord helden :Y

:W
 
ben het wel een beetje eens...

ook mensen die zeggen gebruik de search...

denk ik als je 't topic niet interessant vindt kun je ook gewoon niet reageren..................
 
@bozzie: er staat een flink aantal spel- en grammaticafouten in je post. Doe 's verbeteren? :P
 
@bozzie: er staat een flink aantal spel- en grammaticafouten in je post. Doe 's verbeteren? :P

Ik snap dat je de lolbroek uitwild ( ;) ) hangen en ik kan er ook best om lachen maar je mist het moraal van het verhaal of je het nu eccprez doet ofniet... :W
 
Hallo mensen,

Ik zal maar beginnen met het verhaaltje dat ik waarschijnlijk weer een bak stront over me heen krijg naar aanleiding van dit topic...

Hier komt ie... }) :')

Ik zit nu alweer een paar jaartjes actief op M-F en wat me opvalt is dat er vaak zo negatief/denigrerend/etc. word gereageerd op bepaalde vragen/topics/etc. Ik erger me er steeds meer aan en vraag me ook af waar dit toch altijd voor nodig is :?
Men zeurt over spelvfouten, men zeurt over filmpjes, men zeurt werkelijk over alles!! Wat mankeerdt deze mensen? Kan men op een "hecht" forum zoals M-F niet meer elkaar met respect behandelen? Altijd zit er wel ergens een lolbroek tussen die zonodig weer achterlijk commentaar moet geven... :r WAAROM???? [....]

:+

Maar je hebt gelijk, er wordt best vaak lullig gereageerd, dat zou best wat minder kunnen (soms een keer als het terecht is moet wel nog kunnen).

En spelfouten mag je wel corrigeren, dat is opbouwende kritiek ;)


Edit: @picaroon: Doe 's verbeteren is ook geen correct Nederlands :9
 
Laatst bewerkt:
Ach man zit niet zo te zeuren over alles en nog wat, Als je nou de zoek functie is gebruikt zie je dat er al zat mensen zijn die zoiets gemeld hebben ;) ;) ;)
 
Zeuren over zeuren is ook irritant...

Ik vind het zelf nog wel meevallen, kan misschien liggen aan de topics die ik bezoek of de mate waarin ik me druk maak over wat anderen allemaal zeggen.

Tis net het echte leven hier. Ook daar heb je de eeuwige azijnzeikers, de krentenneukers die alles te duur vinden, de taalpuristen en ga zo maar door. Overal is ook wel een kern van waarheid in te vinden, alleen de mate is dan misschien niet helemaal juist...
 
Laatst bewerkt:
Misschien een script in bouwen op MF als je een vraag wil posten dat je gelijk naar de search functie word gestuurd :)
 
Laatst bewerkt:
Nou Bozzie zo netjes ben jij zelf ook niet. Zal niet zo snel jouw oproep om reisgenoten voor vakantie vergeten. En mensen voor homo uitmaken heb ik je ook zien doen hier. Dat past evenmin als een kleurling uitmaken voor zwarte. Overigens is Eurlings geen homo bij mijn weten, dus ga hem uitschelden voor hetero. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
 
Dan heb je ook nog van die figuren die bij het zien van een mooie kneedown foto beginnen te roepen dat de houding bagger is.............. :+
 
Nou Bozzie zo netjes ben jij zelf ook niet. Zal niet zo snel jouw oproep om reisgenoten voor vakantie vergeten. En mensen voor homo uitmaken heb ik je ook zien doen hier. Dat past evenmin als een kleurling uitmaken voor zwarte. Overigens is Eurlings geen homo bij mijn weten, dus ga hem uitschelden voor hetero. Verbeter de wereld en begin bij jezelf.
sorry maar daar moet ik wel mee instemmen, maar jah ook daar lach ik dan weer om _O-
 
Ik kan wel begrijpen waar ie vandaan komt, als je in een bepaald topic iets vraagt over hoe een bepaald motor type zit, of de prijs goed is of weet ik wat, wat je wil weten als je een motor gaat kopen.
Krijg je 20 nutteloze posts en 1 ding wat je maybe kan verder helpen. ( en nee ga dan niet zeggen dat ik dan alles maar moet proefrijden, want A: niet iedereen laat je uberhaupt proefrijden of uberhaupt aan hun motor komen voordat je zegt dat je hem koopt. B: ik heb geen tijd om alles af te gaan dus wat ik kan wegkruisen achter mijn pc is een plus)


zo dat moest er ff uit xD
 
ik kan er wel om lachen die " lollige" opmerkingen... Maar soms is het wel wat flauwtjes, maar jah we zijn toch nie van suiker



soms gaat dat idd wel..... maar als je gewoon wat wilt weten....

dan kun je je hier het beste voordoen als een vrouw want dan is iedereen er als de kippen bij...... dan krijg je 20 nuttige posts en 1 keer de vraag of je die avond vrij bent.
 
Dat is altijd al een drama geweest...

Je kan ook een voorbeeld nemen aan forums waar het beter gaat :)

VFROC en nog beter Speedys forum :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan