hulp bij keuze voor doppenset

Johnnepon

MF'er
23 jul 2009
135
0
Utrecht
Hoi!

Ik ben een beginnende sleutelaar en gigantische budgetten heb ik even niet. Zoek een leuk setje om mee te beginnen dat wat jaartjes mee kan.

Heb twee opties gevonden:

- Avao.nl - Alles Voor Auto's Online!
- of een moto detail dopsleutelset 3/8'' 61-delig motozoom.nl bestelnummer:12003662

Nogal wat prijsverschil, maar de extra opties bij de eerste kan ik in principe ook wel gebruiken. Bovendien moet ik bij de tweede dan nog steeds een steek/ringsleutelsetje kopen. Het gaat me dus voornamelijk om de kwaliteit van de beide sets. Iemand tips?

Bedankt en groetjes! John.
 
MWa voor de gemiddelde sleuteraars zijn ze allebij goed. Op gevoel zou ik voor de Mannesman koffer gaan, maar ik zou op prijs kiezen tussen deze twee.
 
Die van Inbox4me ken ik ook. Prima setje, voor weinig geld! :Y

Je eerste keus lijkt me dan ook prima. Zit net wat minder dingen in qua doppen etc, maar wel steeksleutels ed. Maar die zou je ook los kunnen kopen.
Die 2e ken ik niet. Lijkt me erg goedkoop, maar misschien is de kwaliteit wel prima. Zou die alleen kopen als er anderen zijn met positieve ervaring.

Het probleem met gereedschap van slechte kwaliteit is niet dat je die makkelijk sloopt, maar dat je er meestal dan ook een belangrijke bout die op een moeilijk bereikbare plaats zit mee verkracht. :(
 
ik heb ook zo een mannesmann doos, wel redelijk spul voor zn prijs.

alleen vorig jaar stond er op de vehikel een man met precies dezelfde doppendozen, alleen niet van mannesmann. deze koste maar 40 euro.
was in een donkerrood/bruine doos.
 
Die mannesmann set is imho te duur, heb dezelfde als "meeneemkoffer" in de auto, heb ik 79 eypo voor betaald, maar dan zonder wieltjes en handvat.....
Kijk even verder, denk dat je ergens wel de groene mannesmann kunt vinden voor dat bedrag, dit is de "blauwe"uitvoering in een duur lijkend koffertje

hier heb je dezelfde set voor 79 eupo
http://cgi.ebay.de/MANNESMANN-FAHRB...emZ180338427121QQcategoryZ33089QQcmdZViewItem

deze heb ik ongeveer, 69 eypo
http://www.neckermann.de/on/demandw...?pid=abd812cdbbdc21ec42744ea03c11477adede9e2b
 
Laatst bewerkt:
Ga geen reclame maken maarr: Ik verkoop zelf Mannesmann, dit is uiteraard goedkoper als je het als consument in Duitsland haalt (al tellen de verzendkosten flink op natuurlijk). Maar vergeet niet dat je geen (verlengde) garantie hebt op deze producten.

Veel Mannesmann Greenline producten hebben bij de betere dealer 10 jaar garantie nl. Dan moet je alleen wel in Nederland een Nederlandse set kopen.

Punt 2: Veel zwarte markt varianten zijn nep, ik heb ze zelfs gezien met tikfout (een N te weinig).

Ciao!
 
geeft niet ik ben toch lexdixies... :+

voorlopig doet het groene setje het erg goed.

Ga geen reclame maken maarr: Ik verkoop zelf Mannesmann, dit is uiteraard goedkoper als je het als consument in Duitsland haalt (al tellen de verzendkosten flink op natuurlijk). Maar vergeet niet dat je geen (verlengde) garantie hebt op deze producten.

Veel Mannesmann Greenline producten hebben bij de betere dealer 10 jaar garantie nl. Dan moet je alleen wel in Nederland een Nederlandse set kopen.

Punt 2: Veel zwarte markt varianten zijn nep, ik heb ze zelfs gezien met tikfout (een N te weinig).

Ciao!
 
Je hebt er al een aangeschaft zie ik maar persoonlijk vind ik dit een super set was laatst bij de Lidl voor €80,- echt niet normaal en ik ben de aanbieding mis gelopen |( een maatje van me wist er wel een op de kop te tikken.

Geloof dat ze via webshops rond de €150,- zitten.

215 delig:

mannesmann1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan