• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Hulp gevraagd elektra XS750

Rplas1963

Rookie
Lid geworden
20 feb 2015
Waarderingsscore
0
Ben nou al een tijdje bezig om een XS750 uit 1979 om te bouwen tot caferacer. Op zich ging/ gaat dat allemaal goed, tot we bij de elektra aan kwamen. De kabelboom is een grote spaghetti waar we niet meer uit komen. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik hulptroepen in wil gaan schakelen.....ik zoek iemand die ( uiteraard tegen betaling) het elektragedeelte van de motor af wil werken. Ik woon zelf in de buurt van Den Bosch, maar wil best wat verder rijden om 'm ergens naar toe te brengen. Wie kan me helpen?

Eerste stap is natuurlijk altijd het plaatsen van een flinke hoeveelheid foto's in het XS750 deel 3 topic.

Mooiste is natuurlijk een compleet nieuwe kabelboom maken, waarbij dit artikel bijvoorbeeld al een beetje overzicht geeft als je door de kabelbos de bomen niet meer ziet.

Wil je de bestaande kabelboom aanpassen dan helpt bovenstaand artikel je ook wat meer inzicht te krijgen in de bestaande bekabeling.

Wil je helemaal geen omkijken hebben dan breng je hem (voor een nieuwe kabelboom) naar bijv. Roughneck hier van het forum, succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan