Hulde aan BikePerformance!

Honda CBR600F

Die hard MF'er
15 okt 2004
277
1
Zeewolde
Ik was op zoek naar een nieuwe achterband voor mijn Hornet :]
Ben langs de motordealer gegaan, en daar was ik 275,- euro kwijt (incl.montage) voor een Pirelli EVO :?

Toen maar thuis even op internet gekeken waar ik ze misschien goedkoper kon krijgen, en gelijk maar een nieuwe voorband aangezien deze met de tijd ook vervangen moet worden. Ik heb verschillende sites gezien waar je wel tot 50% korting kreeg op een band (natuurlijk afhankelijk v.d. type) *O* *O*

Toevallig kwam ik op de site van BikePerformance waar ze een gloednieuw setje van Pirelli EVO te koop hadden voor 199,00 euro :Y :Y

Zaterdag belde ik ze op om ze te laten achterhouden, zodat ik ze zelf kon ophalen in Rotterdam. Toen vroeg die persoon waar ik woonde. Vervolgens zei hij dat hij ze zondag in de middag wel even kwam afleveren bij mij thuis, aangezien hij toch in de buurt was *D *D

En ja hoor, vanmiddag om klokslag 1 ging de bel en daar stond ie met het gloednieuwe setje van Pirelli EVO. Hij vertelde nog even dat als ik nog eens wat nodig had, en hij toevallig weer in de buurt is, de bestelling dan weer bij mij thuis zou afleveren. Naar mijn idee is dat heel prima zaken doen!

Dus bij deze een hulde aan BikePerformance

:} :} :}

Oh ja, en natuurlijk ff een piccie van de bandjes :9~

full
 
Volgens mij zijn de dealers over het algemeen veel duurder |(
Je hebt verschillende sites voor motorbanden die echt stukken goedkoper zijn, wel tot 50%. Daarnaast zijn de verzendkosten en btw inbegrepen.

Die banden worden inderdaad niet meer gemaakt, maar gelukkig kunnen wij motorrijders uit genoeg goede banden kiezen :] :]
 
Gloednieuw setje? Die banden worden al ruim een jaar niet meer gemaakt. Check voor de gein maar eens de DOT-code. Maakt overigens niks uit voor de kwaliteit (mits ze goed opgeslagen zijn), maar meestal wél voor de prijs.
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Uuuuuh, overjarige banden, uuuuuuhhh, vervoer regelen voor de bandjes, vrije dag/middag om banden plus motor weg te brengen naar de ikzetjebanderopboer, ik weet natuurlijk niet wat jij per dag verdiend, maar reken je dat wel even mee???
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Uuuuuh, overjarige banden, uuuuuuhhh, vervoer regelen voor de bandjes, vrije dag/middag om banden plus motor weg te brengen naar de ikzetjebanderopboer, ik weet natuurlijk niet wat jij per dag verdiend, maar reken je dat wel even mee???


Tja, als je alles bij elkaar optelt dan moet je nergens aan beginnen. Maar ja, thuis zitten achter de geraniums kom je er ook niet.....
 
En dit is een reactie op..... :?


Als je het even echt strak bekijkt en je verdient op een dag, pak hem beet 150 euro en je bent er een middag zoet mee + benzine kosten dan komt dat ongeveer overeen met kosten die de dealer rekent. Meestal rekenen mensen met een eigen bedrijf zo ;)

Iedere euro die je niet hoeft te betalen, vind ik altijd meegenomen.
*O*
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Uuuuuh, overjarige banden, uuuuuuhhh, vervoer regelen voor de bandjes, vrije dag/middag om banden plus motor weg te brengen naar de ikzetjebanderopboer, ik weet natuurlijk niet wat jij per dag verdiend, maar reken je dat wel even mee???

Banden achterop de motor gooien.

En ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar de dealer om de hoek legt gewoon mijn op internet gekochten banden erop voor 10 euro...

Geld is dus snel verdient...
 
Tja, als je alles bij elkaar optelt dan moet je nergens aan beginnen. Maar ja, thuis zitten achter de geraniums kom je er ook niet.....
tss.... ik hoop toch wel dat de geraniums imitatie zijn! Anders is het echt geld over de balk smijten hoor! :+
 
Het zijn inderdaad overjarige banden, maar niet minder in kwaliteit als de banden die je nu kunt kopen. En iedere euro is inderdaad meegenomen :Y

Ik denk niet dat het er toe doet wat ik op een dag verdien. Ik woon zelf in Zeewolde en Harderwijk is zo'n kleine 10 min. rijden met de auto. En ja, de vrouw rijdt gewoon achter me aan met de banden achterin :P
We zijn beiden altijd vrij op donderdags, dus geen enkel probleem.

Het monteren van de banden kost 50,00 incl. balanceren _O-
Dit in tegenstelling bij een ikzetjebanderopboer :X

Volgens mijn hoofdrekenen ben ik dan altijd goedkoper uit!
 
Het zijn inderdaad overjarige banden, maar niet minder in kwaliteit als de banden die je nu kunt kopen. En iedere euro is inderdaad meegenomen :Y

Ik denk niet dat het er toe doet wat ik op een dag verdien. Ik woon zelf in Zeewolde en Harderwijk is zo'n kleine 10 min. rijden met de auto. En ja, de vrouw rijdt gewoon achter me aan met de banden achterin :P
We zijn beiden altijd vrij op donderdags, dus geen enkel probleem.

Het monteren van de banden kost 50,00 incl. balanceren _O-
Dit in tegenstelling bij een ikzetjebanderopboer :X

Volgens mijn hoofdrekenen ben ik dan altijd goedkoper uit!

50€ :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan