How-to enduro ombouwen naar Supermotard

Toppertje wat Britten gedaan heeft, eerst was het nog een 1100 met 190pk.
Later gereduceerd naar 1000 met 170, iemand had zich namelijk doodgereden ermee tijdens TT Man.

FF weer on topic, ik heb nog een set 18" dymags die wil ik in een CR250 knutselen, mag dat :?
Iemand nog een nette liefst chromen uitlaat voor een CR250 '89. :9~
 
En remklauw adapters voor put-schijven maakt de echte SM'er natuurlijk zelf:

(Afbeelding)

cu,
John

...zo wordt het vanzelf een leerzaam topic MET piccies...
full


Goed voorbeeld van een degelijke constructie... ;)

[edit]

Topic is nu nog sticky ook... _O-
 
Daar stond het idd in, maar die gast bouwde MV agusta race-replica's volgens mij.

Kan best. Ik zuip nogal veel, dus ik ben allang blij dak nog weet dat er het in de kicx stond ruim 10 jaar geleden.
 
Kicxstart was zwart/wit ook leuker om te lezen.... nu is meer dan de helft reclame. :X

Ik dwaal af....



Goed idee Zot zo'n topic, er wordt de laatste tijd veel naar gevraagd en het is echt helemaal duidelijk nu.. ;)
 
Tip 63843894

Behoudt ten alle tijden je noppenwielen, want uiteindelijk wil je toch weer blubberen 8-)


[me]Biker-mouse wacht nog steeds af of het ook voor hem gaat gelden :P [/me]
 
[me]Biker-mouse wacht nog steeds af of het ook voor hem gaat gelden :P [/me]

Wat is dat nou weer? Mag je weleens mee opschieten, nu is dé tijd!
Maarre, een SM mag toch geen korrel zand meer zien, want dat is slecht voor de lak, kappen enz. Stel je voor dat er krassen op komen.
 
Wat is dat nou weer? Mag je weleens mee opschieten, nu is dé tijd!
Maarre, een SM mag toch geen korrel zand meer zien, want dat is slecht voor de lak, kappen enz. Stel je voor dat er krassen op komen.

Ga waarschijnlijk morgen speulen in het zand/modder/bouwput :9 Tenminste als ik mijn Noppenwieltjes op zolder kan vinden en ze er makkelijk eronder krijg, maar dat moet het probleem niet zijn denk ik :P

Morgen dus voor het eerst op noppen proberen })
 
Tip 63843894

Behoudt ten alle tijden je noppenwielen, want uiteindelijk wil je toch weer blubberen 8-)


[me]Biker-mouse wacht nog steeds af of het ook voor hem gaat gelden :P [/me]
Heel verstandig, dit weekend ga je ontdekken dat blubberen stiekum ERG leuk is 8-)
 
Ga waarschijnlijk morgen speulen in het zand/modder/bouwput :9 Tenminste als ik mijn Noppenwieltjes op zolder kan vinden en ze er makkelijk eronder krijg, maar dat moet het probleem niet zijn denk ik :P

Morgen dus voor het eerst op noppen proberen })
Kom wel met het ding op een aanhanger.. met noppen over de weg rijden is weinig lol aan en je bandjes zijn zo weg.
 
Ga waarschijnlijk morgen speulen in het zand/modder/bouwput :9 Tenminste als ik mijn Noppenwieltjes op zolder kan vinden en ze er makkelijk eronder krijg, maar dat moet het probleem niet zijn denk ik :P

Morgen dus voor het eerst op noppen proberen })
Heb je geen grotere remmen/andere schijven cq bevestiging op je SM? :P
Kom wel met het ding op een aanhanger.. met noppen over de weg rijden is weinig lol aan en je bandjes zijn zo weg.
Valt wel mee. :+

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan